Skocz do zawartości

12345Artur

Zarejestrowani
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 523i '05r
  • Lokalizacja
    HGW

Osiągnięcia 12345Artur

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. dzięki za odpowiedź, tak jest, właśnie zastanawiałem się jak to ugryźć w kwestii czy to ten podnoszący moc do 218KM. O podtrzymaniu dobrym prądu wiem, podnosiłem co prawda innym oprogramowaniem, cały soft we wszystkich sterownikach. Pobawię się w przyszłym tygodniu i zobaczymy jakie będą efekty. Jedyne co mnie martwi, to jak zrobić kopię -w razie jakby ten soft coś nabałaganił. Tego szczerze mówiąc nie wiem. Jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi :)
  2. Cześć, wiem-trochę odgrzewam kotleta. Dłuższy czas już myślę nad upgrade N52 177KM do wersji 218KM. Wg realoem i internetu: różnica w kolektorze dolotowym (218KM ma drugą DISA) i soft w sterowniku. Tyle różnic. Po rejestracji na bimmerlab i wklepaniu swojego VIN wyskoczył mi taki soft: MSV70_S7581219_523i_to_525i.0da -nie bardzo wiem jak rozumieć teraz ten plik. Czy, że jest to właśnie upgrade do 218KM czy, że wsad jest taki sam? P.S. znalazłem adnotację do tego softu: 3-stage file for N52B25 with modified power class (00 instead of 02). Before you flash this file, you must first flash the RSA delete.
  3. Koledzy, stworzyłem plik .SSD z vinem i wyposażeniem, NCS po otwarciu go widzi dobry vin to wyposazenie, ale jak to wrzucic do wszystkich modułów??? podpowiedzcie proszę, stoję z autem już 2 tyg i za h nie moge dojsc ladu o co mu chodzi... a pomysl z .ssd przyszedl po tym -ze w pliku sysdaten.trc w polu FAHRGESTELL_NR jest inny nr vin niz moj... help :oops:
  4. Szukam kogos kto by w Mielcu ogarnął moją e90-prawdopodobnie cos spieprzylem NCSem, kręci nie odpala, brak bledow gdziekolwiek, wrocilem pustym MAN ale nadal kreci nie odpala, synch DDE-CAS zrobilem, nadal nic nie pomaga...
  5. brak jakiegokolwiek błędu. Kręci i nie odpala.....
  6. dobra problemem byla masa... za slaba-zbieg okolicznosci. Mimo ze nie mam nigdzie bledow, puscilem w CAS synchronizacje z DDE i przeszla pozytywnie. Auto nadal nie odpala.. nie wiem co jest grane. :shock:
  7. dobr wszystko ogarniete-brak jakichkolwiek bledow...a auto nadal nie odpala... :( help
  8. do sterownika sie juz dostaje, zrobilem synchronizacje ale kreci probuje zaskoczyc i nie odpala... takie bledy e DME po kreceniu wskakuja E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 09.06.2018 11:59:52 ECU: MEV9N46L JobStatus: OKAY Variant: MEV9N46L ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 2DD7 CDKCDSC - CAN timeout DSG SG Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 152928 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Relative air filling (rl) 96.75 % Supply voltage (ub) 13.00 V Time after start (tnse_u) 0.00 s timeout Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Diagnostic active Cycle flag set Error code: 2D D7 44 05 00 00 01 28 4A AC 00 81 8A 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ------------------------------------------------------------- 2DDC CDKCSZL - CAN SZL signal failure Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 152928 km Engine speed (nmot) 0.00 /min Relative air filling (rl) 96.75 % Supply voltage (ub) 13.00 V Time after start (tnse_u) 0.00 s timeout Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Diagnostic active Cycle flag set Error code: 2D DC 44 05 00 00 01 28 4A AC 00 81 8A 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF =============================================================
  9. sprawdziłem wlasnie to: https://wiki.obdtuning.de/images/8/8d/BMW_MSD8x.jpg okazalo sie ze cos z masa na sterowniku. poprawilem mase wskoczylo na 12v pompa w baku sie odzywa wiec jest juz lepiej. ale dalej kreci nie zapala...
