Skocz do zawartości

DJYendruh

Zarejestrowani
  • Postów

    291
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    srebrne e-24 635 CSiA '85
  • Lokalizacja
    Gryfice
  • Zawód
    informatyk

Osiągnięcia DJYendruh

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. rzeczywiście moje niedopatrzenie, w celu sprecyzowania - temat dotyczy E60, 520diesel z 2006r, manual.
  2. dzięki za odpowiedz. pomagam koledze odpalić bmw naszego wspólnego znajomego. co do instalacji to rzeczywiście wystarczyło zmienić port na COM1 (nieważne że był niby w użyciu), i INPA odpaliła. Przetestowana na aucie - działa (przynajmniej w kilku modułach). Ale nie pomogło to na problem - czerwoną kłódkę i blokadę kierownicy (mimo że kierownica się obraca). Ten problem był sprawcą zakupu interface'a i walki z INPA. Doczytałem że trzeba skasować to DISem - nowa instalacja, INPA +DIS, znowu kombinacje - ale błąd udało się skasować (zgodnie z instrukcją z forum) Czerwona kłódka z kierownicą zniknęła - ale auto nadal nie odpala, kierownicą wciąż można obracać, po włożeniu kluczyka włącza się radio, wyświetlacz centralny, a na zegarach temperatura zewn czy kontrola airbag, ale to nie jest taka pełna pozycja "zapłonu". Taka jakby połowiczna. komp pokazuje błąd A119 - zasilanie blokady. Wiem że auto miało wymieniany aku - i pewnie jeszcze nie jest zaprogramowany. Znalazłem instrukcje jak to zrobić i będę próbował. Ale czy to pozwoli na uruchomienie pojazdu? Dodam, że ciągle wywala że napięcie jest małe, <9V, ale to może być właśnie związane z tym że nie widzi prawidłowo nowego aku (nie wiem co było a co włożono). Jakieś sugestie co do błędu A119? I ewentualnie co robić w jakiej kolejności?
  3. witajcie. i ja spróbowałem u siebie instalacji INPA. zassałem od Trandolfa pliki z VMWare7 oraz projekt z INPA, podłączyłem interfejs, podałem mu sterowniki, wszystko się zainstalowało, ale po uruchomieniu na pierwszym ekranie tam gdzie są pola battery oraz ignition mam je białe. a wg instrukcji battery powinno byc na czarno. stąd pytania: 1. czy interfejs na COM4 będzie OK? (inne porty mam zajęte), czy musi się zawierać w przedziale 1-3? 2. jeśli jest Ok, to powiedzcie mi czy w katalogu C:\EDIABAS\Bin powinien byc plik obd.ini z konfiguracją interfejsu? bo u mnie nie ma, dograłem co prawda zassany z sieci i go wyedytowałem na com4, ale dalej nie trybi (niektóre z instrukcji instalacji podają że powinien tam być i w razie potrzeby należy go wyedytować) 3. czy przycisk/informacja BATTERY mówi o prawidłowej konfiguracji interfejsu czy że jest podłączony do auta i zasilany ze złącza ISO? czy też o zasilaniu z USB? bo battery to dla mnie jakaś informacja o zasilaniu. żeby było jasne - ww opisana sytuacja ma miejsce przy odpalonej maszynie witualnej, INPie, podpiętym interfejsie, bez podpięcia pod auto (chwilowo konfiguruje sprzęt, auto będzie później podłączane)
  4. witajcie wszyscy kopalem w garazu i wykopalem zestaw nowych klockow hamucowych. czy moze ktos mi je zidentyfikowac? TEXTAR T444 FF KBA 60239 BMW nr 34.11-1159250.9 PS. w ETK zeby znalezc czesc musze wybrac model i wersje auta, a dopiero potem mam dostep do wyszukiwarki. trudno przeszukac wszystkie modele ze wszystkimi wersjami silnikowymi w ten sposob. Zna ktos inny? tak zeby wpisac numer czesci a program przeszuka całą bazę?
  5. witam wszystkich zwrocilem sie do urzedu celnego z podaniem o zwrot akcyzy. i oddali, ale zamiast wyliczonych przeze mnie ponad 2tysiecy wyszlo niespelna.....kilkadziesiat zlotych. A to dlatego, ze wg info-expert-a moj pojazd z 95roku na moment sprowadzenia w 2004roku mial wartosc ponad 30tys pln, co jest bzdurą zawyzoną o ok 50% jak nie lepiej. chce napisac odwolanie - ale musze miec punkt zaczepienia. potrzebuje srednią cene mojego auta na maj 2004roku. Najlepiej wg info-experta, ale jak ktos ma inny akceptowalny system to tez moze byc. wiadomo. celnik-nie przeczoznawca, znac sie nie musi co do modelu, wiec mogl sie pomylic. i zakladam ze to zrobil. PS. auto mialo przerysowany caly bok (mam fotki i moge to udowodnic) a takze ustereke automatycznej skrzyni biegow (co jest wpisane w umowie). Jak to procentowo wplywa na ubytek wartosci pojazdu? Jesli ktos moze mi pomoc prosze na priva -podam szczegolowe dane auta. biuro@com-service.pl pozdrawiam
  6. no to kolego masz uszkodzona mate w fotelu pasazera. czesty przypadek.poszuklaj na forum, to znajdziesz jak to obejsc. ktos kiedys opisywal zalaczajac zdjecia. chodzi o to zeby w obieg wlutowac diode i bedzie ok.
  7. a co powiecie na to? http://www.bmw-ksenon.prv.pl/ dokonalem takiej przerobki 2 razy wkladajac oryginalne soczewki bixenonowe. przy zachowaniu odpowiedniej uwagi uzyskalem odpowiednia symetrie swiatel i idealne odciecie swiatlo/cien. na przegladzie nigdy nie bylo problemu. diagnosta zapytal: "A co ty tu masz za zarowke?" -ja na to ze xenon. sprawdzil przyrzadem ze swieci jak nalezy i bylo ok.
  8. DJYendruh

