Skocz do zawartości

woyteck

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1997
  • Lokalizacja
    Bielsko

Osiągnięcia woyteck

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. sprawdz przekaźnik od pompy paliwa, albo podłącz ją na krótko, wtedy wyeliminujesz czy to sterowanie pompą. Poźniej możesz szukać dalej.
  2. ok, już sie udało, wystarczyło ponownie odłączyć aku.
  3. po odłączeniu akumulatora radia bmw bisness rds nie chce przyjąć kodu. Wpisuje 9260 i zatwierdzam strzałką w prawo. Tak po trzech próbach radio sie blokuje i pisze code wait. Po godzinie ponownie można wpisać kod ale radio nie startuje. Kod na pewno dobry bo wcześniej uruchamiał radio. Spotkał sie ktoś kiedyś z takim przypadkiem?
  4. emir 55, ja kupiłem katalizator z firmy jmj z kątowym wejściem taki do 3000 pojemności. wstawię w przyszłym tygodniu to zobaczę czy brzęczenie się uspokoi,
  5. problem polega na tym że w zeszłym roku rozsypał się katalizator i facet w ulterze wspawał strumienice awg w miejsce kata, efekt był taki jak podczas jazdy dużym fiatem, gwizd i brzęczenie, w obecnej chwili słychac brzęczenie w tym małym tłumiku. Pytanie czy jak założe katalizator to wymieniać ten mały tłumik, czy może sie to uspokoi, czy zamiast tłumiczka wstawić rurke?
  6. Witam, co to za część która jest zaznaczona na rysunku, katalizator czy tłumik? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9914aa313b1faabf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9914aa313b1faabf.html i czym można by to zastąpić?
  7. No bo raczej mało prawdopodobne żeby na łożysku prawie nowej pompy był luz i powodował jakieś bicie, zresztą próbowałem poruszać całym wiatrakiem i ani kszty luzu. Jeśli chodzi o wisko to na wolnych obrotach powinno sie dać zatrzymać ręką śmigło a u mnie no da się ale z bólem w palcach. Poza tym jak się już załączy to bardzo go słychać nawet przy zamkniętych szybach, jakbym miał z 6 litrów pod maską. Zastanawiałem się czy można by wstawić zamiast wisko wentylator elektryczny z 1,6 lub 1,8, pytanie tylko czy by się zmieścił? Słyszałem też że wentylator z przodu od klimy powinien wydolić do chłodzenia silnika, oczywiście po wstawieniu innego czujnika do załąnczania wentylatora.
  8. Witam wszystkich, mam od zawsze problem z pękającymi łopatami wentylatora wisko. Może ktoś podpowie co może być przyczyną? pompa wody wymieniona, ma przejechane może ze 25kkm, zero luzu na łożysku. Wisko kupiłem podróbkę z SRL. Tunel wentylatora został usunięty. Właściwie to już chyba 4 wentylatory poszły. Najciekawsze jest to że jak to auto kupiłem to wisko nie działało a połowa łopat też była urwana. Według mnie chyba jest niemożliwością żeby łopaty zahaczały o osprzę silnika (elementy vanosa) luz miedzy silnikiem jest około 1,5 do 2 cm. Stosowane wentylatory to oryginalny używany, chińska podróbka za 35 zł, droższy z febi. Niedługo bedę miał wisko i śmigło z E34 535, mierzyłem i pasuje. Jedyne co mi do głowy przychodzi to to, że wisko (oryginalna podróbka) jak się załączy to ma jakby za wysokie obroty, jakby śmigło w samolocie, poza tym w okresie zimowym zaraz po odpaleniu też działało do przejechania jakieś 2 km. Może ktoś coś podpowie????
  9. felga ma 7,5 cala to około 187 mm, wiec 205 mm opony powinna też wejść. Opory toczenia i spalanie jest mi obojętne, i tak nie widzę różnicy zimą na węższych oponach. Zastanawia mnie co w przypadku stłuczki, chodzi o ubezpieczenie, czy to prawda że towarzystwo ubezpieczeniowe moze stwarzać problemy z wypłatą odszkodowania, jeśli rozmiar opon jest inny niż zalecenia fabryki? Zresztą obecnie zimą i tak jeżdze na 195/65/r15 co też podobno nie do tego auta. W jeżdzie nie odczuwam żadnych zmian
