Skocz do zawartości

dylus

Zarejestrowani
  • Postów

    197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    grudziądz

Osiągnięcia dylus

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dziś zauważyłem dziwną sprawę .Po zatrzymaniu auta włożyłem dłoń między koło a błotnik i dało się wyczuć lekkie opadanie zawieszenia po chwili znowu zaczyna się podnosić i tak sobie pływa góra dół .Co to może być ?Auto postawiłem na równej drodze .Nie słychać kompresora nie słychać syczenia a dłonią da się wyczuć pływanie zawieszenia nawet przy zgaszonym silniku .
  2. Zgłoś w ASO ubytek płynu, jeśli to chłodniczka wymieni ą za free. Czy możesz mi powiedzieć czy jest jakaś akcja na moje auto WBA5J31030D715427 z góry dziękuję . Czy dobrze odczytałem ten numer części ?
  3. Byłem na akcji serwisowej chłodniczki egr w zeszłym roku wg serwisu wszystko ok w trakcie inspekcji .Ostatnio auto wywaliło komunikat o ubytku płynu czy w takim razie martwić się tym? Rok czasu nie było problemu .Czy jest może jakaś akcja na moje auto Vin WBA5J31030D715427 ? numer części wg realem 11718517724 nie wiem czy dobrze odczytałem w realem
  4. dylus

    Czujnik cisnienia w oponach

    Koledzy u mnie problem rozwiązany .Kupując auto kupiłem je na kołach zimowych 17" Niemiec płakał jak sprzedawał .Jak pojawiły się problemy podjechałem do kolegi co to ma taki skaner który wykrywa czujniki i padło pytanie rok produkcji auta .Podałem 2014 zeskanował i pokazało mu 1 czujnik :shock: :shock: kolejne pytanie od którego roku wychodził model podałem datę ustawił i skaner znalazł kolejne 3 czujniki .Wniosek w układzie był jeden czujnik z innego kompletu .Tak się domyślam że Niemiec miał koła zimowe od BMW z 2010 r jak padł mu czujnik to nabył nowy z daty produkcji auta czyli z 2014 r i w taki sposób nie miało prawa to działać poprawnie .Kupiłem nowy komplet czujników i wszystko śmiga jak należy .Jakby ktoś chciał mam na zbyciu czujniki nie od kompletu .
  5. A więc sprawa ma się tak .Z racji tego że musiałem czekać na ustawienie zbieżności pojechałem na wymianę kół na zimę mam koła 17" .Po przejechaniu kilkunastu kilometrów system ponownie dał się aktywować :shock: :shock: podejrzewam że koła letnie 18" miały większy wpływ na zbieżność radar to wychwytywał i nie pozwalał uruchomić systemu .Po założeniu 17" problem znikł pojechałem dodatkowo ustawić zbieżność i po problemie .System działa normalnie nie ma problemu .
  6. Witam koledzy.Dopadł mnie chyba problem opadającego zawieszenia F11 2014 r .Podjechałem pod market zaparkowałem auto i po powrocie do auta po jakiś 30 minutach widzę tył pieknie siadniety na glebie .Włożyłem kluczyk do auta odpaliłem i tył wstał .Podjechałem do garażu auto zaparkowałem i następnego dnia znowu auto leży .Czytałem ten wątek i wyczytałem że jeśli siada mi cały tył to może być pompa ,osuszacz ,przekaźnik ,lub przewody między pompą a miechami .Od czego zacząć w pierwszej kolejności zabawę z naprawą tego zawieszenia .Wspomnę tylko że kiedyś jak miałem BMW E61 to jak padła pompa to wywalało komunikat o błędzie (pompa nivo dawało za mało ciśnienia) czy w nowszym modelu nie ma takiego komunikatu? Dziwne prawda starszy model miał nowszy nie .Jak myślicie co mogło się u mnie posypać ? Po wbiciu VIN na realem mam takie odczyty https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=5J31-EUR-05-2014-F11N-BMW-520d&diagId=33_1558 więc nie wiem jakie poduchy w razie czego kupić Przestrzegać czynności PuMA 52125287! 01 Pneumatic spring, rear 2 37106784379 Uwaga: nigdy nie odstawiać samochodu z nienapełnionymi amortyzatorami pneum.! Przestrzegać instr. napr. Dla samochodów z EDC Przestrzegać czynności PuMA 52125287! S223A=Tak 01 Pneumatic spring, rear 2 37106784381 Uwaga: nigdy nie odstawiać samochodu z nienapełnionymi amortyzatorami pneum.! Przestrzegać instr. napr. Dla samochodów z M Podwozie sportowe Przestrzegać czynności PuMA 52125287! S704A=Tak 01 Pneumatic spring, rear 2 37106781843 Uwaga: nigdy nie odstawiać samochodu z nienapełnionymi amortyzatorami pneum.! Przestrzegać instr. napr.
  7. Witam kolegów .Posiadam BMW F-11z 2014 r oddałem samochód do warsztatu na wymianę końcówki drążka kierowniczego w drodze powrotnej do domu odpalił mi się komunikat "awaria systemu ostrzegania przed kolizją " Nacisnąłem przycisk włączenia systemu i komputer wyświetlił komunikat "nie można uruchomić systemu ostrzegania przed kolizją " nie mam bladego pojęcia co może być ? Szukałem trochę w internecie ale nic nie znalazłem .Mam w wyposażeniu jeszcze head-up i chyba aktywny tempomat .Czytałem że system ostrzegania działa z kamerką i chyba radarem ale nie mam pojęcia czy tak jest .Zadzwoniłem do warsztatu gdzie wymieniali mi końcówkę drążka czy oni czegoś nie odpięli ale stwierdzili że nic nie rozpinali bo nie było takiej potrzeby .Po wymianie końcówki muszę ustawić jeszcze zbieżność ale czy to miało by wpływ ?
  8. Proszę o sprawdzenie akcji serwisowej D715427
  9. Ja dziś rozmawiałem z centralą BMW dwoma serwisami BMW moje auto vin WBA5J31030D715427 w/g serwisu objęte jest akcją serwisową chłodnicy recyrkulacji spalin ale na wymianę chłodniczki recyrkulacji spalin muszę zostawić auto na dwa miesiące w serwisie .Poinformowano mnie że z racji dużego zainteresowania akcją producent chłodnic się nie wyrabia i trzeba długo czekać na części .
  10. dylus

