Skocz do zawartości

hesio4

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 (F15)2014, 520D (F10) 2011
  • Lokalizacja
    toruń

Osiągnięcia hesio4

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W końcu nadszedł upragniony finał sprawy. Po 58 dniach oczekiwania szyba została zamontowana. BMW również zadowolone, bo jak twierdzi sprawę po moich monitach załatwili priorytetowo (inni klienci dalej czekają)
  2. W moim przypadku dealer wysłał monit kilkukrotnie. Nadano sprawie nawet specjalny,najwyższy priorytet. Niestety,nie na wiele to się zdało. Zadzwoniłem również na specjalną infolinię BMW, gdzie przyjęto moje uwagi i obiecali zająć się sprawą. Po kilku dniach otrzymałem telefon z informacją że szybę otrzymam, jak będzie. Sposób rozwiązywania spraw przez centralę BMW nawiązuje do kultowej sceny w szatni z filmu Miś ,,nie mamy Pańskiego płaszcza, i co Pan nam zrobi" Dziś jest 45 dzień od zgłoszenia wymiany szyby.
  3. Witam Może ktoś ma podobne doświadczenia z olewającym stosunkiem ze strony centrali BMW w Polsce. 23 sierpnia zgłosiłem do dealera pękniętą szybę (kamień na drodze) w F15 2014r. Dzisiaj mija 42 dzień a centrala BMW nie jest mi w stanie dostarczyć szyby na wymianę. Skupili się wyłącznie na sprzedaży aut, zapominając że potrzebne są czasami tez części zamienne. Miał ktoś podobne doświadczenia z takim dziadostwem?
  4. Nie ma potrzeby jechać na kompa. Podstawą jest wymiana czujnika, nawet jak wydaje Ci się że jest dobry. Jeśli wymieniłeś klocki, bez wymiany czujnika, to zawsze wyskoczy informacja -25000 lub -50000. Wmontuj nowy czujnik. Kasuj błędne wskazanie z licznika do skutku. Po wyskoku na minus nie uda się za pierwszym razem wykasować błędu. 3-4 kasowania i masz info 50000km
  5. Witam. To niestety nie łącznik elastyczny(wymieniłem). Prawdopodobna usterka to" Błąd czujnika prędkości piątego biegu"+pęknięty koszyk na którym jest zamontowany
  6. hesio4

    jak wykasować klocki

    zrób tak jak post wyżej. mi ta czynność udaje się za czwartym-piątym razem
  7. miałem podobny problem. zmienili mi program w sterowniku skrzyni biegów i jak ręką odjął. przez dwa dni skrzynia pracowała zupełnie inaczej, zanim dopasowała się do mojego stylu jazdy. teraz jezdzi super. nadmienię że zaczałem od sprawdzenia błędów skrzyni i sprawdziłem poziom oleju, ale tam było wszystko ok.
  8. To jest sprawa odpowiedniego softu. Nie ma sensu szukać przepalonych bezpieczników bo 100% są ok. Jedz do warsztatu gdzie mają pojęcie o BMW i dograją Ci program pomarańczowych ledów. Możesz przy okazji wgrać sobie program świateł dziennych, przydaje się w naszym kraju
  9. w e60 530d są dwa rodzaje odmy. różnią się filtrem w środku, ale obie pasują
  10. hesio4

    Problem z przyspieszeniem

    filtr paliwa, przepływka, turbina itd. proponuję podłączenie pod compa.bo tak to tylko gdybanie
  11. hesio4

    Klejenie RF

    pierwszy raz słyszę takie bzdury.co ten gość wystawiał na tych targach?.opona run on flat, ssr nie różni się niczym oprócz konstrukcji boków opony które w rf są po prostu twarde (moze miał na myśli system PAX).umożliwia to jazdę bez powietrza na dystansie ok.200km przy prędkosci 80km/h(założenia producenta).po takiej trasie bez powietrza wiadomym jest ze opona nie nadaje się juz do uzytku, nie jednak z powodu piewotnego przebicia tylko z przegrzania podczas jazdy bez powietrza. oponę po przebiciu pogwozdziowym w części bieżnika, naprawia się tak samo jak normalną oponę.barków i boków opon niskoprofilowych już dawno nie zaleca się naprawiać. co do felg to te wogóle nie dzielą się na takie do normalnych i do rf.w samochodach BMW nie ma nawet czujników cisnienia.o tym że złapalismy gumę informuje nas system który dostaje info z czujnika abs. ten mierzy obroty koła i zapamiętuje. każda zmiana traktowana jest jako awaria(komunikat wyskakuje przy każdej zmianie kół) .150zł za obsadzenie ??? 40-50zł maksymalnie. montażownica do rf ma dodatkową przystawkę z rolkami dociskowymi i to cała sprawa.
  12. odma przykręcona jest na pokrywie zaworów.jest trochę roboty żeby się do niej dokopać. kosztuje ok.170zł
  13. wejdz w panej serwisowy, wprogramuj na nowo koła i po sprawie. tak się dzieje za każdym razem przy zmianie opon czy kół
  14. Denerwują mnie te baki puszczane z wydechu przy dodawaniu gazu
  15. Mam E60 3.0D bez filtra cząsteczek stałych. Mam pytanie.Może ktoś zakładał taki filtr do swojego auta.Czy założenie sprawia dużo problemów? No i oczywiście jakie koszty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.