Skocz do zawartości

Squier

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320dTA, E39 523i Touring
  • Lokalizacja
    Pabianice

Osiągnięcia Squier

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Rocznik auta to 04.1998. Skoro programy diagnostyczne wywalają błąd i czujnik sprawdzany jest wg mojego opisu. Czujnik znajduje się z przodu silnika i ten wymieniliśmy na czujnik firmy ERA. Objawy ustały. Samochód odpalał na uwalonym czujniku. Na rozgrzanym silniku operacja uruchomienia była długa i silnik zaraz po odpaleniu wymagał przegazowania. Auto samo gasło podczas jazdy. Robię długie trasy i nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy auto nie odpali (a miałem już tak poprzednio), więc wymieniłem czujnik. Skoro od razu jest poprawa, to diagnoza była 100% słuszna. Nie wiem co ma w tej sytuacji czujnik położenia wałka rozrządu do całej sprawy? Tu chętnie się czegoś nauczę. Dzięki za merytoryczny udział w dyskusji. Pozdrawiam Squier
  2. Raczej wątpliwe, że podrabiane. Diagnozowałem osobiście komputerem z INPA i DIS. Po wyjęciu, i sprawdzeniu multimetrem i podgrzaniu opalarka czujnik przestaje stawiać opór, więc jest zepsuty. Czujnik osadzany identycznie. Teraz włożyłem czujnik mniej renomowanej firmy i na razie wszystko gra, błąd się dał skasować. Auto ma pełną moc, po nagrzaniu nie wariuje, ciepły silnik odpala od razu....
  3. No wlaśnie kabel jest nie ruszony, wyglądaja jak nowe. Zresztą po roku co sie może stać z osłonką.
  4. Koledzy Mam do Was pytanie, ile wytrzymuje Wam czujnik położenia wału? Mój opis sytuacji: - w sierpniu 2013 padł mi czujnik położenia wału, za radą forumowiczów wymieniłem na czujnik SIemensa - w listopadzie 2014 czujnik padł ponownie - zdziwiłem się taką krótką trwałością, ale wymieniłem ponownie na czujnik Siemensa - niestety w grudniu 2015 czujnik padł ponownie Średni przebieg roczny to 20 tys. km Czujnik wymieniany w zaufanym warsztacie - byłem obecny podczas wymiany. Czy zatem czujniki mają jakąś wadę? Czy ma na to wpływ instalacja gazowa? Czy macie jakieś inne pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedzi. Squier
  5. miałem podobny problem, wina akumulatora. Naładuj akumulator przez noc i rano z miernikiem odpal auto. Podczas odpalania napięcie nie powinno spaść poniżej 11V. Jak spadnie nawet do 10,8 to akumulator do wymiany. Pozdrawiam
  6. Witam Co sądzicie o tym aucie. http://otomoto.pl/bmw-320-e91-320i-170km-C29039189.html VIN ...A096754 Mam dość daleko, jakby ktoś znał auto to byłbym wdzidęczny :) Pozdrawiam
  7. Termostat nie daje błędu ani na INPIe ani w DISie. Termostat nie jest podłączony do żadnego czujnika. Dziwne tłumaczenie...
  8. Squier

    Przesiadka z E39 do E46.

    wg moich spostrzeżeń, E46 jest delikatniejsze. W E46 w końcu zepsuje się moduł komfortu i jeż, w E39 nic takiego ńie ma miejsca. Co do M47: pamiętaj o dwumasie, wtrysku sterujàcym, uszczelnieniu vp-44, kole pasowym-tłumiku drgań no i poduszkach pod silnikiem i skrzynia. W aucie ponad 10-letnim masz pewne jak w banku, że elementy gumowe juz się rozwulkanizowały. Porównaj ceny i podejmij decyzję. Oboma autami przejechaŁem po 60 tys. km. do piątki założyłem gaz ii koszt paliwa się zrównał. Mimo, że oba auta mają podobne przebiegi, to w trójkę wpakowałem więcej pieniędzy niż w E39, mimo montażu instalacji gazowej. Osiągi 520 i320d będą porównywalne. 320d lepiej prowadzi się w zakrętach ale jest mniej komfortowa. Ja zostałbym przy piątce w benzynie i ew założył lpg.
  9. Małe jakieś, jak do gokarta :wink: Pytanie było o średnicę, nie szerokość. Średnica 16 cali...
  10. Dzięki. Rozmiar felgi ten sam 7 cali w e39.
  11. To ja się podepnę. Mam podobną sytuację, z tym, że muszę wymienić opony na nowe. Do tej pory jeździłem na 205 i chciałbym wymienić na 225, ale różnica w cenie jest znaczna. Pytanie, czy odczuję na plus zmianę opon na szersze?
  12. Witam! Ostatnio mam dość moich bawarek. W e39 i w e46 znowu padły termostaty, wymianiane równe 2 lata temu na oryginały...Przebieg obu to średnio 40 tys. km.... Wy też tak macie? Czy to ja mam pecha, żeby wymieniać co 2 lata termostaty... Pozdrawiam Darek
  13. Witam! Dziś po odpaleniu auta i powrocie do domu z pracy, zauważyłem, że auto się nie nagrzało (przejechałem 12 km) (w drodze do pracy auto nagrzało siębez problemu). Nie podejrzewam termostatu, gdyż wymieniałem jakieś 30 tys. km temu na nowy oryginalny. Po powrocie do domu od razu odpaliłem kompa i wywaliło błąd EGR. Nadmienię, że egr, zaworki oraz dolot czyszczone były jakiś miesiąc temu, ale podejrzewam, że elektrozaworek od EGRu może paść. Czy to może mieć wpływ na temperaturę silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.