Skocz do zawartości

tn23

Zarejestrowani
  • Postów

    199
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tn23

  • Urodziny 26.06.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523 '99; H-D Custom
  • Lokalizacja
    Świdwin
  • Zawód
    Big Boss

Osiągnięcia tn23

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. tn23

    523 problem ze zbiornikiem paliwa

    dobierałem się do baku i w jednej części jest ok 5l benzyny, a tam gdzie pompa jest sucho. Poza tym jezdze na LPG i w czasie jazdy na LPG potrafi spaść ze 110 do 40 i juz nie odpale na beznynie, biore tez pod uwage wyciek, ale dziwi mnie ze nie cieknie ciągle tylko np. wszystko jest ok przez 2 tyg i nagle wskazowka opadnie i dzieje sie tak jak pisalem
  2. Witam od jakiegoś czasu mam problem z paliwem, z części zbiornika, gdzie jest pompa schodzi do zera, a z tej drugiej części tylko do pewnego poziomu, tak że na komputerze pokazuje np. 50km do przejechania a pompa nie pobiera już paliwa. Dodam jeszcze, że dzieje się tak przy wskazaniu na komputerze ok 100 km, wtedy wartość spada dość szybko do 40-50 i samochód gaśnie. Miał ktoś może taki problem? lub wie o co może chodzić?
  3. pewnie zostaje tylko wymienić silnik na taki z pojedynczym vanosen, inne rozwiązania to tak na prawdę lepienie z g....
  4. a gdzie napisałem, że mój samochód jest "demonem prędkości". Taki sam komentarz napisałbym do kogoś kto pyta o tuning 523
  5. witam trzeba odchylić lekko roletę, wsunąć cienki śrubokręt i wcisnąć w dol zatrzask blokujący
  6. ta osłona pełni funkcje estetyczne i jest wygłuszeniem, nie ma pod nią świec, są pod tą drugą osłoną
  7. więc jednak da radę bez zdejmowania kolektora :oops: sorry za wprowadzenie w błąd, u siebie i tak musiałem go zdjąć i wydawało mi się, że inaczej nie da rady... najważniejsze ze zrobione :D
  8. jest troche roboty ale bez przesady, ważne żeby, o wszystkim pamiętać nic nie szarpać itd. poza tym z tego co pamiętam to nie da rady bez zdejmowania kolektora, a nawet jak jest taki sposób to myślę ze nie będzie wygodniejszy, w tym silniku separator oleju jest dość dobrze schowany pod kolektorem, nie to co we wcześniejszym modelu
  9. tylko czy warto 2.0, według mnie nie. Ja gdybym potrzebował więcej mocy to wolałbym zainwestować w zmianę auta niż jego przerabianie, no chyba ze właśnie wygrałbym w totka i miał sentyment do tego samochodu bo sensowne poprawienie osiągów to dość duże pieniądze i raczej nie opłacalne.
  10. po co? przecież 520i to już fabrycznie jest demon prędkości :mrgreen:
  11. przy tej wymianie nie trzeba wielkiej filozofii. Jak sam wymieniałem to najpierw wyjąłem kolektor ssący, później wszystko widać. Oczywiście przed odkręceniem samego kolektora trzeba najpierw wyjąc airbox, przepustnicę (pamiętaj przy montażu o dobrym zapięciu wtyczki przepustnicy straciłem przy tym sporo nerwów a objawiło się dopiero po roku), odłączyć przewód + (wcześniej odłączyć od akumulatora) itd.
  12. tn23

    multifunkcyjna kierownica

    jeśli będziesz szukał używanej taśmy to pamiętaj ze e39 po 09,98 ma już inną taśmę jak i poduszkę kierownicę i wiele innych... jeśli okaże się, że tylko ktoś dołożył taką kierownicę to podłączenie jej to kwestia pół godziny, jak to zrobić znajdziesz w dziale zrób to sam
  13. tn23

    528i ufff po zgaszeniu silnka

    miałem to samo, długo jeździłem z "syczeniem", nie moglem zlokalizować jego źródła, aż ta "zatyczka" pękła wzdłuż i spadła, wtedy już samochód nie jechał :| warto sprawdzić bo koszt w ASO to chyba 5zł, dostęp jest dość łatwy, co prawda nie widać tego, ale wystarczy włożyć rękę za kolektor
  14. to nie odkręcaj, nie będzie gasł... normalna sprawa, było już opisywane, ten typ tak ma, nieraz przyfalują obroty a nieraz nawet zgaśnie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.