  10. Do DME sie nie dostane -no ecu response sprobowalem z pozycji CAS zrobic synchronizacje i w momencie w ktorym powienien sie polaczyc z DME -wywala tez no ecu response. Nie zauwazylem nigdzie takich błędów jak piszesz, ale co ciekawe w liczniku są takie: Date: 08.06.2018 18:30:58 ECU: KOMB87 JobStatus: OKAY Variant: KOMB87 ------------------------------------------------------------- RESULT: 8 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- A3AD CAN_ID_1D0_ERROR_Failure_Message_engine data Logistic counter: 40 Mileage 191160 km BORDNETVOLTAGE 12.20 VOLT Message Error no ID 0-n No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A3 AD 60 28 5D 57 7A 01 ------------------------------------------------------------- A3AE CAN_ID_0AA_ERROR_Failure_Message_idle_engine_speed Logistic counter: 40 Mileage 191160 km BORDNETVOLTAGE 12.20 VOLT WITHOUT MEANING 0.00 1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A3 AE 60 28 5D 57 7A 00 ------------------------------------------------------------- A3AF CAN_ID_200_ERROR_Failure_Message_speedcontrol_Stepcruisecontrol Logistic counter: 40 Mileage 191160 km BORDNETVOLTAGE 12.00 VOLT WITHOUT MEANING 0.00 1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A3 AF 60 28 5D 57 78 00 ------------------------------------------------------------- A3AC CAN_ID_1A6_ERROR_Failure_Message_stretch of way Logistic counter: 40 Mileage 190712 km BORDNETVOLTAGE 12.30 VOLT WITHOUT MEANING 1.00 1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A3 AC 60 28 5D 1F 7B 01 ------------------------------------------------------------- A550 ID_Failure 1A0h Speed Logistic counter: 40 Mileage 190712 km BORDNETVOLTAGE 12.30 VOLT WITHOUT MEANING 1.00 1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A5 50 60 28 5D 1F 7B 01 ------------------------------------------------------------- A3B9 CAN_ID_19E_ERROR_Failure_Message_Status_DSC Logistic counter: 40 Mileage 190712 km BORDNETVOLTAGE 12.30 VOLT Message Error no ID 0-n No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A3 B9 60 28 5D 1F 7B 01 ------------------------------------------------------------- A3B2 CAN_ID_130_ERROR_Failure_Message_Clamp_status Logistic counter: 29 Mileage 191160 km BORDNETVOLTAGE 12.80 VOLT WITHOUT MEANING 0.00 1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: A3 B2 20 1D 5D 57 80 00 ------------------------------------------------------------- 9319 Error Signal Tank Raw_data_filling_level_Left Logistic counter: 23 Mileage 191160 km BORDNETVOLTAGE 12.40 VOLT WITHOUT MEANING 0.00 1 Signal or value below threshold Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: 93 19 22 17 5D 57 7C 00 =============================================================
  11. sorry za odgrzewanie. Przekodowalem w wyzej wymienionych modułach wszystko co bylo RL na LL ncsem i .... głupio sie przyznac, kręci nie zapala. heh, szyby itp chodza po naszemu. Inpa teraz nie widzi w ogole DME silnika. nie moge sie znim polaczyc. Wrocilem pustym MANem do ustawien nie pomoglo, znow przekodowalem na europe i dalej nie gada... CAS w inpie nie moze wykonac synchronizacji bo nie widzi sterownika silnika. Może ktośpodpowie co moglem spieprzyc-albo prosciej-jezeli ktos bylby w stanie powiedziec ktore konkretnie wpisy trzeba zmienic w angliku zeby bylo na eu-moze cos za duzo zmienilem...
  12. Witam, przekodowałem ostatnio w e90 ncsem, moduł CAS, FRM i KOMBII -z prawostronnej kiery na lewostronną. Po czym ja do odpalania auta a on kręci nie zapala...jak sięokazuje nie widzi mi w inpie sterownika silnika -w sensie nie łączy się błąd IFH 0009 / wczesniej przed grzebaniem w NCS nie bylo problemu. Do reszty modułów się połączę inpą. Ma ktoś może pomysł? Synchronizacja w CAS tez wywala blad o braku sterownika silnika... help! :mad2:
  13. Witam Od roku miałem problem w swojej e36 touring -że w bagażniku mimo, że przycisk ustawiony w środkową pozycję- po otwarciu klapy nie uruchamiało się oświetlenie. Generalnie gdy przesunąłem przycisk w prawo to mogłem ręcznie uruchomić to światło. Jednakże niedawno gdy przesunąłem błysnęło i tyle. Myślałem, że żarówki...ale gdzie tam. Dzisiaj zmierzyłem na kostce: kable brązowy, brazowo-biały i czerwono biały braz z czerw-białym 2.67V braz-biał z czerwono białym 0.00V O co kurde chodzi? Nigdzie bezpiecznika do klapy nie widzę.... co może być problemem? :chytry:
  14. no dzięki ale dalej nie wiadomo który idzie do elektrozaworków nagrzewnicy a który wraca z nagrzewnicy... czyżby nr 5 szedł do elektrozaworków klimatronika a 7 powrót z nagrzewnicy? miedzy czasie znalazlem na jakims forum: http://s1289.photobucket.com/user/bartu233/media/27_zpsd7216053.png.html i tam kierunek wychodzi zupełnie inaczej...
  15. Witam. Potrzebuję pilnie jakiegoś schematu podpięcia węży układu chłodzenia w e36 M52B20. Mam coś namotane z kierunkami przepływu wody. Potrzebny mi też opis kierunku obiegu wody w tych węzach (pomijam dwa od termostatu do chlodnicy bo to jasne) ale cała reszte tak-bo tu mam coś namotane. Pozdrawiam i czekam na pilna odpowiedz i pomoc :) :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.