Skocz do zawartości

perszing 740I

Zarejestrowani
  • Postów

    573
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E34 530i 1988r.,jest E39 535iA V8 235km.1997r.
  • Lokalizacja
    starogard gdański

Osiągnięcia perszing 740I

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Ta pierwsza jest do sedana bez M-pakietu.Wiem,bo taką mam.
  2. Przyczyną stukania,dzwonienia jest brak tej blaszki,która trzyma zacisk w napięciu.Załóż ją i będzie git.
  3. Dokładnie tak.Gazownik kumaty.U mnie też była membrana.Reduktor mam KME GOLD i wyzionął ducha po ok.9-ciu latach :D
  4. Mała poprawka.Każdy człowiek ma mózg,a nie każdy rozum.
  5. To samo poziomowanie nie jest tylko po to,jak się załaduje auto,ale działa tak,że jak przyśpieszam to przód auta idzie w górę,a snop światła się się obniża.Przy hamowaniu dziób nurkuje,a lampy się podnoszą utrzymując strumień światła w tym samym poziomie.Ja mam ori xenon[23-letni] i tak to działa.A co do tych matrixów,to jechałem brata audi i automatyczna zmiana świateł z drogowych na mijania zostawia wiele do życzenia.
  6. Jak zamienniki,to kupuj firmy TEC.Mam takie i powiem,że nie odbiegają od ori.wyglądem i sposobem montażu.
  7. Miałem podobny problem.Albo długo kręcił zanim zapalił,albo po odpaleniu zgasł po chwili i wtedy nie chciał znowu zapalić.Problem rozwiązał mój gazownik.Coś chyba z reduktorem było.
  8. Pewnie łańcuch rozrządu przeskoczył.Pewnie remont Cię czeka,lub wymiana silnika.
  9. Tak jak koledzy piszą.Ale ten kołnierz jest najważniejszy.To na nim felga trzyma się w osi.Śruby tylko trzymają ją na miejscu i jak go odetniesz,to będziesz wymieniał wszystkie 4
  10. W żadnym wypadku nie odcinaj kołnierza piasty.Będziesz jechał jak na kwadratowych kołach.To już nie są Twoi koledzy,skoro Ci tak radzą.Daj je przetoczyć do dobrego warsztatu
  11. Co do hamulców to ja ostatnio założyłem tarcze BREMBO nawiercane,a klocki FERODO.Hamuje ładnie,ale trochę pyli na felgach.Moim zdaniem,to normalne,bo przecież klocki muszą się ścierać,a otwory odprowadzają pył z pomiędzy klocka,a tarczy.I tak często myję auto,więc nie przeszkadza to,a poprzednie TRW też pyliły.Mam dobre ceny w hurtowni i komplet na przód kosztował ok.570 pln.Zawias jak koledzy pisali zawsze LEM...
  12. Kolego nie kombinuj,bo zaraz fani marki Ci pojadą,że żałujesz na część 25 zeta,gdzie połowa to koszt przesyłki.Jak ci szkoda parę pln-ów na to,to jestem ciekaw jak reszta podzespołów w twojej furze.
  13. perszing 740I

    gniazdo obd II

    To okrągłe nad pedałem gazu,to jest gong.
  14. Akurat w tej gumie wkoło korka wlewu jest otworek i z drugiej strony wężyk przy nadkolu.Gorsze jest to,że nie ma z tej części metalowej,czyli tej niecki.Ale podczas jazdy jakoś to wylatuje.A co do E 39 z gazem,to ja często tam zaglądam,bo tam mam właśnie wlew LPG :D Może masz zatkany ten odpływ?
  15. Jeśli chodzi o klosze,to ja kupiłem firmy TYC i jestem mega zadowolony.Wyglądają jak ori i nie szpecą auta (dodam.że jestem zwolennikiem oryginału).Polecam te klosze,bo nie odbiegają od oryginału i nie są kosmicznie drogie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.