Skocz do zawartości

MArcin 850i

Zarejestrowani
  • Postów

    2 069
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    WSC

Osiągnięcia MArcin 850i

Veteran marki

Veteran marki (13/14)

0

Reputacja

  1. Ta pierwsza to M60, druga to M62. Druga wygląda ładnie ale jakoś wątpię żeby ktoś sprzedawał jeden z 93 wyprodukowanych egzemplarzy tak tanio. Być może jest po przekładce skrzyni biegów lub nawet całego zespołu, czyli silnika i skrzyni. Numer VIN wyjaśniłby sytuację. Jeśli wszystko ładnie gra, to nie przejmowałbym się tym, że jest po przekładce, trzeba tylko dokładnie zweryfikować jej stan, bo kupić padlinowate E31 to porażka i zero przyjemności z jazdy.
  2. M70 tak mają. U mnie jest to 300ml/1000km, ale nieraz słyszałem o wartościach 0,5L/1000km. Spotkałem tylko jedną osobę która chwaliła się, że jej M70 nie bierze oleju. Musisz sprawdzać poziom oleju co kilkaset kilometrów i regularnie go dolewać. Swoją drogą sporo Ci tego oleju brakowało :oops:
  3. MArcin 850i

    chip tuining do 750

    Nie mam konkretnie tych chipow, ale dwa inne komplety. Jedne podnosza moc na 315KM, drugie na 340KM. Na tych pierwszych moze i roznica jakas jest, max obroty przesuniete na 6000 obr./min, ale na tych drugich, tak zachwalanych na zagranicznych forach nie czuje zadnej roznicy. Wydaje mi sie, ze silnik leciutko, bardzo delikatnie, ale jednak trzesie z tymi chipami. Efekt jest taki, ze obydwa komplety chipow mam zdemontowane i czekaja na półce.
  4. Problem rozwiazny, wymienilem gruche i jak reka odjal. Co ciekawe gruszka nie wykazywala zadnych typowych objawow jej zuzycia, hamulce dzialaly bez opoznienia itp.
  5. A dziekuje :D Byla cala malowana w 2004 roku, na zdjeciach kolor wyszedl dziwnie, ale mam kilka zdjec z tej sesji zrobionych moja cyfrowka i kolor wyszedl tak samo. Zauwazylem ze kolor zmienia u mnie odcienie, inaczej wyglada w pochmurne dni i inaczej np. o zachodzie slonca.
  6. MArcin 850i

    8-ka z kompresorami?

    Byla taka osemka na zlocie e31 w Poznaniu. Ciekawostką jest skrzynia automatyczna, w sumie slyszalem juz historie, ze manual nie daje rady juz przy seryjnych 300KM i ludzie go oszczedzaja ze wzgledu na brak czesci zamiennych do skrzyni. W kazdym razie byla, jezdzila i wydawala z siebie bardzo nieladny a do tego przerazliwy dzwiek paskow napedzajacych kompresory.
  7. Wymienilem gruszke i faktycznie to ona byla odpowiedzialna za te stuki :D
  8. MArcin 850i

