Skocz do zawartości

poltec

Zarejestrowani
  • Postów

    249
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i 02', E46 318i 99', Suzuki Samurai 93', Kawasaki ER-6f
  • Lokalizacja
    SUPIENIE

Osiągnięcia poltec

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Wymiana czujnika temperatury cieczy i czujnik temperatury powietrza. Na początek.
  2. Sprawdź napinacz jest na wysokości kolektora wydechowego przed nim z boku obudowy rozrządu. Być może łyżwach naciagajaca jest juz tak zużyta. No i sprawdź czy w miejsce domniemanego stukanie jest jakiś ślad potwierdzający twoją diagnozę. Calosc wygląda tak. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET55-EUR-01-2003-E46-BMW-330i&diagId=11_1339
  3. poltec

    E46 328i Szum na tylnej osi

    Pierwsze bym sprawdził hamulce, czy nie trzymają lub też czy tarcze nie zwichrowały się. :wink:
  4. Zawias m-pakietowy jest optymalny, jeśli chodzi o komfort (progi zwalniające) i wytrzymałość (wysokość w czasie). Raczej sprężyny obniżające nie trzymają swoich parametrów w czasie i tu jest ich największa wada (generalnie siadają). Różnie producenci definiują obniżenie (albo w stosunku serii lub m-paka). Poza tym m-pak powinien być ustawiony odpowiednio, generalnie jednak większość z mojego regionu ustawiaczy - nie obciąża aut (co jakoś można tłumaczyć - brak obciążników które można osobiście we własnym zakresie zorganizować - duża waga) ale, co gorsza jeśli chodzi o sportowe doznania - ustawia m-paka na seryjne parametry zawieszenia. No i jeździ się tym jak powinno :mrgreen: Napewno również wygląd auta cierpi na tych ustawieniach, ale nie cierpią opony zużytego zawieszenia. No się trochę rozwinąłem. :wink:
  5. Najpierw sprawdź tą poduszkę co zmieniałeś. A później jedź do mechanika to ci luz znajdzie, diagności nie za bardzo mocni są w tych sprawach.
  6. TAK Bo jeżeli znajdzie się stacja diagnostyczna na którą wjedziesz (mówię to z autopsji) to przegląd "pewnie" przejdzie. :wink:
  7. jeżeli 318i przed liftem to nie pasuje, po lifcie to nie orientuje się. Jak kolega napisał wyżej można sprawdzić jak wyżej.
  8. Wiem, że jest zimno. I każdy ma plany. Ale podpiąć się pod INPA-e i oblukać to tylko chwila. :wink:
  9. Witajcie! Potrzebuje wartości w INPA-ie live data generowane przez czujniki stukowe - ale tylko w M54. Jakie na jałowych (z zaznaczeniem ciepły, zimny), 1500-1800 obr. tzn. 1, 2 czujnik w jakich zakresach chodzą wartości. Najlepiej wejść w zakładkę SELECT i wybrać tylko KNOCK SENSOR. Wydaje się że moje lekko oguchły, ale nie mam porównania. :roll:
  10. jak dla mnie to: - lewe powietrze przez odme lub gdzieś w kolektorze. odma jest podłączona do pokrywy klawiatury, rurki bagnetu oraz do kolektora - gdy gdzieś jest nie szczelna (rurki, podłączenia) łapie lewe powietrze - trzeba zdemontować i obejrzeć wszystkie rurki czy są szczelne.
  11. no diesel to nie benzyna, w benzynie są oktany - adrenalina. A diesel'u są muły.
  12. Bez centralki LPG nie są połączone wtryski od Pb. Chyba że np. zrobisz zworki łączce w kostce. Tak jak koledzy wcześniej pisali, teraz trzeba po zmianie świec cewki po zmieniać miejscami i posprawdzać co dalej się dzieje. Ap ropo czujnika wału do jest on na bloku i żadne koło pasowe nie ma z nim styku. Ale warto obejrzeć jak on tam wygląda, czasem bywa zaolejony - nieszczelny - i nie dawać bezpośrednio błędu na sterownik.
  13. :? co autor miał na myśli :roll: stwierdzenia przyprawiają mnie o ............, być może jechał na skuterze w tej chwili. :wink:
  14. Przy spokojnej jeździe 330i spali ci mniej lub tyle samo, ale jak będziesz korzystał z mocy - to nie oszukasz, paliwa musi być tyle co powietrza - stosunek stały. Za ubezpieczenie płace 550zł, Trzecia sprawa jest nie dorzeczna, chyba że może ... 328i ale to jakiś golas z początku produkcji. Na pewno w Niemczech jeździ więcej zadbanych 328i, 330i, ale cena jest tam w euro, do tego trzeba pomnożyć 1,18x kurs euro do tego dolicz sobie koszty znalezienia takiego auta, bo do Niemiec jest kawałek. Życze powodzenia, jest szansa zrealizowania celu. Ale to nie będzie żaden z 3 pierwszych samochodów, i nie gwarantuje że Twój typ obejdzie się bez inwestycji. Pamiętaj auto klasy wiele ścierpi, ale lata brania powoduje że później Ty możesz tylko dawać ... i dawać aż, Twoja ukochana wyciśnie z Ciebie ostatnie złotówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.