Skocz do zawartości

halfi

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 153
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320dA 06'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia halfi

  1. Miałem podobna sytuacje, brak ładowania które wracało po kilku minutach pracy silnika. Najwyraźniej chodziło o zmianę temperatury. Po pewnym czasie ładowanie padło już na dobre i miałem zupełny brak ładowania. Wymiana samego regulatora napięć rozwiązała problem. Kupiłem cały regulator valeo, można też w nim wymienić same szczotki ale przy cenie około 150zł chyba nie warto się w to bawić.
  2. MULF nie ma nic wspólnego z przyciskami na kierownicy, jest zapewne odpięty bo te moduły często padają.
  3. a przy jakiej temp powinien włączyć się wentylator?
  4. Po pół roku mogę na 100% stwierdzić, że tarcze OEM rozwiązały u mnie problem z drganiem na kierownicy podczas hamowania. Wcześniej miałem 1x ATE które hamowały jak OEM, niestety jakość się u nich chyba pogorszyła bo na następnych dwóch kompletach ATE miałem problem z wibracjami podczas hamowania. Mimo różnicy w cenie już nigdy więcej nie zaryzykuje zamienników na przód do BMW, bo jak widać może to być loteria.
  5. Termostaty polecam kupić oryginale tam gdzie najtaniej.
  6. Mam takie same pomiary na zapełnionym dpfie który ma 140k przebiegu
  7. Nie wiem jak w innych modelach ale w e90 320d ATE nie jest producentem tarcz OEM a SHW: https://www.shw.de/en/sectors/brake-discs/
  8. Zmieniłem tarcze na OEM BMW tak jak pisałem wcześniej i wreszcie problem drgania przy hamowaniu na autostradzie znikł, na razie przejechane tylko niecałe 2k km ale hamowanie z dużych prędkości wreszcie jest gładkie bez szarpania. Mam tylko nadzieje że problem nie wróci zbyt szybko.
  9. Optymalne ciśnienie masz na tabliczce na słupku. Jak spada Ci ciśnienie tzn że gdzieś jest nieszczelność trzeba szukać może opona może wentyl albo pęknięta felga.
  10. jaka temperatura utrzymuje się jak masz włączoną klimę ? Trafna uwaga, u mnie na wyłączonej klimie w korku temp wody też potrafi się podnieść do 95-97stopni. Za to przy włączonej klimie 91 to max.
  11. Ja miałem trochę inne objawy. Po odpaleniu zimnego auta nie było ładowania, ale po około 5minutach gdy w komorze silnika się trochę zagrzało ładowanie wracało ale czasami przekraczało normę tzn ponad 15v i spadało czasami do 14.6 - 14.8v. Wymieniłem regulator na nowy Valeo i problem z brakiem ładowania i za dużym napięciem został rozwiązany. Co do twojej sytuacji nie wydaje mi się żeby przyczyną był nowy regulator, ale przyjrzałbym się temu alternatorowi. Niestety czasami regeneracje wcale nie są tak dobre jak je zachwalają.
  12. Tu masz jeden poradnik jak za to się zabrać, jest tego cała masa na YT.
  13. Sprawne, do 100, limit na E, tym najwazniejszym do 300. Czyli lepiej jak jest blizej 100 niz 300 tak?
  14. Faktycznie, źle zrozumiałem autora. Jeżeli nie działa Ci zmiana biegów w manualu w dół to na 100% przerwane kable przy lewarku zmiany biegów, tak jak koledzy piszą wyżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.