Skocz do zawartości

alz

Zarejestrowani
  • Postów

    206
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia alz

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Odłącz akumulator na 10, 15 minut . Przy ponownym podłączaniu akumulatora zwróć uwagę aby kluczyka nie było w stacyjce. Prawdopodobnie wszysrko wróci do normy. Niestety, akumulator o słabym napięciu może narobić takiego dziadostwa.
  2. alz

    316ti n42 brak mocy

    Na tych elektrozaworach sa oringi które zresztą często są przyczyną pocenia i wycieków z tych elektrozaworów. Ale nie wykluczone jest że skurczony i nieszczelny może być także oring w środku przez co ciśnienie nie jest wystarczające do zmiany kąta. Warto spróbować bo koszt niewielki i robota w zasadzie żadna.
  3. Te napięcia mogą być bardzo niebezpieczne dla elektroniki auta. Zacząłbym od regulatora napięcia alternatora. Włącz ukryte meni i podczas jazdy obserwuj czy napięcie jest stabilne, albo wymień regulator alternatora.
  4. Najciekawsze w tym wszystkim są napięcia zasilania (Supply voltage) Może od tego trzeba zacząć?
  5. No, właśnie, ja mojej pompy nie słyszę. Przed wymianą pompy też ją słyszałem :D
  6. Spróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć stayjkę i dopiero po tym włączyć rozrusznik. Jeśli pomoże to warto sprawdzić pompę paliwa i filtr paliwa.
  7. Jak będziesz miał ok 20 litrów w baku włącz menu serwisowe 6, jeśli pompa bedzie w porządku to większość paliwa będzie w prawej komorze. Jeśli będzie mniej więcej po równo to pompa do wymiany.
  8. Przerabiałem temat i sprawdzałem w trakcie jazdy przed i po wymianie pompy i na bank wchodzi wiecej niż 10 l na komorę
  9. Mając ok 30 l paliwa w trakcie jazdy w zasadzie całe paliwo powinno być po stronie pasażera. Jeśli jest inaczej to wskazuje to na zbyt mały wydatek pompy paliwa a co za tym idzie pompa strumieniowa w lewej komorze nie przepompowuje paliwa do prawej.
  10. N42 143 KM to bardzo fajny silnik. Poprzednie moje E36 miało rzędową 6, ale uważam że N42 jest lepszy, 6 fajnie "mruczała" ale nie zamieniłbym się. Przy dzisiejszych cenach paliwa to 143 konna jednostka to dość przyzwoity kompromis.
  11. Piszesz- woda. Czy faktycznie masz wodę zamiast płynu? Jeśli masz wodę to zupełnie normalne że będzie się rozszczelniało i pękało.
  12. Jak wyjmiesz filtr to uwidzisz cztery wkręty torx, po wykręceniu wyjmiesz całą obudowę filtra.
  13. Nie pozostaje zatem nic innego jak wymienić pompę paliwa. Istnieje jeszcze jedna możliwość - niedrożny filtr paliwa (filtr z regulatorem), ale podobno był regularnie serwisowany. U mnie także słychać było pompę paliwa i czasami przy bardziej dynamicznej jeździe brakowało paliwa. Po rozbiórce tej pompy okazało się że sama pompa była w nienagannym stanie, ale komutator silnika miał wyżłobienia 3 mm głębokie i sam się dziwiłem że się komutator nie rozsypał. I to że silnik nie chce już odpalić to przyczyną może być właśnie pompa paliwa. Przy słabej wydajności pompa strumieniowa w lewej komorze zbiornika paliwa nie jest w stanie przepompować paliwa do prawej komory i pompa idzie na sucho, mimo ze poziom paliwa wskazuje że jest jeszcze np. na 100km
  14. to są dane po uruchomieniu czy bez właczonego silnika?
  15. Przejrzyj PW, wysłałem Ci rozpiskę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.