Skocz do zawartości

ene

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2002
  • Lokalizacja
    Pomorskie

Osiągnięcia ene

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Samochód jak w temacie http://www.autoleitner.nl/automobielen/aanbod/2000-bmw-740i-executive-e38-titaanzilver-metallic Czy rzeczywiście wygląda na taki zadbany i taki przebieg, czy jakoś może "pokombinowany". Szukałem takiego auta, ale ta cena jest wyjątkowo wysoka. Sądzicie, że wart jest swojej ceny? Pozdrawiam, Ene Vehicle information VIN long WBAGG810X0DF90532 Type code GG81 Type 740I FACELIFT (EUR) Dev. series E38 () Line 7 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M62/TU Cubical capacity 4.40 Power 210 Transmision Gearbox AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 2000-05-12 Order options No. Description 216 SERVOTRONIC 223 DYNAMIC DAMPER CONTROL 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 245 STEERING COLUMN ADJUSTMENT ELEC 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 265 TIRE PRESSURE CONTROL (RDC) 302 ALARM SYSTEM 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 339 SATIN CHROME 352 DOUBLE GLAZING 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 460 COMFORT SEATS RR ELECTRIC. ADJUSTABLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 549 RADIO CLOCK 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 622 SEC.HANDSET IN RR COMPARTMENT F PHONE 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION 937 REQUEST CD-ROM ON DELIVERY 978 INNOVATION PACKAGE Series options No. Description 202 STEPTRONIC 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 304 LT/ALY WHEELS/ELLIPSOID STYLING 60 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Information No. Description 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 473 ARMREST, FRONT 499 HEADRESTS IN REAR, ELECTRIC. ADJUSTABLE 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV 694 PREPARATION FOR CD CHANGER
  2. No cóż przyszedł czas na dalsze "cukrowanie" :D Markowi. Jak to zawsze bywa w używanych samochodach trzeba było wykonać małe eksploatacyjne rzeczy (olej, filtry, itp) i pytanie komu dać do roboty. Co prawda mam w okolicy kilku mechaników i są nawet nieźli, ale oni są od wszystkich marek, a jak jest coś do wszystkiego to jest do niczego - takie jest moje zdanie. Jak zwykle przyszło z pomocą forum. Trafiłem do Andrzeja Kwiatkowskiego w Luzinie na ul. Ofiar Stutthofu, gnałem tam prawie 150 km, ale było warto, warto i jeszcze raz warto. Żadnych ceregieli, chłopaki od razu wiedzieli co mają robić, warsztacik super, nowiutki i oczywiście robi tylko BMW. Co prawda wymieniałem tylko filtry, olej, tarcze z klockami, końcówkę drążka i ogólny przedzimowy przegląd. Ceny są naprawdę do zaakceptowania i adekwatne do naszych polskich warunków. Robiłem wszystko na oryginałach i za części zapłaciłem tyle co w necie, a parę drobiazgów nawet taniej. Z pewnością tam będę wracał. A dla wtajemniczonych to kawa kosztuje już 50 zł, ale z batonikiem :D Na koniec jedno zdanie: Pan Kwiatkowski potwierdził, że rzadko zdarzają się auta w takim super stanie i chyba zbyt często nie będę u niego witał. Ale ja tak czy inaczej nawet na przeglądy będę do niego jeździł i koniec. Czyli krótko: jak samochody to od Marka, a jak mechanik koło Gdańska to Andrzej Kwiatkowski - jak dla mnie. Pozdrawiam, Tomek
