Skocz do zawartości

Supermen

Zarejestrowani
  • Postów

    226
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: BMW E36 316i Compact 94r.
    Jest: BMW E38 750iL 99r.

Osiągnięcia Supermen

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Serdecznie dziękuje za podpowiedź :D
  2. Niby tyle w temacie zostało powiedziane, ale odczuwam lekki chaos informacyjny. Pacjent E61 z 2009 r. Fotele szmaty pół elektryczne z grzaniem. Dawca LCI, fotele komforty z grzaniem, wentylacją i aktywnymi boczkami. Czy dobrze czytam, że będę musiał ciągnąć kable z SZM? Czy w tym wariancie nie jest to konieczne?
  3. Supermen

    E 38 750

    Fajnie byłoby widzieć to zdjęcie i zdjęcia miejsca z którego zostało to wymontowane :duh:
  4. A po tych 5 latach rozwiązał się problem z nie paleniem na jedną stronę? Jak stan wizualny jest super, bez rdzy to bym się nie zastanawiał. Z tą akcyzą to bez przesady. To nie jest największy koszt posiadaczy M70 :lol: A jeżeli to jest już przeszkoda, to oblicz koszt uszczelek pod kolektory, kabli, świec, palców i rozdzielaczy :8) Wtedy się okaże, że dalej pozostanie to tylko marzenie :duh:
  5. Ogromne podziękowania dla gk tds za pomoc :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: Szacunek za wiedzę i za okazaną wdzięczność :cool2:
  6. Nie bardzo rozumiem. Mam zapisać FA i SVT tego nowego używanego modułu? Napisz pw moge zdalnie spróbować postawic zgw. Poszło
  7. Padł mi moduł ZGM vel ZGW. Po tym w aucie nie włącza się Kl15. Jak podać na krótko prąd na Kl15? Przekaźnikiem w Junction box? Czy inaczej? Da się w ogóle postawić go na nogi? Czy w grę wchodzi tylko wymiana? W kwestii wymiany. Jak go dostosować do reszty auta?
  8. Nurtuje mnie pewien temat. Czy ktoś może wie, czym różni się przekładnia o numerze 32131095189 od tej z numerem 32131095185? Ta z końcówką jest zamontowana w 730d. Ta z numerem 189 chyba z e39 540i. Czy można jedną zamienić drugą? Numery ZF tez różnią się tylko jedną cyfrą (8074955303 oraz 8075955303).
  9. Witam. Mam dziwny problem w e46. Po przekręceniu zapłonu liczniki szaleją. Wskazówka temperatury idzie na max, pali się kontrolka ładowania, awaria skrzyni abs, trakcja itd. ISTA zgłasza błędy komunikacyjne can bus w licznikach, DDE, EGS, ABS. Odłączenie tych podzespołów nic nie zmienia. Na innych licznikach to samo, inny sterownik egs i DDE tez to samo. Wypiąłem wszystkie bezpieczniki w schowku i podłączyłem tylko ten od licznika. Dalej to samo. Brakuje mi już pomysłu. Aha i potrafi nie odblokować elektromagnesu skrzyni (nie idzie zmienić z P)
  10. Podepnę się pod temat. Czy w inpa/ista idzie gdzies sprawdzić tryb pracy termostatu czy tylko odczyt temperatur? Mam ten sam problem w n52 z niedogrzaniem. Wszystko wymienione a on ledwo 70’
  11. Supermen

    E60 BRAK DZWIEKU

    Co zrobić, żeby wyłączyć mute jeżeli jest na on?
  12. Coś mi się w ISTA P rozwaliło :duh: Przestała mi się łączyć. Nie ważne jaki model BMW. Próbuje wykryć auto, myśli dłużej niż DIS i zrywa. Ktoś ma pomysł jak to naprawić? EDIABASA skasowałem i zainstalowałem od nowa. Cały folder ISTA P od nowa. Nie wiem co jest. ISTA D działa bez problemu.
  13. Kończą mi się pomysły. Pacjent to E36 z M40 pod maską. Objawy to nie wkręca się na więcej niż 3500-4000 obrotów. Po osiągnięciu tego pułapu szarpie. Wymieniony został wałek, popychacze, dźwigienki zaworowe, pestki pod dźwigienki i listwa smarująca wałek. Po zmianie może trochę równiej chodzi ale dalej nie wkręca się na obroty :mad2: Rozrząd sprawdziłem i powinien być dobrze ustawiony (ale może jednak nie jest). Już sam nie wiem. Ma ktoś jakieś sugestie?
  14. BE0774A7605804 Witam. 9059 Należą Ci się ogromne podziękowania :modlitwa: :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.