Skocz do zawartości

palpio

Zarejestrowani
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1,6 M40 '91
    E83 3,0d M57 '05
  • Lokalizacja
    PRZEMYŚL

Osiągnięcia palpio

  1. Dziękuję za szybką odpowiedź, choć dalej mam rozdwojenie jaźni, wiadomości z pierwszego linku nie wiele zrozumiałem ( nie kumam niemieckiego)ale dopatrzyłem się że tyczy sie to silnika 218 km a ja mam 204( mój błąd nie dopisałem) w drugim faktycznie wychodzi 2,93 i reolem też tak pokazuje, nie mam możliwości sprawdzenie przedniego wału po numerach bo autko stoi kilkadziesiąt km ode mnie. Jeszcze jedno nasuwa mi się na myśl czy jeśli przełożenia przód i tył nie będą się zgadzać to xdrive sobie z tym poradzi czy będzie wariował. Z góry dzięki za odp
  2. Koledzy, mam niemały problem , tzn padł mi dyfer i nie wiem jaki kupić. Wytargłem stary dyfer z nadzieją że na naklejce znajdę przełożenie, a tu zonk naklejka nie czytelna. Oznaczenie na żeliwie +GF+ Y3 984 i tyle. Autko mam w manualu 3,0d M57 z 2005r, nr vin ostatnie 7 cyfr to WB08722. Szukałem sporo na necie informacji i są 2 przełożenia 3,38 i 3,46 . Powiedzcie które jest prawidłowe. Pozdrawiam
  3. no jak gaz jest to czy nie było strzału (zadławienia) bo jeśli tak to mogło przepływkę rozsadzić i będzie łapał lewe powietreze a wtedy pasowało by ją wymienić
  4. Masz gaz założony? Po drugie nie wypinaj przepływki podczas pracy silnika bo komp łapie błędy, zapnij przepływkę zrób reset kompa jak to nie pomoże pasowało by sprawdzić jakie błędy łapie
  5. Co wy za bzury piszecie na temat naciągania sprężyny. Na temat przepływomierzy klapkowych mógłbym napisać książkę z doświadczeń może nei koniecznie w bmw. Winowajcą w przepływomierzu są dwie rzeczy 1 płytka z wytartymi ścieżkami i palec z blaszkami co po niej jeźdźi jeśli czyszczenie tych elementów nic nie daje pozostaje wymiana przepływki. Zmieniając naciąg sprężyny zmienia się siła otwarcia klapki przez co może być albo za bogato albo za ubogo w mieszankę. Jak podciągniesz sprężynę auto pod obciążeniem nie nie będzie miało wysokich obrotów. po drugie przepływkę najlepiej ustawia się pod oscyloskopem
  6. Miałem podobny problem jak ty a winne były pęknięte sprężyny
  7. Dokładnie 4 l razem z filtrem
  8. Zrób to co napisał kolega dzejoo7 , następnie zbieżność tył-przód i ma być OK. A tak pozatym to co za bałwan na zbieżności ustawiał przód nie sprawdzając tyłu :mad2:
  9. Jeśli wymieniasz uszczelki to tak jak kolega napisał luzu nie skasujesz !. Jeśli wymieniasz tuleki teflonowe to owszem ale to zależy od paru rzeczy -czy listwa nie ma wyżłobień, luzu na żębach. Wszystko zależy w którym miejscu jest luz . Jeśli luz jest na tulejach zewnętrznych można wytoczyć u tokarza specjalne tuleje z elastomeru lub podobnego materiału i nasadzić na końcówki magla(aby było ciasno) . Kierownica troszkę ciężej chodzi i promień skrętu się zmniejsza ale niema luzu( nie mogą być szersze niż 5 mm )
  10. Kolego spróbuj podmienić czujnik temp. jest barzdo ważny w dawkowaniu paliwa na zimno i nie tylko. Jeśli się mylę poprawcie mnie
  11. Kolego to są produkty z dolnej półki więc jeśli w krótkim czasie chcesz robić to dwa razy to twoja sprawa i twoje pieniążki. Ja osobiście ci LUKa nie polecam ze względu na to iż zdarzają się u nich grubsze okładziny cierne tarczy. Jeździłem na 4maxie w poprzednim samochodzie marki Peugeot i sprzęgło starczyło na 4tys km., Co do SRL nie używałem choć na wakacjach musiałem kupić sprzęgło wiskotyczne no i kupiłem SRL ze względu na cenę po miesiącu wymiana w sklepie na srl i znowu tys km i do śmietnika. Co do sprzęgła to zainwestuj i kup sascha lub valeo
  12. Odłącz akumulator na pół godziny i włącz stacyjkę
  13. Kolego bo go tam niema i być nie powinno. Co do pływania tyłu sprawdź poduszki przy wahaczu pod progiem i pewnie amorki do wymiany. Poduszki amoryzatora by ci stukały
  14. Kolega chce ustawić zbieżność a nie kąt i bardzo dobrze myśli o trzech śrubach przy progu. Czytanie ze zrozumieniem pierwsza klasa szkoły podstawowej
  15. Przepraszam nie zauważyłem :duh: A jak w takim razie wygląda sprawa spalania? Sprawdź szczelność przewodów powietrznych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.