Skocz do zawartości

Depson

Zarejestrowani
  • Postów

    380
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320eD
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Depson

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Rozmowa chyba zjechała na inne tory :8) Mnie też interesuje max. szerokość - w moim przypadku 320eD z fabrycznymi 225/45/R18. Nie obawiam się tłuczenia, urwanego koła itd :oops: Chodzi mi o max. szerokości jakie mogę zastosować. Ktoś pomoże? :8)
  2. Ciekawe pytanie, fajnie jakby ktoś napisał coś więcej. Dla wielu to pewnie z definicji drut, ale ten podstawowy zderzak to taki kapeć, że szkoda gadać. Bardzo chętnie też bym się nad tym zastanowił, jeżeli byłoby P&P. Byłem przekonany, że to się na szerokość nie zgra :shock:
  3. Cześć, mam następujące opcje w moim F30: 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NL CONNECT. BLUETOOTH A.USB DEVICES IN 6VA CIC CONTROL 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 698 AREA-CODE 2 Telefon udostępnia dane po BT, podobnie z muzyką, mam opcję ConnectedDrive w menu, po podłączeniu BT ta pozycja długo "mieli" po czym zwraca komunikat o niedostępności usług w moim kraju. Czy można coś zrobić, zakodować itd. żeby zyskać dostęp do jakiś usług online, czy może coś po prostu źle robię?
  4. Cześć, od czego zależy wygląd i jak się domyślam wersja softu w CIC w F30? Mam w swojej F30 2013 menu, które wygląda jak w mojej byłej e90 LCI, przeglądając jednak ogłoszenia trafiłem na F30 z 2012, której menu wygląda tak:
  5. No właśnie, teraz wszystko się zgadza :) Dzięki
  6. Hm, właśnie coś mi się nie zgadza, bo kratka taka jaką mam u siebie wygląda tak: http://allegro.pl/bmw-3-f30-12-atrapa-kratka-zderzaka-dluga-zam-p-i5081767875.html a SPORT wygląda tak: http://allegro.pl/bmw-3-f30-12-atrapa-kratka-zderzaka-sport-lewa-i6735034832.html Jeżeli miałbym to oceniać na "oko", to to nie będzie pasować ;)
  7. Cześć, Mam w moim F30 2013 najzwyklejsze, brzydkie kratki w zderzaku (te na halogeny). Czy można wymienić je na te z wersji SPORT? Czy jest to inny zderzak? Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że są chyba krótsze?
  8. U mnie to był pierwszy objaw uwalonego modułu FRM3R, potem już padła cała reszta. W tych samochodach nie robi się resetu poprzez odłączenie i podłączenie AKU, nawet procedura serwisowa mówi o tym, że w razie czegokolwiek elektronikę się podtrzymuje zewn. źródłem energii. U mnie mechanik przy spawaniu elastozłącza wydechu odpiął aku i po podpięciu nie było szyb, potem świateł a potem cytując Kononowicza nie było niczego. EDIT: dopiero zauważyłem, że kolego odgrzał kotleta ;) Może się komuś przyda.
  9. Cześć! Pytanie w zasadzie dokładnie takie jak w temacie. Styling 225 (19") w standardzie dedykowany jest jako 2 felgi 8" (ET37) na przód i dwie na tył 9" (ET39). http://www.bmwstylewheels.com/bmw/225 Czy te felgi wejdą do e90 LCI ale w konfiguracji 4x9" (ET39)? Wówczas oczywiście tył chciałbym jeszcze wypchnąć lekko dystansem i tu pytanie nr.2 - jakim? Może być dość ciasno więc potrzebowałbym w miarę precyzyjnych sugestii. Z góry dzięki!
  10. Dobre wieści! :) Dziś kupiłem FRM2 z oznaczeniem e89 e9x XE zamiast mojego FRM3R e89 e9x LED XE i wszystko wstało. Sypało jeszcze przez chwilę błędami, nie było obrysówek w lampach ale po kodowaniu i wpisaniu VIN sterownik działa 1:1 tak jak FRM3. Wybrałem wersję wskazaną jako "obustronnie wymienialny" - czyli wg. mnie pasujący wymiennie starszy za nowszy i na odwrót (?). Gdybym wpadł na to od razu miałbym auto sprawne już ponad 2 tygodnie temu - FRM2 są lepiej dostępne i co nie mniej ważne średnio połowę mniej kosztują. Dzięki za pomoc!
