Skocz do zawartości

pozi81

Zarejestrowani
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pozi81

  • Urodziny 15.12.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520 1999
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz-Birmingham

Osiągnięcia pozi81

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. a VANOS jak wygląda?sprawdz na komputerze odczyt Live Datan Vanosa.Jest LPG Z tego co pamiętam to właśnie nie równa praca w pewnym przedziale i to właśnie w tym o którym mówisz była spowodowana zużytym już VANOSEM i powiem Ci jeżeli chcesz jezdzić tym autem to warto zrobić U mnie okazało się że wtrysk gazu był już na końcu swojego żywota i robił mi taki cyrk że wywalało mi zapłon
  2. kurcze panowie ja też się męczyłem by ściągnąć dobrą wersję jak ktoś chce mogę gdzieś wystawić na necie mam plik iso. jak coś to PW lub GG 8686347
  3. Wiesz ja sprawdziłem dokładnie nie widać u mnie żeby wtyczki czy gniazda były zalane olejem. Zrzut z Inpa http://img215.imageshack.us/img215/9628/screenshot009qz.png Uploaded with ImageShack.us już nie wiem czy obadać te sondy czy szukać innej przyczyny
  4. szybka odpowiedz. Dziś błąd ponownie wystąpił na tym samym cylindrze i oprócz tego pojawił się błąd 203 lambda control bank2 control block. Dziś wymieniłem wtrysk od gazu który był niby uszkodzony na gazie pracuje ok. Gazownik powiedział że jest różnica między mieszanką na 3 pierwszych i następnych 3 w paliwie. Dodam puzniej odczyty z INPA Co polecacie wymienić sondę?Jeśli tak to którą?
  5. A nie na odwrót bo u mnie pod OBD I nie widzi zapłonu i baterii ? To chyba zależy od roku produkcji auta.
  6. A przez jakie gniazdo się podpinasz?Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię
  7. Tak przewody zakładałem nowe bo jeden był uszkodzony a drugi rozleciał się podczas wyciągania. dziś zabrałem się do roboty.Sprawdziłem Disa.Ok Sprawdziłem cewkę na 5 cylindrze i zauważyłem że między 5 a 6 cylindrem mam minimalny wyciek oleju lecz gniazda świec są suche(wiemy że uszczelka do wymiany) Przełożyłem cewkę z 5 na 1 cylinder i czekam aż pokarzę się błąd.Po kilku odpaleniach na letnim silniku nie ma błędu.Myślę że pojawia się on tylko na zimny silniku. Muszę obadać sondy i ewentualnie czujnik temperatury.Bo to one mogą robić takie cyrki. Dalsze postępy będą opisane
  8. Odświeżam temat. Mam podobny problem wywala mi zapłon na 5 cylindrze.Odma wymieniona 20tyś temu świece przebieg około 20tyś.Wcześniej ten błąd miałem na 4 cylindrze a teraz mam na 5 Jak rano odpalam to trzęsie silnikiem i czuć paliwo nie przepalone. Co na początek podmiana cewki z 1 cylindra na 5,sprawdzenie DISA?
  9. Laczy sie tylko przez gniazdo pod maska w kabinie nie chce moze jakies zle sterowniki pod OBD II? Pytanie czy moge testowac inpe i ncs na zapalonym silniku bo dzis na zaplonie wyczerpalo mi baterie
  10. Chyba rozwiązałem problem.Zainstalowałem tylko inpa a znalazłem instrukcję gdzie jest pokazane żeby po jej instalacji poszukać odpowiedni folder i w nim uruchomić jeszcze jedną instalację i tak zrobiłem to wszystko na wirtualnej maszynie z win xp teraz czekam do jutra i się okaże czy będzie się łączyć z autem.mam nadzieję że tak
  11. a ja te pliki podane przez TRANDOLFA ściągam już drugi raz i cały czas błąd podczas wypakowywania. bo mam taki problem na lapku lata Win 7 Home Premium i chcę zainstalować wirtualną maszynę i na niej programy do diagnostyki.ale te pliki nie działają czy tylko ja mam taki problem?
  12. Kosztowal okolo 100 zl z aktywnym zaplonem podobno.sprzedawca dal instrukcje i zrobilem tak jak polecil moze musze gdzies w programie do diagnostyki przestawic te porty bo w win xp to zrobilem
  13. Prosze o pomoc.Zakupilem fejsa na ObdI i ObdII dostalem instrukcje jak skonfigurowac ustawienie portow i tak zrobilem .lecz ze na lapku mam. win 7 homet to zinstalowalem virtualbox bo na win 7 nie ruszy ncs. I teraz tak podpinam do auta w srodku kontrolka na kablu sie swieci wlanczam inpe i nie ma polaczenia.czy w samym programie tez musze zmienic te porty?jesli tak to prosze o podpowiedz co i jak ruszyc
  14. Podpinam się pod temat.Wczoraj przesuwając tylny dywanik za fotelem pasażera poczułem że jest mokro(nie stoi woda ale naciskając na dywanik czuć i słychać wodę). Po otwarciu drzwi zauważalna jest woda na listwie progowej.Czytając wasze opinie wychodzi na mate wygłuszającą w drzwiach.Tylko mam pytanie czy chodzi o tą mate co jest przyklejona bezpośrednio bod boczek drzwi (zasłaniającą dostęp do mechanizmu szyb itd czy o tą co są drzwi od środka wyklejone) ???
  15. Potrzebny dobry gazownik w Kujawsko-pomorskim. NAJLEPIEJ BYDGOSZCZ I OKOLICE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.