  10. Witam posiadam letnie opony na alu o rozmiarze 225/50/R16. Z powodu zużycia się opon zastanawiam się nad zakupem 205/55/R16 ponieważ są tańsze oraz jest większa dostępność. Obliczyłem i średnica sie nie zmieni po założeniu innych opon. Co sądzicię o takiej zmianie? Czy ma to wpływ na jazde, raczej normalny styl jazdy... Dodam że mam E36 320 z 97 roku. Proszę o opinie.
  11. Mierząc cewki w ten sposób wyszło że są dobre, cewki mogą mieć jakieś niedomagania w czasie jazdy, trzeba sprawdzić świece i fajki i czy w okolicach cewek nie jest coś przykopcone. A na komputerze byłeś?
  12. Witam szanowne grono. Przejdę do rzeczy. Jak dodaje gazu w zakresie poniżej 3 tys obr to poszarpuje silnikiem, jak robię to łagodnie czy delikatnie to nie ma problemu. Zaznaczam że przy gazie jest to bardziej odczuwalne. Im cieplejszy silnik to bardziej szarpie, jakby moc wzrastała skokami. A teraz co zrobiłem w tym kierunku? Sprawdziłem wizualnie świece fajki i cewki i wyglądają na ok. Świece maja 25000km przebiegu. Fajki bez oznak spalenizny czy zielonego okopcenia. Cewki przemierzyłem i zewnętrzne piny mają około 0.4 ohm, ze środkowym przerwa. Wszystkie sześć cewek mają takie same wartości. W ciemności wykonałem test, zero przeskakujących iskier, dodatkowo wykorzystałem spryskiwacz do kwiatów i też zadnych zmian, nie reaguje na wode. Podjechałem pod komputer i mechanik powiedział ze czujnik spalania stukowego, po czym powiedział że nic nie płace i że nie wie o co chodzi, że to dziwne. Polecił mi innego mechanika. Inny mechanik powiedział że na 99 % jakaś cewka szwankuje. Muszę kiedyś zostawić auto i on to przegladnie. Czy to możliwe żeby cewka powodowała błąd czujnika stukowego? Bo mechanik stwierdził że w tych autach nie psuje się czujnik stukowy Proszę o jakąś porade.
  13. Dzisiaj rano dotankowałem po przejechaniu 200km i wyszło spalanie 11l w trasie. Zakładając że po przejechaniu pierwszych 200km tankowałem powiedzmy na stacji gdzie zawór ciśnieniowy wybił wcześniej i wyszło 10l na 100km (choć ja nie wierze w to że są różnice w tankowaniu na różnych stacjach) to średnia spalania z 400km wyszła 10,5l/100km. wynik byłby właściwie jak dla mnie zadowalający, do przełknięcia, tym bardziej że wolno nie jechałem, wkońcu to rzędowa szóstka w BMW ;) Jedynie mnie martwi to że zdarzyło sie 2 razy jakby wyłączenie silnika na ułamek sekundy, nawet obrotomierz spadł. Dzisiaj podłącze carsofta i zrobie testa, czy to przypadkiem nie wina osprzetu w silniku. Podłączyłem carsofta i wyskoczył błąd 83 czujnik położenia wału korbowego. Mam pytanie czy jesli czujnik jest walniety to auto pojedzie na samym czujniku z wałka rozrządu? Bo wiem napewno że jak nie działa czujnik wałka rozrządu to auto jakoś pojedzie. Myśle że te skoki obrotów, przerwanie zapłonu było spowodowane tym czujnikiem. Ktoś się orientuje ile taki czujnik kosztuje? może najpierw sprawdze połączenia elektryczne przy tym czujniku.
  14. Muszę sie poprawić reduktor mam KME w czwartek byłem u gazowników, rozebrali nawet świece czy gdzieś nie przebija. podregulował mi wolne obroty i na razie jest ok. Dzisiaj zrobiłem trase 2x200km po 200km zatankowałem i wyszło równe 10l wie jestem zadowolony, tym bardziej że szybko jechałem, powiedzmy że nikt mnie nie wyprzedził (200km w 2godz i 10 min drogi jednopasowe) Obecnie jedynym problemem są powiedzmy takie dziury stało sie to 2 razy za te 400km, mianowicie na pół sekundy tak jakby wyłączył sie silnik, nawet obrotomierz pokazał zero a pozniej już normalnie jechał, miał ktoś kiedyś taki przypadek? Jutro rano zatankuje do pełna i napisze jaki był wynik z powrotnej trasy.
  15. jedziesz na stacje kontroli pojazdów, diagnosta stwierdza że nie ma instalacji i z tym do urzędu komunikacyjnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.