    Czujnik cisnienia w oponach

    No to i ja się podepnę pod temat .Trzy tygodnie temu kupiłem BMW F11 z 2014 r i od początku swieciła mi kontrolka pomiaru ciśnienia .Po resecie i ponownym wczytaniu było ok podał ciśnienie i temperaturę kół . Po ponownym odpaleniu auta znowu wywaliło błąd komunikat awaria kontroli pomiaru ciśnienia skontaktuj się z serwisem i ponownie reset wczytanie i działa i tak do ponownego wyłączenia auta .Auto w/g win powinno mieć felgi S2W3A BMW LA wheel, Multispoke 456 a ma inne z oponami zimowymi ale też BMW .Podpowiedział mi kolega że często pomaga pompowanie azotem pojechałem i napełniłem opony azotem problem jednak nie ustał .Na takich kołach auto kupiłem i takie mam a może poprostu auto ich nie zapamiętuje ?Może trzeba je dopisać ? Byłem na diagnostyce czujników i okazało się że urządzenie do diagnostyki po wpisaniu rocznika 2014 auta znalazło 1 czujnik a po wpisaniu 2010 znalazło 3 czujniki ,czy teraz kupić 4 czujniki z mojego rocznika czy dokupić coś do tego co mam .
  11. Sory ale nie spojrzałem mam F11 ,ale ten sam problem .
  12. Niemcy ale odkupiony od handlarza ,w/g vin powinien mieć koła S2W3A BMW LA wheel, Multispoke 456 a ma inne .Produkcja auta 27.05.2014 r
  13. No ale wczyta parametry poda ciśnienie temperaturę koła a przy ponownym uruchomieniu wywala błąd .Tak mnie naszło teraz że może poprostu sprzedający założył koła na pałę z czujnikami które się nie komunikują z autem .Kupiłem auto na kołach 17" i już na początku wywalał błąd .Jak sprawdzić jaki typ czujnika potrzebuję ?
  14. Czy ktoś rozwiązał ten problem bo mam taki sam ?
  15. Byłem napełnić koła azotem i błąd wywaliło ponownie .Czy przypadkiem w bmw nie jest jak renault że koła są ściśle przypisane ? Wulkanizator mi mówił że w renault koła są przypisane przód i tył i jak się zamieni kolejność wywala błędy . Tak mnie naszło teraz że może poprostu sprzedający założył koła na pałę z czujnikami które się nie komunikują z autem .Kupiłem auto na kołach 17" i już na początku wywalał błąd .Jak sprawdzić jaki typ czujnika potrzebuję ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.