Skocz do zawartości

Randall

Moderatorzy
  • Postów

    7 113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Randall w dniu 12 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Randall punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E46 320i, F20 120d, E36 316i, E36 323ti, E46 320d, F30 328ix, G20 330i
    Jest:
    G01 30i
    E91 320d
  • Lokalizacja
    016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Randall

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

51

Reputacja

  1. Randall

    Purchle na kokpicie

    Napis airbag o niczym nie świadczy bo "fachmani" od regeneracji również go wyciskają.
  2. Dziękuję panowie 🍻 Amortyzatory, mocowania, odboje, gumy sprężyn i osłony wymienione. Wszystko Sachs + Lemforder, gumy OEM bo zamiennik nie występuje. Zawias pracuje perfekcyjnie. Co ciekawe prawy amor okazał się być całkowicie martwy i wylany a zarówno stacja diagnostyczna jak i odczucia z jazdy na to nie wskazywały. Lewy nieco lepszy ale też już słaby. Niestety auto podniosło się minimalnie z przodu ale to przez to że nowe poduszki nie są tak wygniecione jak stare - mam nadzieję że w ciągu miesiąca - dwóch zejdzie jeszcze te parę milimetrów. v
  3. Zostaje Cayman i Boxster GT4. Apropo, znajomy niedawno odebrał Caymana GTS 4.0 N/A. Jest to chyba jeden z ostatnich analogowych samochodów w historii. Dawno nie miałem takiej frajdy z jazdy, po prostu coś wspaniałego! Wkręcanie tego silnika na 7-8 tysięcy obrotów to poezja, dźwięk, emocje, nie do opisania. W dodatku w tym aucie uchowały się jeszcze fizyczne przyciski od wszystkiego, takie E92 M3 dzisiejszych czasów. 992 Carrera S to przy tym takie spokojne auto GT.
  4. Mały update: Wymienione najpierw subwoofery a potem reszta głośników na oryginalne z Logic7. Pod nowym wzmacniaczem mają ogromny zapas mocy, dźwięk jest rewelacyjny. Już nic nie ruszam w audio. Oczywiście boczki złożone na nowych spinkach z ASO: Udało się też wymienić zawias klapy, wymiana 15 minut, ustawianie klapy 1,5 godziny 😞 Wpadł również prewencyjnie nowy czujnik ciśnienia zwrotnego DPF OEM: Udało się jeszcze raz pomalować końcówkę wydechu w czarny połysk zgodnie z Edition Sport (fabryczna się utleniła): Ogarnięte jedyne przetarcie w całym wnętrzu (Colourlock): Odświeżona komora silnika: Najbliższy plan to wymiana amortyzatorów przednich (z tyłu są nowe Sachsy wymienione jeszcze w DE) oraz odświeżenie lakieru i powłoki. Do tego oczywiście montaż letnich kół.
  5. Zależy przez jaki czas kręci się ten wiatraczek. Musisz posiedzieć w zamkniętym aucie co najmniej pół godziny bo po takim czasie powinno się już całkiem uspać.
  6. W żadnej serii 3 nie ma elektrycznie ustawianej kierownicy. nie
  7. Najgorzej jak ktoś maluje klasyka we współczesny kolor tak jak Marrakesh brown na zdjęciu powyżej.
  8. Czy xdrive nie ma czasami twardszych sprężyn? Bo to że wyższe to wiadomo. Pamiętam jak w f30 xdrive zmieniłem sprężyny na eibach to mimo że auto się obniżyło to komfort resorowania znacznie się poprawił.
  9. 190 KM z dwulitrowego diesla to wyżyłowana wersja? Zmień mechanika.
  10. Te koła to absolutny top w E91. Niestety już na moich 18" jest sztywno w opór a tutaj pewnie jeszcze twardziej.
  11. Żarniki mam nowe, niestety jak wsiadam do G01 z adaptive led to jest przepaść w ilości światła 😞
  12. A tania benzyna przypływa w kontenerze z usa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.