Skocz do zawartości

zbyszek80

Zarejestrowani
  • Postów

    874
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zbyszek80 w dniu 15 Lipca 2023

Użytkownicy przyznają zbyszek80 punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 1.9 99r.
    E87 116i 1.6 07r. LPG+

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zbyszek80

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Może gdzieś się zapowietrza wysprzęglik, ja kiedyś zapowietrzyłem przy wymianie płynu i musiałem się nieźle nagimnastymowac aby to naprawić.
  2. zbyszek80

    Prawdopodobnie wycieki paliwa

    Trzeba by wejść pod auto o sprawdzić najlepiej jak pracuje bo może gubisz paliwo jak pracuje pompa, paliwo zostaje na ulicy i potem nie czuć, zdjąć pokrywę silnika ale wcześniej rozejrzeć się przy baku i łączenia elastyczne przewodów paliwowych przy filtrze paliwa, może już doszczętnie sparciały i ciekną. Chyba,że pływak coś nie halo
  3. @kruk_1995 Jprdl brak mi kulturalnych słów aby to określić. Ignorancja, brak rozsądku i co jeszcze.... Takie rzeczy jak świece to się wymienia na dzień dobry po zakupie auta lub chociaż kontroluje i zostawia jak wyglądają na dobre choć i tak po niektórych nie widać. Nie masz możliwości sprawdzić bo nie masz klucza? Jeździsz tak prostym konstrukcyjnie autem, starym i nie posiadasz kluczy, klucza do świec? A co to za problem kupić? Za 150zł to kupisz zestaw narzędzi którym rozbierzesz całe to auto na części. No cóż za brak rozsądku zapłacisz u mechanika 🤦
  4. Faktycznie chyba nie pozostaje nic innego jak to jakoś przykleić. Może jakimś klejem dwuskładnikowym który jest dość rzadki i powoli twardnieje (te szybkie nie zawsze się sprawdzają) ja polecam np Distal
  5. zbyszek80

    Kupno części - jakie?

    Części, numery katalogowe sprawdzasz sobie po Vinie na Realoem czy BMWstore, ale... Dlaczego chcesz wymieniać te sondy ?
  6. Z końca skrzyni, tzn skąd ? I jakie auto i jaka skrzynia ? Ale jak coś cieknie to chyba tylko olej, ew woda że skraplacza klimy. Sprawdź czy cieknie jeśli nie używasz klimy
  7. To tam się coś klei ? Pokaż o które mocowania Ci chodzi ?
  8. Nie wiem. Ale ja zawsze jak coś rozbieramy to daje nowe uszczelki, koszt niewielki a jak już rozebrane to lepiej dać nowe.
  9. Pewnie, że mogą. Świece to taki pierwszy krok, kiedy i czy w ogóle je wymieniałeś, kontrolowałeś w jakim są stanie? Przy klimie to normalka, że obroty rosną
  10. Jak na moje leciutki luzik jest ale jak najbardziej do jazdy, ale żadnym specjalistom w tym temacie nie jestem. Czasami napięcie łańcucha zależy od położenia w którym zatrzymał się silnik. Poluzuj świece obróć kołem pasowym i sprawdź kilka razy. Na YT masz filmiki z łańcuchami. Jest też kilku speców od BMW nakręć jakiś lepszy filmik i podeślij komuś.
  11. Do takich spraw to dobry fachowiec który zna te auta i robi właśnie głównie BMW. A nie ktoś z przypadku, od napraw bieżących
  12. No ale jeśli nie ruszasz płynu to nic nie odpowietrzasz. Ja przy wymianie płynu zaczynałem od koła najdalej oddalonego od zbiorniczka.
  13. Witam na "nowym" forum Słuchajcie mam taki temat wycieka mi płyn chłodzący z pomiędzy bloku silnika (a konkretnie nad obudową pompy oleju) a głowicą. Nie wiem jak mocno bo mało jeżdżę i ostatnio mnie zastała kontrolka braku płynu, dolałem i szukałem nieszczelności na króćcach ale tam sucho i dopatrzyłem się w/w wycieku. Zrobiłem od tamtej pory że 20 km to może 100ml. Żeby wam dokładnie zobrazować skąd leci wstawiam foto z netu samego bloku z zaznaczonym rantem w którym kapie i drogą którą podejrzewam wydobywa się ciecz Podejrzewam, że cieknie spod gumowej uszczelki na kanale wodnym No bo chyba nie z samej UPG, zresztą jakie to ma znaczenie jak najprawdopodobniej i tak trzeba zdjąć glowicę i dać nową upg na cylindry i tę gumową. Spotkał się w ogóle ktoś z was z takim wyciekiem i to robił? Ogólnie blok silnika z cykindrami jest krótszy od głowicy bo do niego dochodzi nam obudową pompy oleju i całość jest pokrywane głowicą, ale nie sądzę aby to był wyciek z otworów na pompę wody w gorę pomiędzy bloku a głowicę. Podrzucę jeszcze filmik na YT gdzie chłopak właśnie dzieli te części i wymienia gumową uszczelkę "od dołu" zdejmując obudowę pompy oleju. Widać na 7:11 jak zdjemuje pompę oleju, na 13:44 dobrze widać to miejsce i 15:40 widać jak nakłada gumową uszczelkę i zakłada obudowę pompy oleju. Tylko aby to zrobić na samochodzie to kupa pracy bo trzeba opuścić przednie zawieszenie, zdjąć miskę olejową, pokrywę zaworów i górną klapę rozrządu (jak przy upg) ale dodatkowo trzeba zdjąć koło pasowe na wale, odkręcić kompresor klimy, zdjąć dolną pokrywę rozrządu, zdemontować kompletny rozrząd, odkręcić obudowę filtra oleju, i dopiero wkładać uszczelkę pomiędzy bloku a pompę oleju i tę gumową pod głowicę, co wcale nie musi pójść lekko i dać solidny efekt. Więc chyba lepiej zdjąć głowicę i zrobić jak się należy co sądzicie? Co do samej wymiany UPG to procedurę znam, książkową i z filmików opisów gdzieś w necie itd. Ale wiadomo nigdy tego nie robiłem, więc jak ktoś robił i ma jakieś dobre rady to będę wdzięczny.
  14. zbyszek80

    Wymiana pompy wody 318i

    Musisz naciągnąć napinacz i zdejmujesz pasek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.