Skocz do zawartości

Versoo

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kalisz

Osiągnięcia Versoo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety, przyczyna leży gdzie indziej, dostałem się do wentylatora i od kabiny, zajrzałem też od góry i jak się okazuje liści nie ma. Wyciągnąłem również filtr kabinowy też jest bez liści. Na tyle na ile byłem wstanie wsadziłem do kanałów ręce żeby poszukać schowanych i ukrytych gdzieś liści ale jest totalnie CZYSTO. W związku z tym, miałby ktoś może jednak jakieś inne pomysły na rozwiązanie tego problemu?
  2. Dzięki za odpowiedź, czytałem te wątki, jednak u mnie nawiew na MAX i Klimatyzacja na MAX w ustawieniach AUTO działa poprawnie dlatego nie sadziłem że liście mogą powodować taki problem tylko w jednym ustawieniu a w pozostałych nie. Sprawdzę w najbliższy weekend wersję z liśćmi. Jak będzie to, to usunę wątek żeby nie bałaganić. Pozdrawiam
  3. Dzień dobry, Odkryłem problem z ogrzewaniem przedniej szyby, niestety zbliża się okres gdzie taka możliwość byłaby bardzo przydatna. Problem polega na tym że momencie uruchomienia ogrzewania szyby przedniej słychać "świst" (Video od 00:18) i ewidentnie pracę wentylatora na prawidłowych obrotach, natomiast z kratki pod szybą nie wydostaje się ciepłe ani zimne powietrze. Zauważyłem też że jeżeli już się uda raz uruchomić poprawnie nawiew (Próbując parę razy wyłączyć i włączyć, zdecydowanie działa to szybciej gdy auto już jest mocno nagrzane) to pojawia się nierównomierna praca systemu (Video od 0:40), czyli co jakiś czas słychać tak jakby coś "puszczało" (Video 00:42 i 01:02) i po tym powietrze zaczyna lecieć prawidłowo za chwilę jednak znowu tak jakby coś przytykało przepływ i słuchać świst. Zwróciłem też uwagę że po wyłączeniu ogrzewania szyby słychać jak pod kokpitem dość głośno coś się przełącza, przestawia czy coś takiego. Pytanie moje jest takie czy ktoś miał może podobny problem i wie jak samemu go rozwiązać, bądź robił to w warsztacie i zna ewentualne przyczyny i koszt przywrócenia tego do normy :) Video z pracą ogrzewania: https://youtu.be/jS4slALEPKA Z góry dzięki za pomocne odpowiedzi :)
  4. Wielkie dzięki za odpowiedz. Nie wiem jakie panują zwyczaje na tym forum ale można zamknąć ten temat.
  5. Przepraszam za takie "lamerskie" pytanie ale niestety nie wiem jak zdemontować progi żeby oddać je do polerowania. Prosiłbym o pomoc jeśli to możliwe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.