  11. Super, chyba bardzo mi pomogłeś. Mam bixenon bez AHL, auto po liftingu z ledami. Mam bardzo konkretny przypadek, mój moduł to FRM3 (podałem link powyżej) i znalazłem taki jakiego też podałem numer - mianowicie FRM2 XE (bez oznaczenia LED). Krótko mówiąc powinno to działać? To bardzo dobra wiadomość bo najtańszy w moim zestawieniu (tylko jeden na przestrzeni 2 tyg.) kosztuje ok 700zł, ten o którym piszę (FRM2) równą połowę tej ceny. Czy nie utracę jakiejś funkcjonalności typu welcome lights, automatyczne DRL czy pomarańczowe obrysówki na przednich lampach? (takie hipotezy też znalazłem np. na bimmerpost, ale były dementowane). Wobec tego czym różni się FRM3 od FRM2 w przypadku auta z moim zestawieniem?
  12. Cześć, Od ponad dwóch tygodni walczę z tematem padniętego FRM3 w moim samochodzie (e90 LCI, bixenon i oczywiście LED). Moduł padł po odłączeniu aku, jest już zdiagnozowane że to na pewno on. Mój moduł to wersja e89 e9x LED XE (http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=PP51-EUR-03-2010-E90N-BMW-320d_ed&mg=61&sg=25&diagId=61_2574&q=61359340339). Szukam dokładnie takiego modelu, co nie jest proste - kupiłem już nawet jeden, który musiałem oddać bo miał tę samą usterkę. Wydawało mi się już że zjadłem na temacie zęby, szukam modułu praktycznie automatycznie po zdjęciu i oznaczeniu, po czym wczoraj doczytałem na jakimś zagranicznym forum, że główne kryterium jakie przyjąłem - mianowicie szukam najpierw FRM3 a nie FRM2 a dopiero później jego funkcji - nie jest istotne. Z tego co mianowicie udało mi się doczytać mogę kupić FRM2, który będzie obsługiwał XENON. Co ciekawsze lista zamienników na REAL OEM wskazuje po numerach także moduły FRM2 - jest tak np. w przypadku wskazania jako zamiennie stosowane sterownika o nr. 61359159808 - który okazuje się być FRM2 o oznaczeniu e89 e9x XE. Wszystko byłoby dla mnie jasne gdyby nie brak oznaczenia LED. W wielu miejscach znalazłem informację, że FRM2 obsługujące XE miały to już w standardzie, w wielu też - że muszę szukać modułu o oznaczeniu LED XE. Wątpliwość budzi też wskazanie Real OEM tego konkretnego FRM2 bez LED jako stosowanego zamiennie - wydaje się być to wiarygodne źródło, tym bardziej że LCI bez LED nie występowało. Czy ktoś ma sprawdzone informacje w tym temacie? Będę bardzo wdzięczny. Generalnie mam spisane wszystko na ten temat i chcę stworzyć dokładny poradnik co do tego tematu (okazuje się że FRM'y padają jak muchy) - sam jednak chciałbym sprawdzić na sobie zmianę FRM3 na FRM2 i potwiedzić info o LED'ach. Przy okazji REAL OEM, może ktoś będzie wiedział czym się różni adnotacja 'wymienialny obustronnie' od 'wymienialny odwrotnie' - może tu tkwi szkopuł, że taki FRM2 mogę wymienić na FRM3 (odwrotnie i nie inaczej) a inny obustronnie?
  13. Depson

    E90 felgi ET

    Witam, auto to e90 LCI Efficient Dynamics (niższa) a nowe felgi to 17", 7,5, et43 - czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakim dystansem doprowadzę do seryjnego ET, a jakim poprawię wygląd ale nie będę narażony na obcieranie? Przejrzałem temat ale nie do końca jestem w stanie to zestawić właśnie z LCI + dodatkowo z wersją ED. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.