  3. Przyjaciele Bimmerów! Generalnie to nie wiem jak mam zacząć, ale postaram się opisać swoja historię od początku – do beletrysty mi daleko, dlatego kto nie chce to niech nie czyta . Otóż miłośnikiem motoryzacji jestem od zawsze, bo tata kierowca zawodowy i jakoś tak samo wyszło, a BMW zacząłem kochać od ok. 1985 roku. Miałem do tej pory dość przykre doświadczenia z BMW, ale byłem tak bardzo zapalony, że w 1991 roku chciałem kupić od araba (gość z Mauretanii – studiowaliśmy równolegle na WSM w Gdyni) „rekinka”, ale jak przyjechał mój tato i go zobaczył to wszystkie marzenia prysły i „ch..j bombki strzelił” – „rekinek” był lekko przełamany w połowie, tylko ja tego nie zauważyłem, bo co tu dużo mówić kierowałem się sercem, a nie rozumem. Potem kilkanaście lat przerwy – żona, dzieci, dom itp., ale wreszcie pojawiła się szansa na realne BMW. W 2005 zamieniłem Omegę B 1995 (z silnikiem do BMW) na e34 2,5 tds Touring 1995 i to jeszcze z dopłatą i tutaj kolejna załamka. Jakoś w tym czasie nie był zbyt popularne korzystanie z for internetowych i nawet do głowy mi nie przyszło, żeby szukać jakiś opinii gdziekolwiek w Internecie. Jak się później okazało to e34 maiła regenerowaną głowicę, niesprawny szyberdach (kupowałem zimą i mógł być przymarznięty – tak sobie tłumaczyłem, bo znowu kupowałem sercem, a nie rozumem), a do tego wiele innych „kwiatków”. Włożyłem naprawdę wiele serca i kasy, żeby doprowadzić ją do porządku, ale dostałem samochód służbowy i trzymanie Buńki dla sentymentu nie miało sensu – realia obecnego świata są straszliwe (spadek wartości, brak kapitału na coś lepszego itp.). Pozostało mi tylko rozkoszować się pięknymi zdjęciami i artykułami na temat BMW w różnych czasopismach i katalogach motoryzacyjnych. A namiastkę frajdy z jazdy miałem dosiadają swojego dwukołowca (VTX 1800), który swoją drogą służy mi do dziś i może zawstydzić swoim przyspieszeniem niejeden samochód – niecałe 4 s. do setki. Ale gdzieś w głębi duszy cały czas miłość do BMW istniała. Jednak cały czas jak to się z angielskiego mówi monitorowałem rynek i przeglądałem wiele ogłoszeń – skupiałem się jedynie na e38, ale mało było aut w dobrym stanie i na moją kieszeń. Aż pojawiła się nadzieja kupna samochodu dla mojej połowicy z bardzo krótkim komentarzem z jej strony: „Jak BMW to tylko trójka sedan i nic więcej”. I znowu mozolne poszukiwanie, telefony itp. I tak właśnie trafiłem na Marka z Kielc (wszyscy zainteresowani prawdopodobnie wiedzą o kogo chodzi). Autko ze zdjęć i opisu wyglądało fajnie, ale cena już nie (za 12 latka), a na wycieczkę do Kielc to nie było mi po drodze :D . I tu z pomocą przyszło nasze forum, kilka e-maili i bardzo szybko zostałem uświadomiony, że Marek jest darzony dużym szacunkiem i w związku z tym już było mi po drodze do Kielc. Do tego jeszcze sympatyczny kolega forumowy z Warszawy też w tym czasie kupował od Marka auto i był taki uprzejmy, że obejrzał ze szczegółami „moją” Buńkę i zrobił chyba z 50 zdjęć – jestem mu bardzo za to wdzięczny, bo jego opinia była znacząca. I wycieczka opłacała się, kupiliśmy e46 318i sedan z bardzo