Skocz do zawartości

Wiecko

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Wiecko

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wiecko

    Utrata wartosci F20

    Jak by kolega szukał to jest na sprzedaż auto naszego klienta :) 2013 r. pierwsza rejestracja 2014 tylko że 118i bez m pakietu, ale za to wyposażenie ma już jakieś :) http://allegro.pl/bmw-f20-118i-bixenon-led-navi-alpine-pdc-i5403360816.html
  2. Wiecko

    E46 320D 03' Maglownica

    No wlasnie czytam ten temat i chyba tez sie skusze :D Jednak wole nowa niz regenerowana (chociaz to moja opinia i nie poparta zadnym doswiadczeniem)
  3. Wiecko

    E46 320D 03' Maglownica

    i jak tam ktos juz montowal ta maglownice? bo duzoosb ja kupilo juz sam mysle o niej tylko czy to chinol jakis czy po regeneracji? chodzi mi o ta tabliczke ze numer sie nie zgadza z katalogami
  4. Wybierak ponad 200zł kulki samej nie da sie wymienić :P
  5. Mam dwie e46 w oby dwóch był zajechany drażek jak nie ma sie co popsuć? W obydwu była zajechana kulka nie wiem moze była z milimetrw dwa wytarta od używania (ta co wchodzi w koszyczek) miałęm w ręku 3 wybieraki (drązki) na dwóch używanych nowy koszyczek latał góra dół tak z milimter dwa czyli miał luz na nowym wybieraku koszyczek miał 0 lubu bo ta kulka jego była nowa nie wytarta i teraz nie mam zadnego luzu na wybieraku więc wiem co mówie ;) i dla mnie jak ktoś nie chce mieć wogóle luzu to jest sens wymienic wybierak ;)
  6. Krzyzak wału chciałem robić po półosiach :D ale udało sie bez, bo regeneracja wału tania nie jest bo juz sie dowiadywałem u mnie w Szczecinie około 800zł i tak jak mówisz tez może on byc przyczyną :)
  7. akurat u mnie były, po ich wymianei bez kitu nic nie stuka, aż sam sie zdziwiłęm, ale ogólnie oprćóz wymiany półosi miałem spawaną podłoge i wymieniony łącznik elastyczny wału i tuleje dyfra, u mnie akurat stukanie ustało po wymianie półosi, a u brata po wymianei tulei dyfra więc ciezko powiedzieć jak bedzie u ciebie. Jak byś suzkał półosi to pamietaj ze 2,8 w manualu ma inne niz w automacie noi trafić niezajechane ciężko, najlepeij szuakć z auta o małym realnym przebiegu bo nowe to fortuna
  8. Wymieniłem półośki na nowe używane w stanei idealnym z małego przebiegu i nie ma zadnego luzu i stukania, aż w to uwierzyć nie moge jest cicho ;p i dla świętego spokoju potem wymeiniłem łacznik elastyczny wału bo był lekko spękany ale nei odczułem zadnej różnicy po wymianie go :P
  9. Aby było jak z fabryki czyli dosłownei 0 luzu, mega sztywno tak jak w nowym aucie i teraz u mnie trzeba wymienić elementy: 5 - wybierak 7 - tuleja wybieraka 10 - podkładki teflonowe sztuk 4 ja wymieniłem jeszcze zapinki numer 11 Ogólnie u mnie ta kulka na oryginalnym wybieraku była już wytarta wyrobiona, było to widać po montażu koszyczka czyli numeru 7 na używany oryginalny wybierak i na nowy, na oryginlanym latało, na nowym jest sztywno. Obecnie auto ma tak sztywny wybierak ze ci co prowadzą moje auto nie mogą uwieżyć ze w BMW tak może być :P A brat E46 tylko ze 2001 rok 2,2 coupe i tam jest to samo jak u meni było wcześniej więc mam porównanie z tym jak powino byc i jak wiekszosc e46 ma ;p Jak ktoś bedzie kupował element numer 5 to proponuje kupic od e60 520d lub 545i będzie odrazu robił za lekki short shifter ja tak mam i jest mega :P
  10. Ja właśnie zamówiłem cześci w aso element 7 9 10 i 11 zobaczymy, mam nadzieje ze bedzie git, bo 200zł na marne wydać to nie fajnie, noi zakąłdam inny wybierak z E60 bedzie robił za "shorta" mam nadzieje ze będzie robił ;d
  11. W M54 są rpzepustnice elekotrneiczne za posrendictwem kabla i pedału elekotrnicznego z potencjometrem w M52TU są też elektroniczne ale działają inaczej jak w starych autach za posednictwem linki gazu. W M52TU adaptacja nic nie daje bo jest linka, słyszaęłm o takjiej szkole aby śrube od linki przekrecić o pół obrotu, u mnie nie ma falowań to tego nie robie ;p
  12. Wystarczy źle wyregulowany LPG io juz jest CHECK ;p ale niektózy tu nei maja LPG i check im sie pali wieć to nie to ;D Co do emulatorów u mnie sa najtańsze proste za 15 zł sztukai jest git błędów nie ma braku katów ;D Ile wam inpa pokazuje napiećie za katami? Powino byc około 0,7 - 0,8 na rozgrzanym jak jest inaczej albo chodzi jak w sondach przed katami to coś bedzie z tym zwiazane wg mnie.
  13. Wyjmować nie wyjmowałem, ale wczołgajać sie pod auto, mogłem dotknąć wszystkich zaczepów kote trzeba odpiąć, wieć jest szansa ze bez opuszczania da rade to wymeinić, ale nie mam cześci więc tego nei robiłem, zoabcyzłem żę łacznik elastyczny zaczyna umierać wiec go najpierw msuze wymienić ;D u mnie w 2,8 jest naprawde spoko dojsćie do tych elementów.
  14. Oj zeby nie było , zę to są przysłowiowi fachowcy, bo jak by mi ktoś kazał zmeinic odrazu cewki i świece bez ogladania nawet ich to odrazu pierwsza mysl, nie wie co robić ale wie jak naciągać i najlepeij wszystko na nowe wymienic wtedy przyczyna zniknie tak najprościej ;p
  15. Nie wiem o jakiej pompie powietrza mówisz, ale jak o takiej czarnej puszcze po lewej stronie (patrzać od maski) to ja jej nie mam bo w 98 nie była montowana :P A co do tych błędó to u każdego może być inna przyczyna bo przycyzn ich jest niestety wiele :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.