Skocz do zawartości

Kosiara

Zarejestrowani
  • Postów

    217
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kosiara

  • Urodziny 15.08.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ADMINISTRATOR@CHAM.PL
  • Lokalizacja
    ADMINISTRATOR@CHAM.PL
  • Zawód
    ADMINISTRATOR@CHAM.PL

Osiągnięcia Kosiara

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Następnym razem będzie ban!!!Zapoznaj się z forum!! Witam wszystkich. Ze względu ze mój wcześniejszy post został usunięty zakładam nowy ponieważ posty są o wszystkich modelach a nie o jednym a dodatkowo są to posty z 2012r a teraz mamy 2017r. Bardzo proszę administratorow żeby nie kasowali mojego postu ponieważ przyda się to innym użytkownikom którzy zamierzają kupić E60 535d i maja dylemat. Przymierzam się do zakupu E60 w granicach do 50 tys interesuje mnie rok 2007 - 2010r na dzień dzisiejszy posiadam E39 530D 184 km i nie mogę powiedzieć złego słowa na ten model oprócz typowych napraw turbiny uszczelnienia pompy wymian zawieszenia. Zastanawiałem się nad zakupem teraz benzyny 530i N52B30 lub N53B30 ale dużo jest opinii negatywnych więc odpuściłem temat. Będę wdzięczny za pomoc przy wyborze dwóch modeli E60 535D (ile KM) lub 530D (ile KM) z tego co się odwiedzałem o tych modelach to padające serowniki świec żarowych, wymiana kolektora ssącego, pękające czasem kolektory wydechowe chyba ze te silniku posiada inne jakieś wady o których nie dowiedziałem się i który model polecacie 535D czy 530D? Jaka jest różnica w spalaniu bo jedni pisza ze 14l pali 535d a inni ze 10l. Może ktoś jest z Warszawy kto posiada model 535d i miałby chwile czasu żeby się spotkać i pokazał mi jak pracuje taki silnik bo 530D 235km miałem możliwość jazdy i kultura pracy była bardzo przyjemna. Bardzo serdecznie proszę posiadaczy BMW E60 535d o wypowiedz w sprawie typowych usterek i kosztów związanych z tym samochodem. Dziękuje za pomoc :cool2:
  2. Nie wspomnę o tym ze posty takie są z 2012 roku a teraz mamy 2017? Proszę o przywrócenie mojego postu
  3. Bardzo serdecznie dziękuje osobie która usunęła mój post bo tak się nie robi a forum jest do tego żeby pomagać innym http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=153312
  4. Dziekuje za odpowiedz jutro zabieram się do pracy i powiem co było nie tak jak znajdę usterek.
  5. Witam. W dniu dzisiejszym po odpaleniu samochodu przejechaniu 500 m stwierdziłem ze nie mam mocy. Po wciśnięciu pedału gazu w ogóle nie przyspiesza efekt jest taki jak bym miał hamulec ręczny zaciągnięty do 2500 jest totalnym mulem później jest leciutkie wbicie w fotel i później od 2700 dalej to samo dodatkowo zaczęła kopcić strasznie na czarno oczywiście pedał mam w podłodze. Po sprawdzeniu impa wychodzą mi takie błędy :( Czytałem trochę na forum ale wiem ze każdy przypadek jest inny wiec proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu dziękuję serdecznie :cry: :cry: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 07/20/15 22:21:36 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0------------------------------------------------------------- RESULT: 2 errors in error memory !------------------------------------------------------------- 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator Error frequency : 1 Logistic counter: 36 Engine speed 1873.13 1/min Coolant temperature 78.44 Grad C Einspritzmenge 26.11 mm^3 Boost pressure 1104.00 mbar Fehler aufgetreten bei 313370.00 km Error not present pos. deviation / Boost pressure to low Errorcode: 1E 30 24 01 70 10 4B AF 33 45 7A 69 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00------------------------------------------------------------- 13573 glow device Error frequency : 3 Logistic counter: 39 Error occured 1. times at: Engine speed 749.25 1/min Coolant temperature 23.83 Grad C Einspritzmenge 13.31 mm^3 RPC rail pressure 337.35 bar Fehler aufgetreten bei 313380.00 km Error occured 2. times at: Engine speed 724.28 1/min Coolant temperature 29.97 Grad C Einspritzmenge 11.26 mm^3 RPC rail pressure 331.33 bar Fehler aufgetreten bei 313380.00 km Error occured 3. times at: Engine speed 749.25 1/min Coolant temperature 33.39 Grad C Einspritzmenge 10.75 mm^3 RPC rail pressure 331.33 bar Fehler aufgetreten bei 313390.00 km Error present Sporadic error Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay Errorcode: 35 05 27 03 7C 80 1E 5F 1A 38 7A 6A 80 1D 68 16 37 7A 6A 80 1E 6D 15 37 7A =============================================================
  6. Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się na zakupem samochodu BMW obecnie jeżdżę E39 530D kombi i chciałbym zmienić na coś do 35 tys zastanawiam się na E60 530d lub E65 730d i nie wiem który model wybrać poniewaz chodzi mi bardziej o awaryjność i koszty eksploatacji oraz zużycie paliwa, zastanawiałem się na początku na zakupem E65 745i ale znajomy który naprawia BMW (Seweryn) wybił mi ten silnik z głowy i powiedział żeby szukał E60 530i ale ciężko jest znaleźć a druga sprawa ceny są kosmiczne. Będę bardzo wdzięczny za pomoc w zakupie samochodu. :search: viewtopic.php?f=73&t=153312
  7. Witam. Panowie potrzebuje pomocy w dniu dzisiejszym kupiłem nowy sterownik ABS/ASC ponieważ stary regenerowałem już 4 razy i co roku było to samo ale oczywiście Panowie z Rumi mówili non stop ze to nie ich wina a ja płaciłem i ten stary już całkowicie odmówił posłuszeństwa. Wiec kupiłem nowy i teraz pojawia się problem posiadam laptopa z programami IMPA, NCS oraz DIS v44. Szukałem dzisiaj w goglach przez 7 godz :cry2: co trzeba zrobić z nowym sterownikiem i nie ma odpowiedzi dokładnej bo wiem ze sterownik trzeba zakodować bo jest czysty. Będę ogromnie wdzięczy jeżeli ktoś pomoże mi zakodować sterownik żeby wszystko działało krok po kroku napisze mi czym dokładnie. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam
  8. Ja próbowałem ale nie mogłem wiec zainstalowałem DIS jest większy zakres funkcji.
  9. Kosiara

