Skocz do zawartości

dentysta1

Zarejestrowani
  • Postów

    251
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330xi
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia dentysta1

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. dentysta1

    nie zapala

    Witam, udało się dojechać do elektromechanika. Pan stwierdził, że przyczyną jest immobiliser. Zażyczył sobie 600. Mało... Dużo? Mnie się wydaje, że dużo :-( Ale najważniejsze, to żeby diagnoza była trafna...
  2. dentysta1

    nie zapala

    Stukałam, stukałam:-) Miałam pod ręką kombinerki :8)
  3. dentysta1

    nie zapala

    No dobrze...stukałam, mam nadzieję, że w odpowiednią część, czyli w rozrusznik. Niestety samochód nie zapalił. Natomiast wyraźnie słyszałam takie "cyk cyk" przy próbie odpalania. Nie próbowałam jeszcze zapalić go z popychu, bo nie miał mi kto pomóc. Może jutro się uda. W każdym bądź razie czy ktoś mógłby mi polecić rozsądny warsztat w Wawie lub okolicach, który mógłby mi zdiagnozować przyczynę i naprawić?
  4. dentysta1

    nie zapala

    Wielkie dzięki :D To już wiem co dzisiaj będę robić po pracy :? Może znalezienie rozrusznika nie będzie takie skomplikowane :8)
  5. dentysta1

    nie zapala

    Rzadko...co najwyżej żeby dolać płynu do spryskiwaczy...resztę spraw zwykle zostawiałam mężczyznom :?
  6. dentysta1

    nie zapala

    Witam, dzięki wszystkim za porady. Jak nie odpalił to był zimny. W zasadzie, to chyba jak był zimny to bywało gorzej - trzeba było wcześniej więcej razy kręcić kluczykiem, żeby odpalił. W ciągu dnia, już po porannym rozruchy też się "zacinał", ale z reguły odpalenie wymagało tylko dwu-trzykrotnego przekręcenia. PS A gdzie mam szukać rozrusznika, żeby w niego stuknąć?
  7. dentysta1

    nie zapala

    Witam, mam bmw e46 318d z 2002 r. Niestety w dniu dzisiejszym autko odmówiło mi posłuszeństwa, mianowicie postanowiło nie odpalić. Po przekręceniu kluczyka wszystkie lampki się palą, ale w ogóle nie kręci. Od jakiegoś miesiąca były podobne problemy, ale po kilku próbach z reguły zaskakiwał. No niestety dzisiaj nie. Ktoś sugerował mi , że przyczyną może być bendiks. Czy ktoś może podpowiedzieć mi, w którym kierunku mam iść z naprawą? Z góry dziękuję:-)
  8. U mnie też takie "buczenie" Bunia wydaje, to co mnie tylko zdziwiło ma to miejsce również po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, kiedy teoretycznie wszystko jest wyłączone :roll:
  9. dentysta1

    [e46] Łożysko Tył

    Dzięki, no proszę nikomu nie można ufać, tak coś czułem że kręcą ale wolałem się upewnić :cool2:
  10. dentysta1

    [e46] Łożysko Tył

    za Jedno :/ ale powiedzmy cena 150-200 za wymianę łożyska to w Warszawie norma, pytanie czy trzeba zbieżność ustawiać?
  11. dentysta1

    [e46] Łożysko Tył

    No właśnie :| Jak to jest ?
  12. dentysta1

    [e46] Łożysko Tył

    Mam pytanie czy wymiana łożyska tył wymaga ustawienia zbieżności ? Bo wyliczono mi Koszt wymiana 200 + zbieżność 150 i zastanawiam się czy jest potrzeba ustawiania zbieżności ? proszę o poradę :)
  13. Jeżeli masz skrzynię manualną taki objaw, może świadczyć o znacznym zużyciu koła dwumasowego
  14. dentysta1

    Automat czy Manual

    Czy można przeprowadzić tak zwaną "profilaktyczną" regenerację skrzyni, chodzi mi o to że powiedzmy skrzynia działa w sposób prawidłowy ale mimo to oddaje ją do "regeneracji" aby uniknąć nagle przykrej niespodzianki- powiedzmy że w ten sposób chciał bym się zabezpieczyć na kolejne 200tk. kilometrów, jeżeli można przeprowadzić taką regenerację czy ktoś orientuje się ile ona kosztuję, nie jestem osobą która wydaje ostatnie pieniądze na samochód a później nie stać mnie na ich utrzymanie, o to to nie wszytskie moje samochody są serwisowane i ewentualne naprawy robione są na bieżąco, to czego się obawiam i czego chciał bym uniknąć to przymusowy postój w drodze do np. franci. Samochód który mam namierzony to rocznik 2003 z przebiegiem 260tk, z polskiego salonu z potwierdzonym przebiegie. . Rozmawiałem również z mechanikiem który powiedzmy zna się na BMW i powiedział mi coś takiego i wydaje mi się, że jest w tym trochę prawdy, cytuję " większość tych BMW to ma nalatane po 400-500tk km. a liczniki skręcone o połowę, ponieważ zarówno e46 e39 e38 wykonane są z bardzo dobrych materiałów nie widać że mogą mieć aż takie przebiegi, podkreślam znacznie lepszych od e60" cytuję dalej " skrzynia nie tyle jest zła co po prostu wszystko się w końcu zużywa a jak jeszcze ktoś w momencie kiedy automat ma nalatane 400tk km. zaczyna go katować automatycznie ją dobija" a i jeszcze jedno dlaczego zdecydowałem/decyduję się na e39 własnie chodzi o materiały z których została zrobiona, miałem przyjemność jeździć e60 jak i nową 6, jeżeli chodzi o komfort jazdy to nie mam im nic do zarzucenia tyczy się to samo silników są po prostu o klasę lepsze ale materiały z ktorych zostały wykonane były gatunkowo o wiele gorsze niż w mojej e46, nie mówiąc już o łuszących się plastikach czy grubości wygłuszeń. Problem jaki ja widzę w e39 to taki ,że trudno o egzemplarz w dobrym stanie. Trochę może i długi wywód, ale po prostu dzielę się z wami zarówno swoimi obawami jak i spostrzeżeniami. Proszę o ile jest to możliwe o wypowiedzi ludzi posiadających i użytkujących automaty, oczywiście każde spostrzeżenie i wypowiedz która wniesie coś jest mile widziana.
  15. dentysta1

    Automat czy Manual

    Ponieważ założyłem ten temat i jak na wstępie pisałem sprzedałem swoje e46 330xi która była z manulaną skrzynią biegów, powiem tak uważam że ten samochód to prawie ideał, po prostu super, zawsze miałem manuala i nigdy nie miałem problemów ze zmianą biegów, czy tym że mnie noga boli.......ale żona posiada volvo s60 2.5T w automacie i powiem szczerze ,że jest to wygoda, naprawdę wygoda na co dzień, oczywiście moja Bunia dawała mi więcej frajdy przy ostrej jeździe (redukcja, ciągnięcie do granic możliwości) z tym że ile jeździ się w ten sposób. Może robię się stary i bardziej zależy mi na wygodzie dlatego składam się ku automatowi, przypuszczam że automat w BMW będzie jeszcze lepszy niż w Volvo więc to dodatkowy plus, boję się tylko tego że automat może nagle paść i trzeba lawetę, z manualem raczej takich problemów nie ma, czuć że sprzeglo się kończy czy dwumasa jest do wymiany, a tak przy okazji w mojej Buni wymieniałem sprzegło+dwumase i zapłaciłem wraz z robocizną 2300, więc to też nie mało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.