Skocz do zawartości

piotr520

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 403
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana piotr520 w dniu 19 Stycznia

Użytkownicy przyznają piotr520 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e34 525 vanos, jest e39 520 m54b22, e46 m52tub20
  • Lokalizacja
    Końskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotr520

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Well Followed Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Kolego to jest pompa ABS, ale czy jest zintegrowana że sterownikiem silnika tego nie wiem, wygląda że to stary typ bez sterownika. Sprawdź w skrzynce tam gdzie sterownik silnika, a jak nie ma to za schowkiem pasażera. Ma mieć wtyk 88 pin jak napisał szumrak.
  2. Te 550 obrotów to też za mało. Silnik wywala jakieś błędy?
  3. Skręcileś konwerter skrzyni z kołem zębatym silnika?
  4. ABS w ogóle działa skoro masz ten błąd? W skrzynce sterownika silnika masz osobny sterownik abs asc?
  5. Sprawny zawór bez zasilania pozostaje w pozycji otwartej, czyli max grzanie. Pewnie panel klimy szwankuje.
  6. Może uszczelki vanosa do wymiany, stąd klekot i spadek ciśnienia oleju oraz brak mocy w dolnych partiach obrotów. Druga sprawa to 500 obrotów na wolnych to za mało, ciśnienie oleju leci mocno w dół. Zajmij się tym w pierwszej kolejności bo silnik szybko zakończy karierę. Co do dymu to jak pisze szumrak, pewnie olej kapie na wydech z pod uszczelki pokrywy zaworów.
  7. U siebie wpinałem się właśnie w przedni lewy czujnik pompy abs. Z tego co pamiętam, to w starszych modelach gdzie jest osobny sterownik abs, to tam się wpinamy. W nowszych gdzie wszystko siedzi w pompie abs, wpinamy się w złącze pompy. Ostatnia fota którą wstawiłeś, ma pozycję wheel sensor, i musi się zmieniać w czasie jazdy. Nie jestem przekonany na sto procent, że to jest przyczyna, ale od czegoś trzeba zacząć szukanie. Antenę gps masz podłączoną do czytnika? Tu jest retrofit navi http://www.e38.org/e38_nav_retrofit.pdf
  8. Powinna płynnie działać jak zwykła nawigacja. Czytnik jest podłączony do sterownika ABS?
  9. Czyli działa jak powinno 😎👍. Rezystor znajduje się po środku dolej części kierowcy? Jeszcze co do taśmy, to podchodzi też numer 8375404.
  10. Plus pod autem masz przy rozruszniku, gruby kabel, masa gdzieś na budę. Bagażnik próbowałeś otworzyć? Jeśli masz hak i gniazdo 13 pin to można plus podać przez gniazdo. Na pinie nr9 masz stały plus.
  11. W aukcji skóry którą zakładałem u siebie, był akurat opis, że bez ściągania starej skóry. Niby obwód kierownicy delikatnie się zwiększył, ale jak dla mnie na plus, taką bardziej do ręki bym powiedział.Z resztą i tak musisz przymierzyć na kierownicę, żeby nie poprawiać tak ja, bo było za luźno. Udało ci się dostać całą gładką?
  12. Trzymam kciuki żeby to zagrało 😎. Kierownica po ściągnięciu starej skóry pewnie sporo straciła na średnicy. Jakby taką matę pod grzanie fotela podłączył?
  13. piotr520

    e39 99 i grzana kierownica

    Dziurkowana faktycznie słabo wygląda, albo gładka jak ori, albo jak u mnie tłoczona. Jaką masz kierownicę, bo sporo jest różnych akcji na allegro.
  14. I zapalają się światła, chyba drogowe z tego co pamiętam.
  15. piotr520

    e39 99 i grzana kierownica

    To jest cena za skórę z obszyciem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.