Skocz do zawartości

Mich1685047264

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325 TDS , E39 525 TDS Shadow Line
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Mich1685047264

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Spróbuj "strzału" ze sprzęgła, jeżeli nie zabuksuje to naprawdę warto bliżej przyjrzeć się sprzęgłu.
  2. Progi są w bardzo dobrym stanie. Bałem się o osłony podwozia, dlatego zwróciłem się do Was. Oczywiście na lewarku da rade bez problemu, ale np na podnośniku platformowym, czy powiedzmy bardziej fachowym po prostu nie chciałem uszkodzić niczego pod spodem. Kupię gumy i wszytko będzie jak powinno.
  3. Dzięki wielkie DRAY za aż tak konkretne informacje! :D żeby na każdy problem były tak precyzyjne odpowiedzi... Pozdrawiam
  4. Koledzy Thenygoos i Bonzo320i chyba najlepiej mnie zrozumieli. Właśnie "czegoś" mi pod spodem brakuje. Możliwe, że poprzedni właściciel namieszał, bo na kanale podwozie wygląda bardzo dobrze, tylko właśnie za co podnieść jest problem. Podpowiedzcie czym te luki uzupełnić. A do tamtego serwisu już nie pojade. Ogólnie mieli problem, że zawieszenie trochę obniżone i to czego tam brakuje. I tak dobrze, że się za to nie brali, bo byli świadomi, że mogą popsuć. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi.
  5. Witam serdecznie. Dużo szukałem na ten temat jednak nic nie znalazłem. Ostatnio chciałem podnieść samochód, aby zdjąć koło do wyważenia, jednak mechanicy powiedzieli, że nie podejmą się tego bo nie mają za co podnieść mojej E39. Pod podwoziem znajdują się "otwory" czy też bardziej "miejsca" na coś co być może odpadło, a co pomogło by w uniesieniu samochodu. W tej chwili nie da się tego zrobić bo plastikowa osłona podwozia popękałaby. Moje pytanie do Was, Forumowicze, co poradzicie w tym wypadku. Czy robić samoróbkę w te miejsca?
  6. Mich1685047264

    Obroty

    Wskazówka obrotomierza powinna być ustawiona na ok 700-800 rpm w zależności czy silnik prawidłowo pracuje na postoju. Co do wskaźnika ekonomizera to powinien być schowany z prawej strony. Dopiero po ruszeniu wyłania się i wskazuje spalanie. Jeżeli auto trzyma obroty trochę poniżej 1000 i ekonomizer pokazuje jakieś tam minimalne spalanie, wygląda to tak (najprościej mówiąc), jakby gaz był minimalnie wciśnięty, a to chyba nieprawidłowe zjawisko. Pozdrawiam.
  7. System lokalizacji to dobra sprawa, jeśli szybko zareagujemy. Może być tak, że znajdziemy nadajnik w "gołych blachach". Niejednokrotnie auta są kradzione na części. Moim zdaniem garaż lub strzeżony parking najlepiej przypilnują nasze auta. Alarm nie złapie złodzieja za rękę (a szkoda...). Gdyby jeszcze technika samochodu pozwalała bezproblemowo na odcinacze itp. byłoby nam łatwiej chronić nasze cudeńka. PS. gdyby tak ręce usychały złodziejom przy dotknięciu naszego samochodu... to by było fantastycznie! Pozdrawiam.
  8. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Żarówki wymieniałem parami, obie siedzą mocno w gniazdach i nie mam żadnych dodatkowych "bajerów" podłączonych do instalacji. Ścieżki też wyglądają dobrze. Sprawdzę resztę i napiszę czy pomogło. Dzięki wielkie za wszystkie rady. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich. Szukałem informacji na ten temat na forum i niestety nic nie znalazłem. Mam problem z ciągle przepalającą się żarówką. Wiadomo, że to może się zdarzać, ale po kilku wymianach domyślam się, że to nie wina żarówek. Co ok 1-2 tyg przepala mi się żarówka w tym samym miejscu. Druga od kompletu świeci gdzie indziej już bardzo długo i wszystko jest ok. Chodzi o skrajną żarówkę pozycyjną w lewej, tylnej lampie przed liftem. Czy możliwe, że gdzieś jest uszkodzona instalacja wkładu w tej lampie? Dziękuję i pozdrawiam.
  10. Opadanie pedału to jak najbardziej normalna sprawa. Przy uruchomieniu silnika uruchamia się również pompa i system ABS (bez problemu wciśniemy wtedy pedał hamulca do oporu). Na wyłączonym silniku bardzo ciężko wyhamować auto nawet gdy powoli się toczy (twardość pedału przy wyłączonej pompie). Objawy są jak najbardziej poprawne. pozdrawiam
  11. Odnośnie tych wszystkich sedanów, turingów itp. z lusterkami od eMek to przeważnie lusterka podrabiane tzw. "m3 look". Masa tego krąży po allegro i na giełdach samochodowych. Co trzeci Passat i co druga Calibra po "tuningu" jeździ z takimi lusterkami. W E46 wyglądają naprawde świetnie i niekoniecznie muszą byc oryginalne. Kwestia tego, ile pieniędzy chcesz przeznaczyc na lustra, bo oryginalne widziałem za 1200zł komplet... Pozdrawiam
  12. Mich1685047264

    M57 przyspieszanie

    Ja wypowiem się w sprawie przyspieszania i reakcji na gaz. To diesel więc przy niskich obrotach występuje efekt turbodziury. Pomimo dodania gazu auto dośc wolno reaguje, a wskaźnik spalania pokazuje większą wartośc. Powyżej 2 000 rpm silnik zaczyna życ i "zdrowo" ciągnie. Piszesz, że to Twoje pierwsze BMW, więc jeżeli okaże się, że mechanicznie wszystko jest ok, przyzwyczaj się do muła na niskich obrotachc i do "kopa", gdy turbo zacznie normalną prace. Pozdrawiam
  13. Czytałem na forum, ale w innym temacie o felgach do 528i... faktycznie czasami 15" to za mało. Nie pozostaje nic, jak tylko zaopatrzyc się w 16-stki... Pozdrawiam
  14. Posiadam identyczny akumulator, ale w dieslu... Dobry będzie napewno, pytanie tylko, czy benzynka Koleżanki potrzebuje aż tyle prądu... Są mniejsze i tańsze akumulatory...
  15. Polecam te Pirelki, naprawdę dobre opony. Ja używam ich w rozmiarze 225 i na brak przyczepności nie narzekam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.