Skocz do zawartości

davidof25

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O davidof25

  • Urodziny 07.06.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2004r.
    E39 530d 2002r.
    E87 118d 2005r.
  • Lokalizacja
    UNISŁAW

Osiągnięcia davidof25

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=15&t=173383 Tutaj masz jak krok po kroku zrobić. Mi to zajęło ok 1.5 godz a ktos kiedys pisał, że taki zabieg w servisie ok 700zł
  2. Mialem to samo i przy E87 tez takie cos mam. W obu przypadkach dmuchawa była wyjęta i przesmarowane łożyska ale efekt krótkotrwały. W E60 poprzedniej zimy był taki efekt, że przy minusowych temp wiatrak wofole nie startował dopiero po ruszeniu i ostrym hamowaniu wiatrak się włączył mi i głośna praca. Wymieniłem na nowy Berh i jest spokuj także lepiej odrazu wstawić nowy niż rozbierać pół deski żeby próbować czy coś się sprawdzi
  3. Ja ściągnąłem rączką od noża kuchennego, żeby nie było ostrego kanu. Za mocno też nie dociskaj bo ślady zostaną , później polerka i lepiej wygląda jak poobdzierana.
  4. Tak jak piszecie szkrzynia na N i energicznie z przyciskiem. A plastik można oddzielić przesuwając go ku górze. U mnie była zdarta miejscami folia, udało się zdjąć całą i gałka teraz jest w chromie.
  5. Po temacie, zdjete zostało stare koło po oględzinach okazało się że jest na "sztywno". Założony oryginał i wszystko wróciło do normy :D
  6. Koło było założone gdy kupiłem a sprzegielko leżało nowe w bagażniku po założeniu było wszystko ok dlatego myślałem, że tak ma być jutro jak mi się uda pojadę zamontować używany oryginał i zobaczymy co wyjdzie z tego. Jeżeli faktycznie będzie to, to wymienie koło. Zauważyłem że koło jest strasznie sztywne a patrzyłem w e87 i zachowuje się inaczej.
  7. Kolo nowe ale nie patrzyłem jaka firma. Założyłem na alternator koło ze sprzegłem bo bez skacze napinacz stary jak i nowy
  8. Tylko u mnie zostało nie wymienione pompa wody i pompa od układu kierwniczego a reszta nowa. A pasek rąbie na sieczke.
  9. Witam. Od niecalego roku jestem w posiadaniu E60 530d 218KM 2004r. automat. Podczas kupna wiedziałem, do wymiany są paski itd. Wymieniłem paski, rolki, napinacz ale napinacz "skakał " po czym na pasku zrobił się delikatny rowek od złącza które wchodzi do chłodnicy skrzyni biegów i pasek zaczął piszczec. W bagażniku leżało koło alternatora ze sprzegłem ( w samochodzie zamontowane zwykłe ) założyłem jak i nowy pasek. Napinacz się uspokoił hałas napinacza znikł wszystko jak powinno być ale po przejechaniu ok 2-2,5 tyś km podczas jazdy zozerwało pasek na drobne kawałki. Wymieniłem znów pasek na inny uszczelniacz na wale bo dostał i po ok tym samym przebiegu znów poszarpało pasek. Długości poszarpanego paska od ok 10 do 20 cm. Ktoś ma jakieś pomysły od czego to może być? Dodam, że koło na wale też jest nowe.
  10. Na moje moduł świateł miałem podobnie w e39 same zapalały się ringi i xenony. Uszkodzona była plytka wewnątrz . Wymiana załatwiła sprawę.
  11. Na moje zdemontuj lusterko będziesz widział co jest nie tak,może jest możliwość pospawania od wewnątrz i złożenia. Jeśli chodzi o przekladkę to będziesz musiał dorobić tulej na której się wszystko obraca ona nie jest rozbieralna i trzeba dorobić.
  12. davidof25

    BMW E61 koła 19'

    Wszystko jak należy. Tylko chce założyć na tył dystanse nie wiem ile. Felgi wz 172, 9.5" mysle że 20mm
  13. davidof25

    BMW E61 koła 19'

    U mnie na 19" założone są opony 245/45/19 a tył 275/40/19 i jest wszystko oki (sedan)
  14. Ja do Torunia mam kawałek.Tylko teraz do końca marca jestem w domu na weekendy. Mogę podesłać zdjęcia co i jak.
  15. A jak złożysz i rozłożysz lusterka to sie otwieraja do przodu samochodu? Na 99% zapiekły sie bolce blokujace położenie lusterek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.