Skocz do zawartości

Miras

Zarejestrowani
  • Postów

    416
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Miras

  • Urodziny 21.07.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65
  • Lokalizacja
    Oberschlesien

Osiągnięcia Miras

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. I nie lej Mixola ! Lej LIQUI MOLY 2-TAKT 1052 w proporcjach 1:250. Mixol się nie nadaje.
  2. Spróbuj jeszcze to. Jak pomoże to zobaczysz na jaki czas. Jak przypadłość wróci to wykasuj wszystkie adaptacje silnika. Wpierw jednak zrób tak : - Wcisnij klucz bez naciskania hamulca - Nacisnij 1 x guzik START (bez naciskania hamulca), tak aby zapalily sie zegary (nie startuj silnika) - Wcisnij mocno pedal gazu, tak aby wcisnal sie wlacznik kickdown i trzymaj w tej pozycji 25 sekund - po tych 25 sekundach odpal silnik
  3. Mam teraz Bosch 4 elektrody ,tylko nie pamiętam nr. Teraz podobno trzeba samemu ustawiać przerwę na elektrodach bo inna jest dla gazu a inna dla Pb Ja mam tylko Pb tak jak fabryka stworzyła . Skrzynia automat a to też ma jakieś podobno znaczenie żeby na dole obrotów ładnie pracował i ciągną równiutko.
  4. Panowie ,jakie w takim razie polecacie do m54b30 który jezdzi tylko na Pb , nigdy gazu nie widział i nie zobaczy. ? Nie chodzi o cenę ,tylko żeby ładnie silniczek pracował na nich https://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/18084/505000000/
  5. Ja bym na próbę kupił używany oryginał lub zamówił w ASO jeżeli ma być nowy. One się bardzo rzadko psują więc używka powinna być ok. Żadnego febi nie kupuj bo może więcej kłopotów czynić niż ten co masz. EDIT : Zresztą ,kup cokolwiek i będziesz widział czy w ogóle się coś zmieni w temacie
  6. Obstawiam ,ze fiksuje Ci czujnik temperatury nr 3 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/17_0796-weze-plynu-chlodzacego-ukladu-chlodzenia/i47754/sN#part03 On występuje w różnych modelach BMW tzn jest taki sam https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/1433077-czujnik-temperatury-plynu-chlodz/i47754/sN Nie kupuj nowych zamienników. Lepiej dobrą używkę byle oryginalny.
  7. Ja bym się już trochę bał przy takim przebiegu wymieniać olej pierwszy raz bo to się może źle skończyć . To by tak trzeba było wymieniać po dwa litry co 1000 km a dopiero po pięciu takich zabiegach zrzucić miskę i zrobić normalną wymianę stateczną z filtrem. Spróbuj jeszcze to bo że tak umie kopnąć to tylko i wyłącznie złe przyuczenie skrzyni https://7er.pl/showthread.php/11793-Poprawa-pracy-skrzyni-biegow-trik
  8. Już mi się odechciało tego silnika. Pojeżdżę sobie jeszcze moją E65 z M54 pod maską :) :norty:
  9. wycierające się wałki valvetronika kiepski rozrząd wyciek ze słynnej rurki zacierający się cylinder uszczelniacze zaworowe Sam silnik był ok jak był nowy. Niestety próby czasu nie wytrzymuje. Koszta napraw masakryczne. Jeden nowy wałek 2,5 kzł. O dobrej używce zapomnij. Ja zawsze chcę auto do jeżdżenia i cieszenia się z jego posiadania a nie do wiecznych napraw i stresowania się czy zrobi trasę 1000 km. Teraz mam E65 z silnikiem M54B30. Uwierz mi ,że czwarty rok jeżdżę i zero problemów. Olej i filtry co 8-10 kkm i silnik chodzi jak pszczółka. Wolę mieć sto kucy mniej ale spokojny sen i dojechać zawsze do celu . Kiedyś miałem E65 N62B44 i wiem co przeżywałem mimo ,że egzemplarz był mega zadbany. Mam kolegę mechanika który się specjalizuje w silnikach i N62 przerobił setki. Nie uwierzysz jakie kłopoty może ta jednostka generować. Ehhh nie ma co pisać nawet. Dla mnie ten motor to nieporozumienie BMW, a jak wszyscy wiedzą nie tylko z tym motorem BMW dało dupy. :duh:
  10. Dzięki wielkie. Nowsze roczniki właśnie mnie odstraszają spieprzonym silnikiem, a N62 w ogóle nie biorę pod uwagę z wiadomych powodów. Tam to już jest dopiero katastrofa. Szkoda ,że BMW poszło w złym kierunku. Od jakiej daty produkcji autka z N52 trzeba być naprawdę czujnym ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.