Skocz do zawartości

beton188

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    TK xxxxx

Osiągnięcia beton188

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kwestia taka że jak jadę prosto to jest cicho.... jak jadę powoli i skręcę w lewo to słyszę buczenie.. tak jakby taki rezonans... posprawdzam śruby i na podnośniku łożyska... a mogą być np opony?
  2. Witam. Jak w temacie.... Problem jest od w sumie niedawna, bo samochód nie jest bardzo dużo jeżdżony. Po prostu przy skręcaniu w lewo przy malej i bardzo małej prędkości buczy w okolicy lewej tylnej strony. Na forach wyczytałem że to możne być łożysko.. wiec takie pytanko ile mniej więcej kosztuje takie łożysko i wymiana... Buczenie jest takie jakby w ikarusie przy ruszaniu wszystko wpadało w rezonans... Jeśli macie inne propozycję awarii to proszę napiszcie...
  3. dzięki :lol: bo już trochę się namęczyłem 2x wkręcanie i wykręcanie świec... :roll:
  4. tzn. że ma być tak jak jest czyli ma się łączyć gniazdo kabla z gwintem?
  5. witam. dziś przyszedł czas na zmianę kabli w.n. w mojej buni. lecz przy wykręceniu coś mnie zdziwiło. każda ze świec miała odkręconą główkę i kabel był założony na gwint. Wiec sprawdziłem czy przypadkiem nie została główka w gnieździe kabla. I nie została.... Teraz pytanie : Czy są jakieś świece z małą końcówka na kabel w.n.? Ja założyłem tak jak było kabel na gwint na takich samych świecach co były czyli NGK zgr5a czyli v-line. Działa.. ale czy tak ma być?
  6. Czyli podsumowanie: Z której strony przepływomierza ma być mikser? od strony filtra czy przepustnicy?
  7. Czyli mikser za przepływką... yhym:(.... Oto odpowiedz Kolegi z elektrody: "można przenieść mikser za przepływkę (zrobić kompensację) ale zwykle pojawia się problem przy przejściu z wolnych obr na wyższe przy gwałtowniejszym dodaniu gazu i trudno jest to wyregulować" I teraz nie rozumiem.. jakie znaczenie ma czy mikser będzie za czy przed.... to tak jakby ktoś zapytał czy kran ma być zamontowany w tym miejscu czy 10 cm dalej w rurze... i ze to ma jakieś znaczenie...
  8. Witam. Mam pytanie jak w temacie: mikser trzeba założyć przed czy za przepływką? O ile mi wiadomo przepływka i tak nie działa na gazie, a mikser zamontowany przed przepływką po strzale ( nieraz sie zdarza i rozszczelnia przepływkę). Rozwalona przepływka = koniec jazdy:(.. a Tak gdyby był zamontowany za przepływką - układ nie byłby rozszczelniony za mikserem i wciąż by działał "prawidłowo"... Jak na moje myślenie mikser za przepływką daje większe szanse po strzale bo nie będzie lewego powietrza... Czy mam rację?
  9. zauważyłem że nie lubią ;)... z reduktorem sobie już poradziłem.. jeszcze odpowietrzę za pomocą tych 2 śrub na pompie wody i będzie git... choć temperaturę idealnie trzyma i szybko sie nagrzewa.. 3 min na samym gazie i już z zielonego schodzi... po paru km już prawie pion... teraz tylko gazownik bo nie ma mocy jakoś.... i tak obroty wolno skaczą... kiedyś była zrywniejsza.. ale trochę pokręciłem reduktorem.. gazownik naprawi :)
  10. tak. odpowietrzam na gazie... nie wiem ile już moja bunia nie jeździła na benzynie.. kupiłem ją i był tylko gaz i spalona pompa benzyny. grzeje się na gazie normalnie więc jakie ma znaczenie czy gaż czy benzyna? chce go tylko odpowietrzyć..... na termostacie są 2 odpowietrzniki? myślałem że 1 taka śruba z takim jakby wylotem pod spodem... jak ja wykręciłem po raz 1 to poleciała para a potem już tylko woda...
  11. no to kolejna prośba... jak odpowietrzyć i co.... bo już zwątpiłem. pojechałbym.. ale jak jest ciepło to reduktor działa prze 10 min... jak zimno to parę.. gdzie dojadę? do końca ulicy? odpowietrzałem przez termostat i ściskałem węże.... i co dalej?
  12. jest poniżej zbiorniczka wyrównawczego... ale czy da się np. odpowietrzyć sam reduktor? I jak wygląda sprawa kierunku przepływu wody w reduktorze? czy mógł sie np przytkać?
  13. i mały postęp: wymieniłem płyn chłodniczy.. odpowietrzyłem jak mogłem.. i w końcu dość szybko zaczął sie nagrzewać środek.... ale wciąż parownik zamarza... wszystkie węże ciepłe... ale te od parownika zimne... parownik wpięty równolegle z nagrzewnicą... czemuuuuuu nie grzeje parownika?? da się go jakoś odpowietrzyć? bo dopóki nie zamarznie czyli zależnie od temp. na dworze.. ok 5 min. chodzi ładnie.. 900 obrotów i dość stabilnie.. a otem zamarza i tak jak wyżej..
  14. I przepraszam za pytanie: gdzie jest termostat w tym samochodzie? aha znalazłem: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB31&mospid=47344&btnr=11_1118&hg=11&fg=35 i odkręcać śrubkę 3 czy 9? ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.