Skocz do zawartości

BaX

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    4 356
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O BaX

  • Urodziny 13.10.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316ci -> E46 330ci -> E60 530xi
  • Lokalizacja
    SCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BaX

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Spoko, ważne, że się znalazło ale to nie pierwszy taki przypadek kiedy coś w realoem/ETK nie do końca jest identyfikowalne. 😉 Sam kiedyś kupiłem z pięć różnych spinek zanim trafiłem na te, które były właściwe.
  2. Wygląda jak 07147144539 ale zobacz w google na grafikę. W ASO ~8zł za blaszkę, sprzedają na paczki po 10szt. BMW 😉
  3. No bratku 😉 Ja chętnie poczytam skąd się to wzięło, grzebanie nie systemowe w oprogramowaniu auta może być ciekawe. (pewnie nie za bezpieczne)
  4. U mnie na postoju w BTool menu akumulator jest 39A
  5. Regulator napięcia, u mnie na postoju jest naście jak nie dziesiąt Amper (nie pamiętam dokładnie) ale zobaczę jak nie zapomnę wieczorem.
  6. Jest takich tematów od groma w archiwum, lista i tak będzie różna w zależności od wersji silnikowej/wyposażenia.
  7. Jak montaż jest inny to masz różne lampy? No bo jak inaczej wytłumaczyć różnice?
  8. Zamień miejscami cewki pomiędzy bankami zobaczysz czy błędy wypadania zapłonu się przeniosą. U mnie jedna padająca cewka zanim zaczęła walić błędami robiła straszne zamieszanie w korektach.
  9. Zamówiłem, potestuję na lampach z 'pojazdu gospodarczego", przy okazji czytając tytuł wątku "czajniczek" 😂 https://www.interadek.info/humor/czajnik.htm
  10. Hmm, zaciekawiłeś mnie efektem, ciekawe jak z trwałością.
  11. To jak długo na lampie utrzyma się efekt zależy też od tego z czego jest zrobiony płyn do spryskiwaczy. /szczególnie zimowy/ U mnie taka domowa polerka+ceramika K2 wytrzymała bez problemu rok. Wcześniej robiłem jakimś zestawem do malowania /baza+klar/ po dwóch latach trzeba to było wszystko drzeć do żywego bo zrobiło się matowe.
  12. Pierwsza to komplet, druga to tylko elektronika ze złączką do podłączenia sondy "uniwersalnej" którą musisz kupić osobno.
  13. https://bimmerprofs.com/30e9-nitric-oxide-catalytic-converter-aging/ - w/g tego to błąd jest jednak stały ale można się jeszcze próbować poratować oszukując trochę system i 'powiedzieć' sterownikowi, że masz nowy katalizator bez jego wymiany. /na forum było info jak to zrobić/ ALBO kupić NOXem.
  14. Te dwa zapisy nie współgrają ze sobą bo błąd 'od katalizatora' pojawiał by się po przejechaniu przynajmniej kilku kilometrów, a nie po uruchomieniu auta - sam NOX aby odczytywać dane potrzebuje spełnienia kilku warunków min. auto musi się poruszać. Więc jak skasujesz błąd, a po samym odpaleniu silnika znowu się pojawia to IMHO raczej nie wina katalizatora.
  15. No i tu zaczyna się układanka, skąd błąd NOX-a, po jakim czasie powraca, jak silnik pracuje /w sensie jakie są odczyty/ jak błąd skasujesz, czy silnik zmienia tryby pracy po skasowaniu błędu itd. Jeszcze jedno, jakie obecnie są indexy wtryskiwaczy bo w/g zaleceń (?) nie powinny być mieszane z różnymi indexami na bank, a już kompletnie te z indexem 11 ze starszymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.