Skocz do zawartości

bejca

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    rumia

Osiągnięcia bejca

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. bejca

    pasek alternatora postrzepiony

    http://realoem.com/bmw/diagrams/f/s/6.png nie wiem o jakim sprzegielku mowa jest takowe?
  2. bejca

    pasek alternatora postrzepiony

    a ten napinacz miałeś tez nie w osi z reszta napędu? bo tu jest właśnie ten problem dlatego ścina pasek z jednej strony, wina tego jest rzekomo wytarta tuleja w obudowie :?:
  3. bejca

    pasek alternatora postrzepiony

    no mianowicie te tulejki wymienia się na napinaczu paska klimy a nie alternatora w serwisie cala obudowę wymieniają czy się mylę?
  4. witam bylem u mechaniora na wymianie łączników stabilizatora a to pikuś mechanik stwierdził ze mam do wymiany pasek alt. ponieważ padł napinacz paska, nie jest w osi z reszta kolek i mówił coś tez o tulejce wyrobionej od oski napinacza i ze to sporo roboty spotkał się ktoś z takim czymś pozdrawiam.
  5. jesli dlugo dzialaly wycieraczki podczs deszczu to po prostu mogly sie zagrzac i termik je rozlaczyl mialem tak kiedys podczas dlugotrwalej jazdy w deszczu jakies 2 lata temu
  6. bejca

    odglos jak blow off

    tak se mysle moze jakis pasek sie uslizguje przy puszczeniu gazu :?: np. od pompy wspomagania przeciez u ciebie nie ma turbo :?: wiec to nie upust powietrza z turbo :?:
  7. bejca

    odglos jak blow off

    posluchajcie tego u mnie jest powiedzial bym ten sam odglos
  8. bejca

    odglos jak blow off

    witam zauwazylem ze po ostrym wdepnieciu pedalu gazu i zmianie biegu na wyzszy z silnika dobiega glos jak z zaworu blow off troche dziwne o ile mi wiadomo takiego zaworu nie ma w ropniaku a moze jest :?: wyraznie slychac jakby uchodzace cisnienie autko smiga bez zarzutu czy ktos z kolegow spotkal sie z takim czyms auto to 530d 99r 250tkm pozdrawiam.
  9. krzywa mometu obr po przekroczeniu optymalnej,maxymalnej wartosci nie jest troszke nizsza raczej dosc ostro idzie w dol w moim przypadku przy 4000 rpm jest to juz tylko 350 nm wiec o 80 nm mniej,jest to znaczna wartosc mysle ze przydal by sie tu test przyspieszen rozwial by watpliwosci, jesli nawet na korzysc krecenia auta do 4500 rpm to byly by to setne sekundy moim zdaniem, moze ktos robil taki test? pozdrawiam.
  10. witam moze ktos ma podobny problem jak ja szukalem ale nic nie znalazlem na temat mianowicie jak w temacie brzeczy mnie cos z przodu auta z prawej strony jak by w srodku auta kolo airbaga ale tylko podczas przyspieszania i to raczej przy niskich obrotach po wcisniecu pedalu na max pomiedzy 1500 rpm a 2000 trwa to jakas chwile 3 moze 4 sekundy niezaleznie od biegu jak by jakas srubka niedokrecona czy co, blacha o blache nie wiem gdzie szukac generalnie troche przyzwyczailem sie do tego ale takie brzeczenia czasem potrafia wkur ze tak powiem, w BMW nie przystoi, prosze o jakies pomysly,pozdrawiam.
  11. pokrodce biegi powinno sie zmieniac przy maxymalnym momecie obrotowym,dla max osiagow, w moim przypadku 530d po malym wirusie 205 hp\433nm jest to wartosc 3,300 rpm ciagniecie auta powyzej tej wartosci nie ma najmniejszego sesu bo auto lepiej przyspieszy po wrzuceniu biegu wyzej, bynajmniej w dieslu pozdrawiam.
  12. bejca

    Felgi X5 do e39. 17 cali.

    witam felgi jak felgi rzecz gustu co myslicie o tych wlasnie je kupilem na aukci z oponami 380 euro 235/40/18 warto bylo?http://i39.tinypic.com/igc2ol.jpg
  13. bejca

    mozliwe opcje spadku mocy? 3.0d

    dzieki za objasnienie tematu, z tego co zauwazylem przy czyszczeniu EGR to moj kolektor to raczej czysty nie jest powinienem go wyczuscic ale zdaje sie ze to praca na jakies pol dnia? zaczne od czujnika turbiny w kolektrze i przeplywki jak to nie pomoze to bede zmuszony podpiac sie gdzies pod kompa, tak czy inaczej wniose na forum jakies notki z postepow.pozdrawiam
  14. bejca

    mozliwe opcje spadku mocy? 3.0d

    Dzieki herodyn za wyczerpujacy temat widze w tym pasje szacun,wracajac do tematu polowe z tych prac domowych przerabialem mianowicie EGR zaworek przy turbo ,odma jakis rok temu z pozytywnym skutkiem altko odetchnelo , filtr palwa ,powietrza, olej wymienialem w grudniu wiec odpada Z tego co napisales zostaly mi trzy rzeczy ten czujnik nr18 ,przeplywka no i pompa, dwie pierwsze rzeczy moge zrobic sam ale z pompa to tylko komp zostaje.Zastanawia mnie przeplywomierz czy moze mu sie nie umiera z forum wynika ze jest to temat dosc czesty wyczyszcze zobaczymy tyle moge zrobic, co do czujnika nr18 to nie wiem za co on odpowiada? jest to nowosc dla mnie? Dziwne mam objawy problemu dziala? nie dziala? najgorsze z mozliwych dla mechanika, moze to pompa raz pompuje raz nie?,ale auto przy tym nie przerywa,? poprostu jak by jakis cylinder nie palil albo turbo nie pompowalo?.A co z wtryskami moze ktorys z 6 pada? zauwazylem ze zmienia sie dzwiek silnika na bardzie klekoczacy to by mialo sens?. Ostatecznie zostanie mi jakis serwis i komputer a jak wiadomo za granica nie jest to tanie wiem to z autopsji (nivo) :) jeszcze raz dzieki za pomoc pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.