    Kuhlwasserstand

    witam ja obstawialbym uwalony czujnik poziomu plynu. pokazuje co mu sie podoba. sprawdz na wszelki wypadek polaczenia wlektyczne, wtyczke itp, ale raczej zaczyna swirowac czujnik. tez tak mialem. czujnik poziomu jest pod zbiorniczkiem przy chlodnicy , wiec chyba z kanalu lub podnosnika bedzie najwygodniej sie dostac do niego
  9. hmmmja kupilem zamiennik za 130pln, zrobilem 15tys km na nim, sprzedalem auto, kupujący juz zrobil nim ok 30tys km, i pompka zamiennik dalej dziala..... czyzbym mial szczescie co do pompy? chyba mialem wybrakowany zamiennik skoro działa nadal, a dawno powinien juz umrzec :-)
  10. bad pixele na wyswietlaczu w BMW czesto sie zdarzaja. czy to na zegarach, czy w radiu. jesli chodzi o panel sterowania nawiewami na pewno da sie go zdemontowac bez wykrecania schowka. ja u siebie demontowalem radio :-), wypychalem delikatnie plastik z pokrętłami, wyczepialem linki z zabezpieczen i wychodzilo. wszystko w strone kabiny. fakt ze linki sa krotkie i bedzie malo miejsca na rece przy grzebaniu. uwazam ze lepiej je wypiac tu u gory niz gdzis przy pokrywach przeslaniajacych tunele nawiewów w glebi auta jesli zas chodzi o zespolony przycisk gdzie znajduje sie min klima, to tez mozna go od srodka wypchnac w kierunku kabiny. o ile dobrze pamietam ma zatrzaski u gory i na dole. acha: jak wyjmiesz panel klimy musisz go rozkrecic i w srodku jest albo jedna, albo dwie zaroweczki od podswietlenia, te ktore ja kupilem byly niby standardowe, ale jakies za dlugie, wiec banke delikatnie spilowalem pilnikiem :-)
  11. hello wszystkim a wiec...... jedna z cewek..... dzieki koedze DJCRX podmienilismy cewki z jego 520stki do mnie, i zaczelo smigac. pozniej zostalo juz tylko wyczaic ktora to taka niedobra byla...... koszt nowej, dokladnie takiej samej jak wsadzona oryginalnie - 180pln
  12. DJYendruh

    kody błędów

    nie wiem co sie dzieje u ciebie z autem, ale na tyle na ile kminie temat bład 18 ma jakis zwiazek z airbagiem. nie swieci ci sie czasem kontrolka?
  13. panowie, a jak bedzie sie to mialo w moim przypadku? chce powalczyc z mata u kolegi, ale u niego w aucie ta wtyczka wyglada troszke inaczej poznizej fotki http://www.garbus.eu/inne/bmw1.jpg http://www.garbus.eu/inne/bmw2.jpg http://www.garbus.eu/inne/bmw3.jpg ktore kolory odciac a w ktore wlutowac diode? jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi: wpinam sie w zolty i bialo-niebieski, a braz pewnie bedzie masa? i czy prostownicza dioda 4amperowa tez podpasi jesli nie mam takiej jak w poscie napisano?
  14. aha: podpiety zarowno pod carsofta, jak i pod boscha nie pokazuje zadnych bledow
  15. cze wiec tak - wiatrak nie ma nic do tego, chodzi sobie ladnie. jak uruchamiam silnik, odpala szybko i bez problemu. na postoju chodzi rowno, i pracuje extra. powolne dodawanie gazu wkreci go na 5tys obrotow bez problemu i wiekszych szarpniec, tylko jak gwaltowniej (szybciej) dodam gazu to silnik zaczyna sie dlawic, co powoduje wibracje i trzesienie. fajki, cewki, swiece -wygladaja OK, lancuch rozrzadu napiety, wiec nie powininen w miedzyczasie przeskoczyc. zreszta na postoju pracuje super, odpala tez bez zajakniecia. ogolnie przy mocnym depnieciu (podczas jazdy) mocy tez nie ubylo usterka powooduje nierowna prace silnika podczas przyspieszania/ dodawanie gazu. co za to odpowiada??? moze ten VANOS cos ma do tego ze podczas dodawania gazu cos mu sie zmienia nie tak i kuleje caly motor przez to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.