bogatym wyposażeniem. Samochód jest pięknie utrzymany, a kilka słów z Markiem wystarczyło, aby obdarzyć go zaufaniem. Naprawdę ludziska nie bójcie się kupować samochodów w Polsce od sprawdzonych ludzi i na dokładkę takich maniaków BMW jak Marek, co prawda jak wspomniałem cena była wysoka, ale samochód naprawdę pewniak. Jeździmy nim z żoną na spółkę, bo niestety nie mogę go mieć tylko dla siebie, ale nawet te trochę wystarczy mi aby mieć frajdę z jazdy i gnać po zakrętach aż zapali się lampka trakcji :D - nie mam odwagi jej wyłączyć, a poza tym nie ma też toru w okolicy . Także powtarzam raz jeszcze: Nie bójcie się kupować samochodów w Polsce, a w szczególności od Marka. Oczywiście trzeba najpierw zasięgnąć informacji i trochę poczytać, a nasze forum jest znakomitym narzędziem do tego aby kogoś pogrążyć (np. warsztaty, sprzedawców itp.) jak i docenić jego zaangażowanie w zadowolonych klientów i fanów BMW. Pozdrawiam, Tomek.
  4. Witam, Jeśli nie ten dział to proszę admina o przerzucenie, a nie zamykanie tematu :cry2: Nie bardzo wiedziałem gdzie umieścić ten lik. W wyszukiwarce forum nie pojawia się w ogóle AutoLeitner. Może ktoś z forum chciałby niezłe BMW. Obserwuję stronę od dawna, mają fajne auta i przy okazji ceny też, ale jak to mówią jakość ma swoją cenę. Pozdrawiam, Ene viewtopic.php?f=44&t=72889
  5. Silnik, kolor (nie lubię czarnego), wyposażenie, a czy cena - nie jest najwyższa i najniższa też nie. Drewno jest kwestią gustu, zdjęcia zapewne nie oddają całości - trzeba zobaczyć.
  6. Cześć, Chodzi mi po głowie jeszcze jedna 3, ale tym razem coupe. http://allegro.pl/sliczne-zlote-bmw-328ci-coupe-rarytas-full-i3997949682.html Przebieg chyba mało wiarygodny. Ta czarna nerka w ogóle nie pasuje do chromowanych listew przy oknach (jest chyba nieoryginalna), może jakiś mały "dzwonek" był :D . Czy w tym roczniku ksenony nie miały spryskiwaczy reflektorów - zbiornik na płyn do spryskiwaczy wygląda na duży. Boje się trochę automatu w tym roczniku (miałem średnie doświadczenie w e34, co prawda tds, ale automat), czy jest on dobry z tym silnikiem? Może ktoś zna to auto? Co sądzicie o moich uwagach? Pozdrawiam, Ene Wartość Numer podwozia WBABM5102YJK66275 Kod typu BM51 Typ 328CI (EUR) Typoszereg E E46 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M52/TU Pojemność skokowa 2.80 Moc 142 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor SAHARABEIGE METALLIC (443) Tapicerka LEDER MOSAIK/WALK NAPPA/SCHWARZ (Q9SW) Data prod. 1999-06-09 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF Brak katalizatora S204A ANTRIEBSAUSLEGUNG EXPORT Krótsze przełoż. przekładni tylnej osi S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Kierownica sport./MFL/regul. prędk. S293A LM RAEDER/V-SPEICHE 54 BMW LA wheel w flat-running properties S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S627A KOMPLETTVORB. BMW HANDY (NOKIA) Telefon Siemens C3 słuch z pan., przód L822A GOLF-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Golf S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów S825A RADIO-STEUERUNG OZEANIEN Radio dla Oceanii S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S916A ENTWICKLUNGSFZG.OHNE KONSERVIERUNG Pojazd projekt. bez warstwy konserwacji S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy S926A ERSATZRAD pełnowartościowe koło zapasowe S991A STEUERUNG VORSERIE Sterowanie serii wstępnej S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku Indywidualne dane pojazdu Tekst no access - Vehicle data protected
