Skocz do zawartości

sqnix

Zarejestrowani
  • Postów

    348
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sqnix

  • Urodziny 26.11.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    był e36 Compact M43B16 1994r.
    e39 2.0iA 11.1998r.
  • Lokalizacja
    Ostrołęka
  • Zawód
    Grower

Osiągnięcia sqnix

  1. Witam powyżej 100km/h drga lekko kierownica lewo-prawo.Wymienilem: Przednie piasty Fag Maglownica +nowe drążki i końcówki Nowe klocki I tarcze. Koła wyważone. Czy może to być wina opon ? Mam 205cm a powinny być 225chyba. Czytałem też że to wina jakiś tulejek na zwrotnicy???!! Raz sie trzęsie więcej, raz mniej,czasem wogole......ciężki temat Jeśli ktoś może coś doradzić to dzięki z góry.
  2. Witam coś zaczeło huczeć , najbardziej przy predkosci 50-70km/h pzy skrecie w prawo huczy jeszcze glosniej, wymieniona pompa wspomagania ,pompa wody,rolki,przednie klocki i tarcze, teraz nie wiem za co sie brac czy to moze dochodzi z automatu, skrzynia dziala poprawnie , w Ista nie ma błedów.Teraz nie wiem czy brac sie za łożyska czy za coś innego jesli ktos niał podobny problem niech da znać.Podnosiłem auto , ruszałem kołami , luzów brak. Na kierownicy czuć delikatne mrowienie podczas buczenia.
  3. Powodem był ułamany cienki kabelek sterujący Ok.6cm od wtyczki wentylatora po stronie instalacji. Temat do zamknięcia.
  4. Witam , wymieniłem maglownica bez servo na drugą używana, stara miała straszne luzy.Na starej kierownica ciezko chodziła i wspomagania prawie nie było.Na zmienionej maglownicy kierownica wogole nie odbija ,wspomagania jakby nie było,, czy to wina pompy wspomagania? 2 magiel sprawdzałem kręcąc nim na stole ,nie chodził ciezko nic się nie zacinało.pompa jest od nowości z 98r. 350tys km. Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny.
  5. tez wlasnie stawiam ze ta uzywka co wczoraj podpinalem byla na 90% walnieta,,chyba trzeba bedzie zamowic nowy ,podpiac jak nie ruszy to odeslac i tyle.
  6. Witam.temat wałkowany setki razy tak wiem,,lecz przeczytalem wszystko i stoje w miejscu. Napiecie 12-13V jest na wtyczce do wentylatora, czy jest sygnał prostokątny (cieniutki kabelek) nie wiem,, ktos wie jak to sprawdzic zwykłym multimetrem? jest taka opcja? Bezpiecznik od wentylatora (taki duzy) pod schowkiem ok inaczej by nie bylo napięcia na wtyczce. Kompresor załacza się po właczeniu klimy , wentylator ani drgnie Byłem przekonany ze to wina wentylatora (błedy w inpie , bład 125 not start activation electric fun i w inscie jest podobny) lecz wczoraj podlaczylem taki sam wentylator (podobniez sprawny) i rowniez nie ruszył :mad2: . Teraz nie wiem czy ten niby sprawny uzywany moze tez był uszkodzony?! Chciałem kupic nowy zamiennik ale nie wiem czy jest sens,kupie podlacze nowy i dalej bedzie nic...Jesli ktos ma jakies pomysly z góry dzieki. Sprawdzalem rowniez czujnik cisnienia, po odlaczeniu go kompresor wogole nie startuje,wentylator ani drgnie. z inpy 125 avtivate electric fun Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 960.00 1/min load 174.31 mg/Hub temperature cooling water 36.00 Grad C Battery Voltage 13.06 V appear before (rel.) 39.80 h elektrischer Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler
  7. Witam chce wymienic sondy przed katem diagnostyczne, i teraz nie wiem czy wziasc boscha za 220zł czy hella 133zł za sztuke? Bossh ma 340mm dlugosci jak oryginał a hella 300mm, teraz sam nie wiem co wziasc, lepiej dolozyc i kupic boscha?dzieki za odp
  8. zamowiłem jakas nową , stara zregeneruje na zapas. Wczoraj znalazlem pod kierownica złacze OBD, myslalem ze tylko jest pod maska te okrągłe OBD.Jest jakas roznica przy podlaczeniach? To samo pokazuje tu i tu?
  9. chodzi o te styki w srodku kostki stacyjki? Mam ją rozebrać? czy styki w kostce instalacji podlaczeniowej do owej kostki?
  10. jak juz to rozbiorę to wole wymienic na nową, taki zamiennik za 70zł z allegro da rade? czy lepiej isc w febi za 180zł , oryginał ponad 400zł.
  11. WItam co jakis czas przy odpaleniu auta nie zalacza sie radio,ponowne odpalenie auta , gra.Wczoraj radio sie wyłaczało kiedy odsuwalem daszek przeciwsloneczny,lampki od daszku bardzo slabo swiecily i zapalalo sie z tylu srodkowe swiatlo stop , wszedl tez bład poduszek na chwile i awaria skrzyni.Po ponownym odpalenie auta wszystko pogasło i dziala do dzis normalnie.Czy to wina stacyjki? Czy auto gubi gdzies mase? dzieki za pomoc.
  12. połaczyłem przez okrągła wtyczke pod maską na obd II AUTEL odczytał wszystkie błedy i silnika , i podzespołów.
  13. chodzi mi o jakas wtyczke OBD II na bluetooth , widzialem takie na allegro tylko czy to sie polaczy z tym rocznikiem.
  14. ok dzięki za odpowiedz , teraz juz wiem o co chodzi. Mam jeszcze pytanko, jak kupie ta wtyczke okragla OBD na OBDII to z czym sie najłatwiej połacze , by odczytac wykasowac bledy? Sondy mam chyba do wymiany, chodz slyszalem ze 2.0 spali w miescie 13litrow.
  15. no raczej i u mnie tak jest ,, tylko sie zdziwilem ,myslalem ze wszystkie beemki jak maja na liczniku przygotowana kontrolke check to ma świecic , jednak jest inaczej.Teraz patrz ylem zegary mam oryginalne z 11.98r. tylko na schematach w bmw jest ze tam sie wymienia jakies zarowki w ilosci 5 sztuk :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.