Skocz do zawartości

oktaw

Zarejestrowani
  • Postów

    480
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    już nie opole

Osiągnięcia oktaw

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Witam Wstawiony pełny. Z końcówką 149, ponoć hulał w 520 ale nie wiem jaki rocznik (możliwe że jeszcze w m20) Od razu zagadał (bez wpinania zasilania), świeci, błyszczy daje sygnał ale... Nie wszystko działa. Działa czas, outside temp, licznik km, dystans przejechany, jakieś tam odliczanie czasu, speed limit, sygnał dźwiękowy godziny i niskiej temp., z ukrytych opcji na pewno napięcie i coś tam jeszcze. Nie działa średnie spalanie, dystans do przejechania na pozostałym paliwie, i CODE. Imoże coś jeszcze ale w sumie to o te chodzi mi najbardziej.. Spalanie pokazuje 0.0 zarówno 1jak i 2. Dystans - nie pamiętam. CODE przyjmuje, kontrolka się zaświeca, podczas odpalania zaczyna mrugać ale silnik zapala. Po wpisaniu błędnego też. Jakieś pomysły? Do przeprogramowania tylko czy wina wiązki? Jeśli przeprogramować ktoś umie i jest z wawy i chciałby zerknąć w to, to chętnie... Z góry dzięki
  2. odkurzacza do odgruzowania pod fotelami, bo spod foteli leci ciepłe... albo kasy na e39, ale tam ponoć ta regulacja na tył kaprawo działa :mrgreen: w 34 ze środkowego nawiewu na końcu tunelu leci tylko świeże/klima - czyli co najwyżej synka możesz schładzać latem. Na zimę trza to zamykać. A do tego potrzebowałbyś co najmniej kanału doprowadzającego który idzie tunelem. Skąd ma wyjście nie wiem, popatrz na realoem. Myślę że nie warto, choć akurat w czasie wojaży wakacyjnych na południu Europy przydał się bardzo ten nawiew..
  3. Dzięki ale to wiem ;) Nie wiem tylko czy ta wiązka jest do zapalniczki, gniazdo 2pinowe? Ale głównie chodzi mi o część nr 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG51&mospid=47392&btnr=51_2734&hg=51&fg=35 Z boku tej kratki jest gniazdo, małe też z 3 bolcami. Gdzie się to i kiedy (znaczy w jakich wersjach) podłącza i czemu ma służyć? Jak widać z realoem nie ma innej niż elektryczna...
  4. Witam' Do czego służy wtyczka przy kratce nadmuchu powietrza na tył (tej na tunelu) ? Na realoem kratka występuje jako "kratka nawiewu elek". - i tylko taka. Ktoś coś wie? Mam w tunelu wolną wiązkę ale wychodzi ona z tyłu (spod kanapy) i też nie wiem czemu słuzy, oczywiście do nawiewu nie pasuje...
  5. Kurcze, niedaleko było szukać, nawet widziałem ten temat ale nie zaglądnąłem, jakoś mnie ten "jeż" zmylił... W każdym razie dzięki
  6. Dzięki ;) Ale chodziło mi o różnicę w podłączeniu, głównie sterowania zimne/ciepłe - różnicę między podświetlaną a taką z czerwonymi/niebieskimi kropkami na pokrętle. Mam taką czerwone/niebieskie :D ale znalazłem także ze starych czasów taką podświetlaną. Nie mam teraz jak wyjąć i porónć, bo samochodu niet, pojechał sobie na jakiś czas beze mnie ;) I zastanawiam się czy da się wymienić. Na pewno są dwie różnice: - podświetlana a chyba mniejszy obrót tego pokrętła środkowego - podświetlana się świeci :mrgreen: Innych nie zauważyłęm i zastanawiam się czy da się to wymienić. Swoją drogą, od czego zależało montowanie podświetlanych??? Widziałem takie i 535 i 540 i TDS i z klimą automatyczną i ze zwykłą i ze zwykłą z czujnikiem i bez niego... za cholerę nie mogę załapać jakiegoś sensu w tym... :roll:
  7. Witam Wie ktoś, albo jeszcze lepiej ma ktoś fotkę, jak podłączona jest środkowa kratka nawiewu, ta z podświetleniem? Jaka jest różnica pomiędzy podświetlaną a bez (oczywiście w połączeniu). Czy to tylko kwestia zasilania do żarówki czy też coś innego? Z góry dzięki za pomoc