  7. Witam, Po uszanowaniu uwag o regulaminie, wracam do tematu :D http://otomoto.pl/bmw-318-prawdziwy-przebieg-C31456834.html Ktoś może już go oglądał, albo kupował już od tego właściciela samochód. Właściciel jest uczestnikiem forum i sprzedawcą BMW to z jednej strony można chyba mu ufać, a z drugiej zna wszystkie samochody od podszewki. Cena trochę wysoka, choć auto dobrze utrzymane i ten przebieg, czy może być realny? Ze zdjęć nie rzuca się nic podejrzanego, może ktoś jest bardziej spostrzegawczy. Proszę o jakieś uwagi. Dzięki Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAAY71020CJ67881 Kod typu AY71 Typ 318I (EUR) Typoszereg E E46 (4FL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik N42 Pojemność skokowa 2.00 Moc 105 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor STAHLBLAU METALLIC (372) Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT) Data prod. 2001-12-11 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44 S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S464A SKISACK Worek na narty S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort P981A COMFORT PLUS PAKET Top Komfortpaket Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  8. Przepraszam za błąd. Podaję VIN'y: WBABM5102YJK66275 WBAAY71020CJ67881
  9. Cześć, Od paru miesięcy poszukuję 3. Poniżej dwa linki. Nadwozie nie ma znaczenia, choć serce podpowiada coupe, a rozum sedan. Mam oba VIN'y rozkodowane i wyposażenie się zgadza. Bardzo proszę o jakieś obiektywne oceny, bo sam jestem subiektywny - chyba jak każdy kupujący. Mam zdjęcia sedana przed naprawą - prawy przedni błotnik lekko pognieciony i stłuczony kierunek. Czy warto jechać prawie 450 km w jedną stronę i obejrzeć, czy nie zawracać sobie gitary. Co sądzicie po informacjach zawartych w ogłoszeniach? O jakie jeszcze informacje prosić przed wyjazdem? Może ktoś z Was przypadkiem zna te auta? Wielkie dzięki. viewtopic.php?f=44&t=72889
  10. Moi Drodzy, Jeśli mogę skromnie dodać, to napisane przez kolegę BMWem informacje o "dobraniu" się do rezystora sprawdziłem wczoraj na swoim Touring'u. Wszystko zadziałało i jestem happy jak małe dziecko, dodam że dmuchawa chodziła tylko na 4. Miałem na rezystorze trochę jakiś śmieci - suche kawałki liści i kołtuny kurzu i już wiem dlaczego czasami śmierdziało mi spalenizną w kabinie (rezystory się dość mocno nagrzewają i są chłodzone przepływającym powietrzem - tak ktoś napisał na forum). Z wczorajszego doświadczenia mogę dodać, że po wyjęciu rezystorów przeczyściłem je izopropanolem, przedmuchałem sprężonym powietrzem, a styki prysnąłem Goldem 2000, potem pomierzyłem oporność i każdy rezystor wskazywał inną wartość. Proponuję jeszcze przed założeniem rezystorów sprawdzić palcem czy w tym otworze gdzie jest on zamontowany nie ma jakiś śmieci - u mnie były i wyciągnąłem je odkurzaczem z końcówką dorobioną z weża ogrodowego, bo otwór jest mały i jest bardzo niewygodnie. PZDR ene
  11. ene