    SPRYSKIWACZE

    Moze masz zatarta pompke i niepodaje ona plynu do zbiorniczka pod maska? Uruchom spryskiwacze i popros kogos, zeby w bagazniku nasluchiwal czy odzywa sie pompka. Jesli sie nie odzywa to musisz kupic nowa/uzywana lub ja naprawic. Ja mialem spalona i moj kolega naprawil mi ja w minute bez zadnych narzedzi. Jak naprawisz pomke spryskiwaczy zrob test: zdejmij wezyk z króćca przy zbiorniczku spryskiwaczy pod maska (caly zbiorniczek ma tylko jeden krociec najblizej prawego kielicha amortyzatorow) i uruchom spryskiwacze. Jesli pompka w bagazniku zadziala i pod maska na wezu zdjetym z krocca leci plyn, to sie cieszysz sprawnym ukladem, jesli nie leci to szukasz przerwy na wezu miedzy kolem zapasowym a maska, ale mysle ze to malo prawdopodobna opcja. Klopoty ktore opisujesz to naprawde standard w e31. Ludzie najczesciej dolewaja plynu pod maska przez maly otwor w zbiorniczku, widzialem nawet zbiorniczek pod maska przerobiony na zakretke od banki 5 litrowej. Jesli chodzi o ustawienie godziny to mimo ze mam osemke tyle lat, to nadal nie wiem jak to zrobic, ale zawsze za ktoryms razem udaje mi sie metoda na chybil trafil.
  9. 844 w manualu to bialy kruk, nie dysponuje konkretnymi liczbami, ale mysle ze zbudowano ich grubo ponizej 1000 sztuk. Steptronic to bardzo dobre skrzynie z mozliwoscia manualnej zmiany biegow, takze bedziesz zadowolony z takiej skrzyni.
  10. U mnie tak samo, a renowacje przeprowadzilem 2 lata temu.
  11. Jesli chcesz je uruchomic tak jak fabryka to przewidziala, to musisz kupic nowy przelacznik swiatel (wyglada tak samo jak ten z naszych wersji, tylko ma 4 zamiast trzech pozycji). Najnizsza pozycja , to wylaczone swiatla, nastepna to swiatla do jazdy dziennej (nie pala sie wtedy swiatla z tylu!), trzecia pozycje z przodu + swiatla z tylu, czwarta otwarte lampy. Przelacznik jest od wersji na skandynawie, a caly zestaw do montazu u naszych kolegow zza Odry kosztuje jak dobrze pamietam 140 euro. Gratuluje nowego nabytku :wink:
  12. MArcin 850i

    Remont kapitalny E32

    Wow, jestem w szoku :shock: Przy takim podejsciu do odbudowy boje sie, ze 50tys to za mało. Na forum serii 8 mozna znalezc temat Roberta Lesiu o odbudowie jego osemki. Wsadzil w auto cos okolo 40tys, po czym je sprzedał, a teraz kolejny wlasciciel wystawia je z opisem "stan dobry" Widac 40tys to za mało, zeby z auta zrobic fabryke. Moim marzeniem jest zrobic odbudowe 100% bez kompromisow, wszystko nowe z ASO: silnik, skrzynia biegow, wal, dyfer, kompletne zawieszenie przod i tył, nowy osprzet silnika itp., osadzone na 100% bezwypadkowej budzie. Nie liczylem, ale mysle ze koszt takiego przedsiewziecia to 300tys pln. Taniej bedzie kupic cos w idealnym stanie z minimalnym przebiegiem i bynajmniej skrecone przez fabryke. Albo tak jak zrobil Blaster, kupic druga E32 jako dawce czesci.
  13. Ja moge porownac Mercedesa do BMW. Mam SLK 2005 i ceny w ASO sa smiesznie niskie. Kupowalem elementy zawieszenia lacznie z amortyzatorami, wszystko taniocha, czesci przychodzily wysokiej jakosci, zamowilem jakis plastik to pszyszedl od razu z zamontowanymi spinkami, o czym w BMW mozna pomarzyc, nie dosc, ze plastiki ktore zamawialem do X3 czy 850 sa nedznej jakosci, to jeszcze duzo drozej i sa gołe (bez spinek itp.)
  14. MArcin 850i

    Getribeprogram

    Ja najbardziej zaluje, ze nadal nie wiadomo co bylo przyczyna awarii, bo takie info przyda sie na przyszlosc. Kanap wycisnij od mechaniora info co to bylo tak naprawde, powiedz mu, ze wiazki nie wymienial, bo rozpoznajesz stare tasmy, moze sie przyzna :) Najwazniejsze, ze auto sprawne :cool2:
  15. W 850 od początku miałem wycięte katalizatory i wstawione do srodka rury. Niedawno udało mi się kupić sprawne katalizatory od znajomego i jestem mega zadowolony. Auto jest przede wszystkim ciche, różnicy w mocy ani w spalaniu nie zauważyłem. Nigdy więcej żadnych rurek w wyciętym katalizatorze. Aha, no i na przegląd nie boję się pojechać, a czasy kiedy na przegląd jechało się po pijaku rowerem z dowodem w tylnej kieszeni spodni już się skończyły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.