Skocz do zawartości

szulman

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia szulman

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Jak pamiętam to cewka jest osadzona na takim przedłużaczu na świecy. U mnie właśnie miałem przebicie na trzech. Zachowywał się właśnie tak jak opisywał wcześniej któryś z kolegów. Po wymianie nie ma problemu
  2. Witam, jaki koszt naprawy, jeżeli to nie tajemnica. Pozdrawiam
  3. To jest właśnie to co kolega pokazał, te nakładki musiałem wykonać sam bo kupic nie ma gdzie. Widzę, że robota wykonana właściwie i tak należy wykonać aby było na zawsze. POLECAM ten poprzedni link wykonawcom naprawy.
  4. Jeżeli ma to być dobrze zrobione to 1000,- jest w normie. W mojej buni wyszło więcej bo wymieniłem jeszcze dwie tuleje a robota była wykonana perfekcyjnie.
  5. Witaj kolego, przerabiałem ten temat około pół roku temu. Sprawa bardzo poważna. Trzeba zdemontować całe tylne zawieszenie bo się okazuje że napewno są popękane blachy mocowania zawieszenia. Przy okazji sprawdź tuleje bo to przy jednej robocie. U mnie było to okropne, musiałem porobic wszystkie punkty mocowania. Pamiętaj żeby wycieli Ci w bagażniku dojścia do przyspawania mocowania wieszaka, bo jeżeli nie to robota na marne bo BMW właśnie to potraktował tylko małym zgrzewem i to jest głowna przyczyna tej awarii. Całość tej zabawy to dwa dni roboty ale warto to zrobic dobrze bo potem samochód jak nowy. Wykonywałem to w Kościerzynie a to daleko od Warszawy. Pozdrawiam i jeżeli możesz to rób to zaraz bo gdy pojeździsz dalej to może być tylko drożej, więcej szkód w podwoziu.
  6. Witam. Też sprawdzałem na szarpakach i wszystko OK aż robiliśmy tak, że na pełnym hamowaniu (ręczny i nożny) szarpałem silnikiem do przodu i do tyłu. Następnie wziął kolega metalową sztabę i podważał wózek, no i okazało się dopiero, że uchwyty były oberwane (jeden całkowicie a drugi ledwo trzymał z jednej strony. Po rozebraniu do spawania okazało się, że jeszcze śruby przednie wózka, jedna obluzowana w gwincie a druga miała dookoła pękniętą blachę w podwoziu. Mówię Ci szok. Po naprawie jest jak w niebie, żadnych stuków no i czuję się bezpiecznie. Obyś nie miał takiego przypadku. Powodzenia
  7. szulman

    320i czy na pewno ma 150KM

    Witam, Kolego wystarczy odpiąć wtyczki od cewek, wyjąć je a następnie odkręcić świece i wymienić na nowe. zapewniam, że nie będziesz żałował. Zużyte świece to przepał i gorsza praca silnika. Pozdrawiam
  8. Witam. Ostatnio przeżyłem takie objawy jak opisujecie. Okazało się, po dłuższych poszukiwaniach awarii, że mam oberwane wieszaki do których jest przykręcony wspornik osi tylnej. Jeden był całkowicie wyrwany a drugi wisiał tylko z jednej strony w karoserii. Ponadto w wyniku luzu jeden swożeń gwintowy był obluzowany a drugi miał pękniętą blachę wokół tego swożnia. Praktycznie wspornik był luźny. Jak diagnozowałem na kanale to dopiero po podważeniu sztabą metalową się wydało jaki jest stan. Naprawa trwała prawie trzy dni. Pierwszy to demontaż tylnego wspornika, w drugim - dopasowanie przed spawaniem wsporników. Wycięto w bagażniku małe otwory do spawania od góry ( to bardzo ważnie w celu dokładnego ustabilizowania podpór). Następnie dołożono blachę w miejscu wyrwanych kawałków metalu. Po przejżeniu łożysk gumowych, wymieniłem dwa tylne. Trzeci to już montaż. Zaznaczam, że te stuki zaobserwowałem może z 10 dni wcześniej przed stwierdzeniem tej awarii, więc bardzo bym się obawiał jeździć z takimi objawami jak tu czytam. Jak się doczytałem na naszym forum, to doszedłem do wniosku, że to jest taka przywara naszych E46. Pozdrawiam i nikomu nie życzę takiej przeprawy jaką miałem.
  9. Witam, kolego na rysunu po lewej stronie, druga pozycja od góry pokazuje jak połączyć przewód czarny i szary do +. należy zastosować bezpiecznik co najmniej 5A. Pytanie - co zrobisz z halogenami, bo jak wiesz napewno się przydają. Pozdrawiam
  10. Witam. Koledzy, miałem taką przypadłość jak opisujecie. Też wymieniłem komplet klocków i czujników i się świeciło. Szukałem do skutku, okazało się, że wyjąłem a następnie podłączyłem ponownie wtyk od czujnika poziomu płynu hamulcowego na zbiorniczku pompy hamulcowej. Efekt - zgasła ta upiardliwa lampka. Może i wam pomoże taki manewr. Pozdrawiam
  11. Witam, kolego - bardzo ciekawy temat. Mam właśnie ringi xenon, w między czasie byłem na przeglądzie, żadnych informacji że coś nie tak. Sam jestem ciekawy co nasi koledzy powiedzą w tym temacie. Pozdrawiam
  12. Do kolegi BMW. Wymieniłem wszystkie klocki i oba czujniki. Światełko nie zgasło, dopiero po długich poszukiwaniach nagle zgasło. Tak było przez kilka dni. Jakieś trzy dni temu w czasie jazdy znowu się włączyło. Przyczyna musi być gdzieś dalej w instalacji. Będę dalej szukał bo to mnie drażni jak coś świeci a nie ma awarii w klockach. Jak znajdę to napiszę.
  13. Witamkoledzy, ja mimo wymiany klocków i czujników mam nadal świecącą kontrolkę klocków. Sprawdzałem przebiegi przewodów i zgasło na kilka dni. Teraz mam znowu światełko. Ręce opadają. Gdybym miał schemat to bym miernikiem poszukał gdzie jest ta przerwa a tak to jest zgaduj zgadula.
  14. szulman

    czujnik termometru

    Witam. Jeżeli pokazuje -37 to może być uszkodzony czujnik lub brak połączenie ( urwany przewód lub nie kontaktuje ). Takie wskazanie o tym świadczy.
  15. Witam, ja myślę,że tu chodzi bardziej o tych przekraczających 90 km//h. A tak już zupełnie serio to chodzi o kupowanie naszych słabych wynalazków drogowych i wyeliminowanie pojazdów mocniejszych. Bo jak sie da jeździć BMW w Polsce - ja niewiem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.