    TDS - PROBLEM Z ZAPALENIEM CIEPLEGO

    Jestem z Kwidzyna. Wójek ma warsztat mechaniczny i on mi wyjął pompę. Bawił się chyba ze dwa dni. Skasował mnie 400,00 zł. Natomiast samo uszczelnienie kosztowało mnie 150,00 i tak jak pisałem wyżej, było to zrobione w warsztacie mającym szyld z autoryzacją Boscha. Faceta miał powywieszane na ścianie jakieś certyfikaty, nie wnikałem, bo byłem tak wściekły na Omegę, że nie zależło mi kto to zrobi, byle chodziła. A okazało się, że i dobrze było zrobione i dość tanio. Wszystko robiłem w Kwidzynie. :D
  12. ene

    Szyberdach e34 touring

    Bardzo dziękuję. Miałem takie same podejrzenia, ale nie sądziłem, że może się to tak bardzo zastać. Ale czy próbowałeś ruszyć szybrem dopiero jak był założony z powrotem i podłączony, czy wcześniej imbusem tak jak pisałem, przea otwór w siłowniku?
  13. ene

    Szyberdach e34 touring

    Witam, bardzo proszę o przeczytanie i pomoc, bo ikonek :search: wstawiłem sobie już kilka, przeczytałem wszytkie wiadamości i nie dowiedziałem się tego, czego chciałem. Problem jest taki: Podwójny szyberdach otwiera się, ale tylko tylny po wcześniejszym wykręceniu przedniego siłownika, który na "sucho" też pracuje i kręci się w jedną i drugą stronę. Z tego wniosek, że elektrycznie jest wszystko sprawne. Byłem u mechanika od szyberdachów w Gdańsku, fakt nic nie zrobił i nie skasował tylko stwierdził, że mechanicznie jest wszystko sprawne, przestraszył się tylko, że zepsuł mi moduł streujący bo nic mu nie chciało działać. Ale to tylko zabezpieczenie przeciążeniowe i jak przyjechałem do domu to znów tylny szyber ruszył. Przeszukując różne tematy na forum trafiłem na zachodnią stronę, gdzie w fromacie pdf była instrukcja napraw szyberdachu e34 touring. Z niej dowiedziałem się m.in., jak ręcznie zamknąć szyber. Na przednim siłowniku odkręciłem sprzegło i kluczem imbusowym próbowałem ruszyć przedni szyber. Niestety klucz da się obrucić jedynie o jakieś 70 stopni i dalej ani rusz, dach też ani drgnie, czyli gdzieś jest coś zblokowane. Siłownik po dokręceniu też robi delikatny ruch i wyłącza go zabezpieczenie. Problem mam taki, że po wstępnych oględzinach wyglądu zamocowania szybru i jego budowie nie wiem jak dobrać się do środka. Boję się, że jak go wyciągnię to niewiele będę w stanie zrobić bo ten plastik będący "stelażem" szyberdachu skutecznie wszystko zasłania. Mam już wszystko przygotowanie do jego wyjęcia, zostało mi tylko odkręcenie chyba 20 śrub gółwnego mocowania. Chciałbym wiedzić czy może ktoś próbował dostać się do niego od środka, tj. bez zdejmowania całego dachu. Nie wiem jak zdjąć tą podsufitkę poruszającą się razem z dachem. W tej instrukcji o której pisałem wcześniej nie ma opisu, jedynie odniesienie się do jakiejś innej instrukcji o podanym numerze. Jestem przekonany, że jest to sprawa mechaniczna, tylko nie wiem jak się się do tego dobrać bez destrukcji dachu, a i narzędziami się umiem posługiwać :D . Pozdrawiam wszystkich i proszę o radę
  14. ene

    TDS - PROBLEM Z ZAPALENIEM CIEPLEGO

    Witam, Miałem bardzo podobny przypadek co prawda nie w BMW, ale w Omedze z silnikiem od BMW (miała nawet znaczek BMW na bloku z prawej strony). Nie mogłem odpalić jej jak była ciepła w upalne dni, nawet nie wchdziła, przez kilkanaście sekund po odpaleniu, na obroty poza tym to nie miała siły prawie w ogóle do 2500 obrotów. Skończyło się w zaufanym warsztacie u doświadczonych miechaników na wyjęciu pompy i oddaniu jej do serwisu autoryzowanego boscha od pomp wtryskowych. W sumie facet miał warsztat, że naprawia pompy wtryskowe i szyld boscha z autoryzacją, ale nie był to jakiś warsztat z górnej półki. Sprawdził pompę, wymienił uszczelnienia i chodziła cacy. Kosztowało mnie to 550 zł (wszystko razem), a nadmienię, że wyjęcie pompy wtryskowej bez zdejmowania łańcucha rozrządu jest dość trudne i czsaochłonne. Omega miała przebieg 390000. Co było dalej to nie wiem bo zimą ją sprzedałem. Teraz mam e34 525tds touring i nauczony doświadczeniem zrobiłem to samo wiosną. Nie chciałem ryzykować żeby znów latem nie stanąć gdzieś na skrzyżowaniu (tak mi zrobiła Omega) i jest wszystko super. A BMW też ma słuszny przebieg bo 325000 i czeka mnie regeneracja turbiny (też mam to przerobione w Omedze) a tak poza tym to wszystko chodzi super - odpukać. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.