Dziękuję za pomoc! :) Małą początkową śrubkę imbusową czy tam gwiazdkową w której gwint był zjechany rozwierciłem malutkim wiertłem wkrętarką (chyba 1,5mm albo 2mm) zaślepka wierzchnia zeszła bez problemu. Po trudach i znojach (znalazłem odpowiednie klucze: zwykły na pierwszą śrubę mocującą ramię, potem nasadowy rurkowy 22mm). odkręciłem pierwsze elementy zewnętrzne. Od wewnątrz zdjęcie osłony plastykowej która jest na dwóch sprężynkach, dalej 2 wkręty gwiazdkowe i po odsłonięciu części http://glenio2be7.w.interii.pl/bmw%20czesc%20wycieraczki.jpeg mogłem ją odkręcić kluczem uniwersalnym ale było ciężko (mocno zakręcone - śruba po lewej stronie) plus śruba gwizdkowa po prawej. Aby ją wyjąć należy jeszcze odpiąc wtyczkę zasilania do przycisku otwierania szyby. Ww wymienioną cześć można kupić na allegro wpisując coś w rodzaju "e39 mechanizm wycieraczki tylnej" za 150 zł. ja tego uniknąłem. Było barrdzo mocno zapieczone i zaschnięte że kombinerkami i młotkiem musiałem to rozruszać oczywiście po kilkudniowym spryskiwaniu WD40. Także tutaj bez wymontowania części by się nie obyło. Podważałem element na dole obrazka (ten z tym małym bolcem) i w końcu drgnęło i dało radę przy użyciu młotka rozruszać 180stopni w jedną i drugą stronę. Trzeba jeszcze w międzyczasie zdjąć blokadkę z ośki (od góry obrazka), podkładkę - ja wymieniłem na nową (ma wymiar 15mm średnicy zewnętrznej x 10mm średnicy wewnętrznej) i trzpień wychodzi w dół, potem już tylko czyszczenie pryskanie WD40 i smarowanie. I wahadło śmiga bez żadnej przeszkody jak po maśle. Przy ponownym zakładaniu elemenu na szybę trzeba odpowiednio ustawić bolec zamykania szyby z zamkiem aby nie wchodził zbyt głęboko lub płytko (jest on przy przykręcaniu zintegrowany z ww częścią). Ostatnia rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę przy zakładaniu ramienia to odpowiedni kąt ustawienia ramienia wycieraczki względem tego bolczyka i trzpienia (tak aby pióro nie wychodziło poza szybę i pracowało w odpowiedniej pozycji. I śmiga na luzaku!:) Polecam czyścić i smarować za wczasu aby nie zepsuł się silniczek wycieraczki tak jak to było w moim przypadku (to też wcześniej musiałem wymienić). Jeśli ja to zrobiłem to chyba każdy da radę:) Polecam i powodzenia! Pozdrawiam!eMa! -->