  8. po pierwsze nie wiadomo jak bardzo go nosi.. to może być subiektywne odczucie, poza tym napisał, że musi być dodatkowo wiatr. Tak może być nawet przy jego szerokości opon, zwłaszcza jeśli przesiadł się z jakiegoś nowszego samochodu. W naszych samochodach dochodzi przecież wiek, wyeksploatowanie itd.. a nie wierzę, że ma ZUPEŁNIE wszystko nowe w zawieszeniu i ukł. kierowniczym, łącznie z przekłądnią. A i wówczas te samochody mają tendencję do lekkiego noszenia po koleinach, może nawet ciut większego niż nowe przednionapędówki. Co do noszenia, to żeby je zminimalizować musiałbyś zainwestować w całą nową zawiechę - przód i tył. Ja tak zrobiłem (na raty :mrgreen: ), łącznie z drążkiem kierowniczym, oczywiście amory, wachacze, tuleje gumowe belki itd. jeżdżę na 205 i.. dalej jak się przesiądę z astry, czyoctavii mam wrażenie że samochód jest bardziej czuły na koleiny niż tamte wynalazki. Ale da się jeździć :twisted2: jest naprawdę ok i dalsza walka z tym byłaby już czepianiem się. Tyle o tym mojego zdania.. :D Pozdrawiam aa i jeszcze jedno do autora tematu.. nie ma co typować w ciemno. Jeśli masz jakiekolwiek podejrzenia że coś nie tak z kątami pojedź do dobrej stacji diagnostycznej. Nawalą ci złomu do środka wrzucą w kompa i wszystko wyjdzie jak na dłoni w porównaniu wyników twojego samochodu i danych fabrycznych
  9. Kąta pochylenia się nie reguluje.. jeśli masz małe odchylenie to będzie ci lekko ciągnąć samochód na prostej, jeśli większe to ciągnąć będzie mocniej. Do tego dochodzi darcie opon. Niestety jedyna rada na to, to tak jak napisał xsilver podkładka pod amora.. cena :duh: kupujesz ją w zależności od odchylenia, tak więc możliwość dostania używki praktycznie równa zeru, tym bardziej, że z uwagi na koszt chyba nikt tego nie robi w Pl a w D nie ma takiej potrzeby - kąt pochylenia ucieka od dziurawych dróg :mrgreen:
  10. he, he albo czerwone A6 (pierwszy model) albo jeszcze trochę innych - oj porobiło im się trochę różnych - już się nie da tak na markę rozpoznać. A i koledzy żadko już wąsaci z brzuszkami :mrgreen: W Audicy to tacy goście siedzieli, że większość jeszcze dociśnie żeby uciec bo jakieś karki na ogonie siedzą :twisted2:
  11. :twisted2: :twisted2: dwóch kolegów z e39 kupuje używki :mad2: a ja jako drugi z e34 polecam nówkę zamiennik. ciekawe jak to jest, czyżby samochody na wyrost? Powiem tak - nie wyobrażam sobie kupowania takich elementów używanych. Płacisz 200-300zeta i nie wiesz czy i jak długo pociągnie... a płacisz dwie stówy więcej i masz święty spokój. Kurcze, przecież to chłodnica a nie pokrowiec na fotel :duh: Prawodpodobnie do e39 może być droższa, tego nie wiem, ale skoro jeździłbym takim samochodem, to muszę liczyć się z tym że wydatki mogą być ciut większe niż za e34. Do mojej m50b25 chłodnica holenderska 500zeta +dwa lata gwarancji. <- lubie ten samochód więc dylematów nie mam. Używkom stanowcze nie! Zresztą, czy to taka straszna kasa? Przecież co rok nie wymieniasz chłodnicy...
  12. Pavo, dzięki... nadzieję w me serce wlałeś (swoją drogą zaczynam lubić ten Sosnowiec, już kiedyś Robert przed emigracją się zajął moją loszką serdecznie - przy okazji pozdrowienia dla Vabików Ty chyba też się tam udzielasz, tak?) nadzieję, bo myślałem, że może właśnie nie miałeś żadnych typowych objawów - czyt. mazi. Ale skoro nieśmiało dawała ci głowica znać o pęknięciach, to znaczy, że u mnie jest z nią ok, bo nie mam żadnego masła.... czyli jednak chyba ten reduktor. Więc najpierw on pójdzie do wymiany - i mam nadzieję, że na tym zakończę walkę ze znikającym płynem. pozdro!
  13. oj Pavo, nie pocieszyłeś mnie... poczytałem ten temat, bo też mam ten problem. Choć mam jeszcze nadzieję że u mnie przyczyna leży po stronie reduktora. Mam Zavoli i na cybantach już raz mi ciekło.. zostały wymienione, ale wydaje mi się, że dlaej może tam troszkę cieknąć, z tym że teraz nie widać tam wycieku - wcześniej było widać. Ucieka sobie powolutku, więc może odparowywuje na wężach... Ale w związku z twoją sytuacją mam pytanie... nie miałeś żadnych objawów pękniętej głowicy? Żadnego syfu na oleju itp? To jak doszedłeś do tego że masz pęknięcia? - poza znikającym płynem oczyw...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.