Skocz do zawartości

Banior

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Deblin

Osiągnięcia Banior

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie to u mnie się musiało przycinać, bo po przesmarowaniu smarem miedzianym zniknął efekt przycinania i jest ok :D a jest on przy turbo obok i wchodzi w środek niego takie cięgno, a poza tym zerknąłem do egr ( czyszczony 25tyś km temu ) i już wymaga czyszczenia więc jak tylko zrobi się trochę cieplej biorę się za czyszczenie :8)
  2. Witam mam coś podobnego do kolegi wyżej i pewnie jest podobnie, mam gorącą prośbę posiadam BMW E39 520d 2001r. i mam problem wywala mi błąd ciśnienia doładowania na kompie diagnostycznym, egr i filterki czyściłem jakies 20 tys km temu oraz wymieniłem wszystkie filtry włacznie z odmą i tak po skasowaniu błedu jest dobrze jakis czas jak mocniej pojeżdzę to czuję że tak około 1500 do 2000 rpm tak dziwnie chodzi jakby nierówno lekko go dusiło coś takiego i jest ten efekt jak delikatnie dodaję gazu po przekorczeniu 2000rpm jest ok i jeszcze jak zmienie bieg raptownie to tak jakby ja na chwilkę przycieło w tym zakresie obrotow i za chwile idzie dalej rozpędza się normalnie tylko przy tych niskich obrotach jest lipa sprawdzenie ponowne kompem i znów błąd ciśnienia doładowania włożyłem inny czujnik używany ciśnienia doładowania ten co jest w kolektorze i po mocniejszej jezdzie to samo nie mam pojęcia gdzie może tkwić problem więc jak możev ktoś pomóc bądź kojarzy o co chodzi to bardzo proszę i z góry dziękuję
  3. Witam Panowie reflektory po lifcie bardzo ładnie się rozkleja tzn podgrzewamy w miejscu styku z obudową klej robi się wtedy bardzo plastyczny i powoli odciągamy jak idzie ciężko to mocniej podgrzejcie, później nie usuwajcie kleju składanie na odwrót też podgrzewamy sprawdziłem sam na uszkodzonym reflektorze który i tak juz był do wyrzucenia tylko nie wiem czy regulatory są takie same jak przed liftem. :?
  4. Witam wszystkich pytam z ciekawości a jak padną regulatory w reflektorach po lifcie czy są one takie same jak przed liftem.
  5. Witam po przeczytaniu waszych postów o czysczeniu filterków podciśnień itd. postanowiłem poświęcić dłuższą chwilę swojej bawarce tak rutynowo na pierwszy ogień poszedł zawór AGR hmm z tego co zauważyłem nikt przedemną tam nie zagladał, było w nim trochę nagaru który wyskrobałem i później wyczysciłem przy okazji wyczyściłem filtr odmy który równiez był juz mocno brudny oraz filterki przy podciśnieniach i co zauważyłem wcześniej nie miałem żadnych problemów wydawało mi się że przyśpiesza ok ale po czyszczeniu wiem juz że mi się tylko wydawało ponieważ teraz widzę różnicę autko lepiej reaguje na wciśnięcie pedału gazu oraz ciągnie ładnie do końca naprawdę polecam zajmuje to dłuższą chwilę ale warto :D Dzięki waszej fachowej pomocy można zaoszczędzić kilka złotych, WIELKIE DZIĘKI ZA DOBRE RADY :cool2:
  6. Już sprawdziłem u siebie w E39 520d po liftingu jest taki sam jak w 320d i śmiało można wymieniać sam wkład od 330d, ja narazie zastosowałem kilkukrotną kąpiel w benzynie łacznie z przedmuchanie spręzonym powietrzem do czasu jak przyjedzie mi nowy filterek.
  7. Witam równiez jestem po zabiegu czyszczenia zaworu hmm z tego co zauważyłem nikt przedemną tam nie zagladał, było w nim trochę nagaru który wyskrobałem i później wyczysciłem przy okazji wyczyściłem filtr odmy który równiez był juz mocno brudny oraz filterki przy podciśnieniach i co zauważyłem wcześniej nie miałem żadnych problemów wydawało mi się że przyśpiesza ok ale po czyszczeniu wiem juz że mi się tylko wydawało ponieważ teraz widzę różnicę autko lepiej reaguje na wciśnięcie pedału gazu oraz ciągnie ładnie do końca naprawdę polecam zajmuje to dłuższą chwilę ale warto. Co do pytania kolegi wyżej, ja u siebie nie zauważyłem żadnej mazi jak pisałeś w kolektorze dolotowym było trochę tego osadu, wiesz może pod wpływem temp. trochę u ciebie się rozpuściło jak włożyłem palec w gumową złączke co idzie od IC to było trochę lekko wilgotne taki osad olejowy przejechałem juz 10 tyś km i nie dolałem ani grama oleju do swojego silnika ( 180000km ) i sprawdzam raz w tygodniu poziom, ale chyba 0,8l to nie jest tak dużo na 10tyś.
  8. Witam wszystkich co do tego filtra odmy to w mojej E39 520d rok 2001 136km będzie taki sam jak pisał wyżej kolega że pasuje od 330d pytam dla pewności z góry dzięki za odpowiedź :)
  9. Witam wszystkich opisany wyżej sposób kasowania inspekcji lewym przyciskiem na desce działa bez użycia kompa w mojej E39 rok 2001. Postępujcie zgodnie z instrukcją na początku tematu lewy przycisk itd. w wersjach po liftingu napewno działa. :D
  10. Banior

    xenon

    Wilgoć odpada przetwornice są zabezpieczone więc tak może być że cb powoduje zakłócenia w pracy przetwornicy.
  11. Banior

    xenon

    To raczej będzie przetwornica, ja i moi znajomi przerabialiśmy już kilka kompletów xenonów tych samych i od tego samego sprzedawcy i wcale nie były drogie bo około 300zł i żadnych problemów świecą do dziś ( najstarsze ponad rok ), tylko trzeba kupować już sprawdzone, problem może być jeszcze w tym że jakieś urządzenie emituje zakłócenia na tą przetwornicę spróbuj podłączyć plusa bezpośrednio z akumulatora i będziesz wiedział na 100%. :8)
  12. Witam zima coraz bliżej i ja się zbieram aby przeprogramować webasto bo mam tylko dogrzewanie i jak pisaliście mając MID można śmiało to zrobić, najbliżej mam do wawy i pewnie jak polecacie na ojcowskiej tylko jak z trwałością tego układu po zabiegu i czy wszystko będzie działało długo i bez problemu, może ktoś z was by się wypowiedział kto już to robił pozdrawiam :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.