Skocz do zawartości

Aguire

Zarejestrowani
  • Postów

    429
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Aguire

  • Urodziny 16.01.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 330 Touring 1998
    m52b30
  • Lokalizacja
    Łowicz
  • Zawód
    mechanik samochodowy

Osiągnięcia Aguire

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Krokowy w kolektor bezpośrednio i separator z S50 m3.Wylot w atmosfere.Tak działa super.
  2. Poszukuję wsadu pamięci wewnętrznej 93c46 do licznika e36 M3 s50b32. Licznik VDO z wersji europejskiej z przebiegiem w kilometrach.
  3. Witam. Panowie czy udało się komuś zmienić przebieg w liczniku z mil na kilometry? Kupiłem licznik od e36 M3 z anglika bo potrzebne mi były większe zakresy na obrotomierzu i prędkościomierzu. Wszystko działa itd. tylko pozostaje kwestia przebiegu w milach. Zrobiłem nowe klucze ZCS na km itd.Zaprogramowałem.Zero efektu.W pliku FSW_PSW jest niby km/h i przebieg też "km" a wyświetla napis "miles" Zakodowałem ten licznik kluczami ZCS ze swojego starego licznika z 328. Brak efektu.Licznik działa nadal jak z s50b32.Zamiast ekonomizera pokazuje temp. oleju.W odczycie jest zakodowany niby jako m52b28. Licznik z 328 zakodowałem kluczami z s50b32 i działa nadal jak z 328.Zamiast temp oleju chodzi ekonomizer. Czy coś źle robię czy poprostu nie da się tego ruszyć?Liczniki obydwa VDO z końca 1997 roku. Przekładałem kości kodujące to przebieg pokazuje z kości ale także z napisem "miles".
  4. To jest opornik regulowany w plastikowej obudowie.Taki opornik kosztuje w sklepie jakieś 5-10 złotych.Może nawet mniej.Co do działania takiego Box-a nawet nie chce mi się wypowiadać :D .
  5. Troszeczkę odgrzałeś pewnie już zjedzonego kotlecika :cool2: .
  6. Ecumaster do Siemensa się nie nadaje.Bez strojenia z m52b25 miałem ponad 190KM i 250 Nm na seryjnym dolocie i wydechu z 328.
  7. Te odczyty z Inpa są raczej OK.
  8. Tak ma być.Po dłuższym czasie sam się wyłączy jak zamkniesz auto.
  9. Aguire

    E36 323 - spala olej

    Teraz mi oleju nie ubywa bo mam nowy silnik :D .Na poprzednim m52b25 zszedłem z litra na 1000-1500 do litra na 5000 kilometrów.Uszczelniaczy nie ruszałem. Co do używania chemii to radzę przedmówcom trochę się doinformować.Pozatym kto robi szlif bloku w m52?
  10. Robiłeś swapa na 2,8? Tu szukaj problemu.
  11. Aguire

    E36 323 - spala olej

    Te silniki zawsze wciągają olej odmą.Mam obecnie silnik po kapitalce.Kolektor ssący wymyty,suchy jak pieprz.Po 300 kilometrach kolektor cały w oleju od środka i olej widać na zaworach.Każde jedno m52 jakie rozkręcałem miało sporo oleju w kolektorze. Nie wiem czy robiłeś płukanke przy wymianie oleju.Warto silnik przepłukać.Tylko zamiast 10-15 minut na luzie jak podają,przejechać z 15-20 kilometrów. Możesz spróbować chemii "Xado".Testowałem osobiście "1 Stage"i działa.
  12. Aguire

    jarzma +zaciski 320i e36

    Jeśli ma tarcze niewentylowane to tak.
  13. Moim zdaniem jest OK.Jak masz Dis-a to można jeszcze sprawdzić dokładniej.
  14. Kolega Kszy ma rację.Dotyczy to zabezpieczenia lakieru na czas transportu itp. A co do zabezpieczenia i rdzy to niestety ale modele po lifcie to kaszana.Zarówno e39 jak i e36 mają dużo gorszą blachę po lifcie.Szczególnie egzemplarze z końca produkcji.
  15. Podejrzewam że masz skrzynię założoną diesla 2,5tds.Z wyglądu jest taka sama jak z 2,8 ale właśnie dzwon jest pod innym kątem z racji tego że silnik diesla jest mniej pochylony jak benzyna. Kupić trzeba ZF320 od benzyniaka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.