Skocz do zawartości

piotr520

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 385
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana piotr520 w dniu 19 Stycznia

Użytkownicy przyznają piotr520 punkty reputacji!

11 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e34 525 vanos, jest e39 520 m54b22, e46 m52tub20
  • Lokalizacja
    Końskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotr520

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Well Followed Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. piotr520

    e39 99 i grzana kierownica

    Możliwe że taśmy wychodzą jednakowe, tylko grzana kierownica musi mieć cztery wtyczki w wiązce. https://allegro.pl/oferta/kierownica-podgrzewana-bmw-e39-e38-x5-e53-skora-13099269313 Ostatnia fota.
  2. piotr520

    e39 99 i błotnik

    Oberwał w miarę delikatnie i tyle.
  3. piotr520

    e39 99 i grzana kierownica

    Jeżeli chodzi o przyciski multifunkcji, to szukaj takich gdzie dla tempomatu jest oznaczenie 0/I , te przyciski nie potrzebują osobnego modułu MFL, jest już wbudowany w przyciskach. Co do grzania, to przerabiałem temat w e34, tam do grzania kierownicy ścieżki nie znajdowały się w zwijaku, lecz kierownica posiadała dwa pierścienie miedziane i dwa miedziane bolce które przekazywały prąd na pierścienie. Bardzo możliwe że w e39 dali grubsze ścieżki w zwijaku do grzania, bo tam trochę większy prąd potrzebny. Więc raczej jest różnica w taśmach, najlepiej sprawdzić na realoem.
  4. piotr520

    E39 skrzynia 5hp24

    Wydaje mi się że nie powinno być żadnego problemu, skoro skrzynia ta sama i dodatkowo z tej samej pojemności. Możliwe że było po drodze jakieś upgrade skrzyni i wymagała po prostu nowszego sterownika.
  5. Możliwe że licznik zmieniony i nie pasuje pod pojemność baku, albo problem w potencjometrze pływaka. Cały czas źle pokazuje?
  6. Nie pali bo trzeba zrobić synchronizację ews, tak z pamięci na szybko, to wybierasz swój silnik m54, klikasz ok, i w głównym oknie które wyskoczy masz wszystkie funkcje. Tak na szybko z głowy, to po prawej drugą funkcja shift i chyba f6 synchronizacja ews. Wchodzisz , klikasz F1 , za chwilę F2 , cofasz zapłon na 30sek i synchronizacja wykonana. Musi odpalić na oryginalnym sterowniku jeżeli jest oryginalny ews. W głównym oknie po lewo pod F5 masz zakładkę status i po kliknięciu, masz wszystkie parametry. Interesuje nas F2 , tam są temperatury, zapłon, przepływka. Adaptacje są albo pod F5 albo F6.
  7. Nie widziałem jeszcze emulatora na sondzie przed katalizatorem. Warto podejrzeć w inpie adaptacje, też dużo powiedzą, co się dzieje z mieszanką.
  8. Po kodzie błędu niby tylne sondy. Masz w ogóle któreś podłączone? Bo po wyłączeniu sond w sterowniku, trzeba fizycznie odłączyć sondy, inaczej sterownik przejdź w tryb włączonych sond.
  9. To błędy tylnych sond lambda, więc nie powinny mieć większego wpływu na moc silnika, co nie zmienia faktu, że nie powinno ich być skoro sondy wyłączone. Tak myślę, że przy zatkanych katalizatorach, nie miałby mocy ani na zimnym ani na gorącym. Skoro jak piszesz dusi go nawet na wolnych, to w ogóle by się nie wkręcał na obroty. Może po prostu skasowałeś adaptację i trzeba trochę pojeździć żeby wrócił do normy, bo coś jest mocno rozjechane. Podejrzyj w inpie temperaturę silnika jak jest gorący, może zaniża odczyt. Bardziej bym stawiał na problem z zapłonem, czujnik wału, któraś cewka.
  10. Na modzonym sterowniku masz błędy sondy?
  11. Kolega szumrak rozgrył ten program i wykonał interfejs, jak masz pytania to wal do niego, a najlepiej to pisz w temacie.
  12. piotr520

    gumowe węże paliwowe

    Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapytać na forum elektroda w dziale mechanika. Osobiście na nowym fagumicie puściłbym z dymem e34, wąż się zrobił jak galareta od benzyny i pękł. Nie wiem w czym tkwi problem, w materiałach z jakich są wykonane te węże, czy dodatkach do benzyny, bo i taką opinię słyszałem od pana co handluje x lat łożyskami. Nagle okazuje się że, jest problem z łożyskami z koronkami wykonanymi nie z metalu lecz tworzywa, potrafią się rozpuścić od benzyny co jak twierdzi nigdy wcześniej się nie zdarzało.
  13. A problem jest taki, że można je odczytać, ale nie da się wgrać nowych. Z opisu procesora lcm wynika, że ta część pamięci jest programowana na etapie produkcji procesora. Mając licznik z małym wyświetlaczem oprócz braku komunikatów resztą będzie działać normalnie, czyli światła i lusterka. Światła można też konfigurować jak się komu podoba, ale to już może opiszę dokładnie kolega szumrak. Może ktoś przetestuje na lcm2, bo pewności nie mamy że nie będzie działać.
  14. Program jest wzorowany na programie który miał podmieniać ramki z kierownicy do nieoryginalnego radia, niestety tu nie chciał działać i jest napisany od początku, jedynie korzysta z gotowej biblioteki Ibutrx. My też zaczęliśmy od licznika, a co się okazało w liczniku nie ma żadnych komunikatów🤨, gość musiał podobne urządzenie chować w liczniku.
  15. Ja to tak bardziej na przylepkę, taki tester 😂, czarną robotę wykonał kolega szumrak, i jemu podziękujcie za kupę czasu który w to włożył 🤗. Ogólnie bardzo fajna sprawa, komunikaty można po swojemu wpisać, składanie lusterek testowałem na swoim aucie i działa elegancko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.