Skocz do zawartości

saanchez

Zarejestrowani
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 M40B16 1992r. GLETSCHERBLAU METALLIK
  • Lokalizacja
    Sanok woj.Podkarpackie

Osiągnięcia saanchez

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. saanchez

    Pompa paliwa M40B16

    właśnie!... tego nie przerabiałem :duh: może to jest złudne, ale spróbuje psiknąć WD40 może pomoże :roll:
  2. saanchez

    Pompa paliwa M40B16

    Czyli pompa na 100% ??
  3. saanchez

    Pompa paliwa M40B16

    Witam, mam małą zagadkę.. auto ma problem z odpaleniem, przed świętami pojechałem zatankować na stacje (przyjechałem na rezerwie) po zatankowaniu nie zapaliło, nie słyszałem też dzwięku popmy paliwa zasysającej benzyne, auto stało przez 3dni na stacji (okres swiateczny), sprawdziłem napięcie na przewodach od pompki i jest ok, stuknąłem w nią kilka razy i zapaliło, jeżdziło bez problemu 3 tygodnie (filtr paliwa wymieniłem w miedzyczasie). Po 3 tygodnich jazdy bez zarzutu, wsiadłem rano, gdzieś tam pojechałem i po powrocie do auta włączam zapłon i cisza,,,, nie zapali, pompy nie słychać (stukanie nic nie pomogło :cry: ). Dzisiaj tj. po 2 tygodniach stania na parkingu pojechałem po dokumenty, bo jeżdże żony autem, z czystej ciekawości włączyłem zapłon i zapaliło odrazu :mad2: po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu słychać jak pompka ciągnie paliwo... :mad2: o co chodzi?? wina pompy, może czujnik wałka... panowie jakieś pomysły, wskazówki... Pozdrawiam
  4. tyle ze polecałbym pełne tuleje (niekoniecznie asymetrzyczne) więcej zniosą...
  5. U mnie to była wina termostatu, na wolnych leciało letnie dopiero na wyższych obrotach grzało. Po wymianie jest dobrze, ale wydaje mi się ze pasuje pompe wody wymienić bo na wolnych leci dosc ciepłe a jak dam delikatnie po obrotach to juz naprawde piekło :)
  6. saanchez

    [E36] Uszczelka bagażnika.

    :mad2: swietnie :duh:
  7. saanchez

    [E36] Uszczelka bagażnika.

    Szukaj na allegro, jest w brud i tanio napewno znajdziesz, polecam jescze poszperać tu :) viewforum.php?f=31
  8. saanchez

    wymiana sprzęgła 316

    Odradzam kupowanie czegoś takiego, lepiej zainwestować w coś lepszego, zakładałem komplet Sachs'a i jestem zadowolony już drugi rok, tanioche zaraz bedziesz musiał znowu wymieniać.....
  9. saanchez

    BMW E36 Klimatyzacja

    ..... od razu nieopłacalnie, jest firma (jedna z kilku zajmujących się tylko BMW) która za manuala liczy sobie 1500zł, a za climatronika 2000zł, więc jak masz autko zdrowe, wiesz czym jezdzisz tak jak ja to nie zastanawaiłbym się, sam bym tego nie robił za dużo zabawy itp. Dokładnie ta firma GROUP AIE, wejdz na ich strone, napisz maila zapłać i klima jest
  10. Ja na springach H&R -60/30 i kółeczku 17" 215/45 oryginalnym (IS 42) nic się nie dzieje, nawet miałem IS 35 i nic się nie działo...
  11. No ja do B4 wsadziłem H&R -60/30 to z przodu B4 siadły w dwa miesiące tak ze przy ich wymianie tłoczysko dwoma palcami można było wyciągac i wciskać, chyba M-technik będzie najlepszym rozwiązaniem :search:
  12. ET 46, też mi się tak wydaje że te MTS jakoś mogły nie wytrzymać
  13. Felgi oryginale 16" styling 25, geometria jest ok, łożyska amortyzatora wymieniane w tamtym roku (15tyś km), mógł talerzyk "pójść w dół" poprostu jakgdyby się ugiął i dlatego tak jest, takie jest moje zdanie...
  14. Zapomniałem o tym napisać, z dołu (opony nie sa za szerokie, bo z drugiej strony jest ok)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.