    RH 17" do e39 kombi

    To jakie powinny być prawidłowe na przód i tył?? Przy takich felgach??
  10. Kosiara

    RH 17" do e39 kombi

    Witam. Właśnie kupiłem alufelgi RH 17'' i mam problem bo wcześniej na E39 sedan a ja posiadam E39 kombi i nie wiem jakie założy opony. Oznaczenia tych felg: przód: 8Jx17H2 ET10 a opony jakie mam teraz założone to Continental 225/45 R17 tył: 10Jx17H2 ET17 a z tyłu są założone 245/45 R17 ale ich żywot się skończył i muszę kupić nowe jaki ma być prawidłowy rozmiar opony na tył. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś zaproponował mi jakieś konkretne rozmiary opon. Oczywiście przód chciałbym zostawiać jeszcze na jeden sezon bo opony są dobre i wymienić tez później, czy przy takich felgach muszę zmieniać śruby od kół czy mogą zostać takie jak mam teraz http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/33/11/75/93/3311759379_3 http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/33/11/75/93/3311759379 http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/33/11/75/93/3311759379_1 Z góry dzięki za pomoc
  11. Mam jeszcze pytanie czy przy takim rozmiarze tył: 10Jx17H2 ET17 255/40/R17 nie będzie wystawać za nadkola??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.