Skocz do zawartości

Dzik 528

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dzik 528

  • Urodziny 01.06.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Dużo ich było
  • Lokalizacja
    Sianów

Osiągnięcia Dzik 528

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. BP 1830 B 154 3839 oto numer seryjny
  2. Zpisalem wszyskie numery z radia 65 12 8 353 560 to jeden Fd 170 i pod napisem blaupunkt 7 641 830 240
  3. To bedzie Blaupunk 7 641 830 24
  4. Dzik 528

    Kod do radia Bavaria C III

    Witam poszukuje kodu do radia o numeze B1 543 839 z gory dzieki
  5. Witam znalazlem bezpiecznik od syreny wyjolem go i jest dobrze odpala jezdzi i centralny dziala. Dzieki za sugestie napewno sie przydadza w przyszlosci w innym przypadku .Pozdrawiam
  6. Witam. a jak wsiade w trakcie tego aktywnego alarmu to czy po 30s przestanie wyc? bo o ile pamietam to byla jakas cisza 10s i nadal zaczol wyc
  7. Witam mam problem z alarmem od wczoraj. Stala w garazu okolo msc otwarta i kiedy wyjechalem i zrobilem okolo 30 km zaparkowalem pod domem i zamknolem kiluczykiem od strony pasazera (lewa strona niedziala) i wtedy zaczela wyc. Probowalem zamknac przez bagaznik i dalej wyje i probowalem trzymac kluczyk w lewo okolo 5s z klamka do gory i to samo. Jak sie pozbyc tego alarmu na stale?
  8. Hejka. Mam okolo 10 litrow paliwa sproboje nalac polowe zbiornika i zobacze.Jesli to niepomoze to nastaiwam sie na pompe. Dzieki za info
  9. Witam. Moze ktos kiedys mial taki przypadek.... Zapalajac na zimnym to bez problemu, i podczas jazdy gasł kilka razy na odcinku okolo 1 KM poczym ledwo co odpalal lecz rozrusznik krecil dobrze, bateria nowa i swiece zarowe od 2 msc takze nowe. Prosze o pomoc dzieki.
  10. I problem z glowy 2 przewody pomylilem ale jest juz ok. Dzieki za pomoc
  11. Jesli chodzi o przewody ktore sie wkreca do wrtyskow to sie nieda pomylic fakt. ale zobaczylem na necie jak wyglada zlozony uklad i troche inaczej wyglada to od strony pompy poprawie zgodnie z tym rysunkiem i powinno byc ok
  12. dzis jeszcze poprawie te przewody i zobacze jak bedzie chodzil narazie dzieki wszystkim za podpowiedzi i sugestie pozdro
  13. Witam. Jesli chodzi o szczelnosc ukladu to przed wymiana bylo wszystko ok zadbych problemow tak samo zaworek ktorego nie ruszalem. Ale czy jest mozliwosc taka ze przy podlaczaniu przeodow do pompwy zamienilem kolejnosc? i ciezko sie wkrecaly niektore... bo zobaczylem na necie zamontowane takie przewody i troche inaczje jak ja je zamontowalem do wtryskow jest ok bo inaczej nie wejda ale do pompy troche sie pokrzyzowaly. Czy to tez moze byc powodem tego klekotania?
  14. No odpalilem i pojedzilem troche jakies 5 km na wysokich obrotach... ale nadal jest klekot. Moze zle odpowietrzylem? ja odpowietrzalem tak ze odkrecalem kazdy przewod na odpalonym silniku i czekalem az bedzie tryskalo paliwem. moze jest gdzies jakis glowny zaworek odpowietrzajacy?
  15. Witam wszystkich po wymianie przewodow paliwowych i odpowietrzeniu ukladu po pierwszym rozruchu silnika zaczol sie dziwny klekot wraz z dodaniem gazu... czy to jest spowodowane zbym slabym odopowietrzaniem ? I niesamowicie kopci. Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.