Skocz do zawartości

JOKEROW750

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    KAtowice

Osiągnięcia JOKEROW750

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. w ASO usługa wcale nie jest bezpłatna, z tego co pytałem to chyba 100-200 zł, pytałem w Bavaria Motors Katowice i tymczasowo zrezygnowałem, u mnie też radyjko zostało zablokowane po odłączeniu akumulatora i od tego czasu lipa :/ może ktoś potrafi coś doradzić, to w końcu stare radia i wątpię żeby ktoś się na nie połaszczył :D ale mimo wszystko ja wolę mieć oryginał z epoki :)
  2. JOKEROW750

    Swap M70 na M73

    Miałem taki sam dylemat ale na forum odradzano pomysł przekładki M73. A z ciekawości około ile przejechane ma Twoje M70 że kończy już życie ? :)
  3. u mnie dziwnym trafem nie ma w ogóle regulacji kierownicy i zegarów nie dało się wyjąć w żaden sposób
  4. ok, wielkie dzięki, następnym razem zaopatrzę się w więcej kluczy :D
  5. Jak w temacie, próbowałem, męczyłem się w lewo, w prawo i w końcu odpuściłem z powodu braku imbusów na parkingu. Czy trzeba wyjąć kierownicę ? wersja z poduchą.
  6. w M70 z tego co pamiętam jak kupowałem do siebie są 3 różne długości filtra, dodatkowo może być z przelotką lub bez. Ja np jechałem do inter carsu 2 razu :D Dlatego lepiej sprawdzić wcześniej
  7. Moje problemy są te same, opisywałem w innym temacie, a moje pytanko na ten moment brzmi tak: Czy zegary mogą być obojętnie z jakiego e32? ma znaczenie np wyskalowanie licznika lub pojemności baku? Czy tylko istotne jest żeby była kontrolka EML?
  8. No właśnie tak było wczoraj u mnie, żekontrolka nie zaświecała się przy odpalaniu, ale czasem zaświeciła się/pulsowała jak obroty były na ok 500. Bezpiecznik jest pewnie pod kanapą? bo pod maską wszystkie bezpieczniki są ok. W takim razie zobacze pod kanapą. I czy przepustnice i np przepływomierze mogę odpiąć żeby przeczyścić styki na podpiętym aku?
  9. i jeszcze jedno, mogę to wszystko robić na podłączonym aku? I tak nie jest w pełni naładowany, ale jednak jest :)
  10. tak, był przekładany motor, ale wcześniej tzn przed długim postojem a po przekładce autem dało się normalnie jeździć, chodziła w całym zakresie obrotów, a teraz nie bardzo. Także jutro sprawdzę przepustnice tzn połączenie przy nich. Wcześniej nic przy nich nie grzebałem,a ''mechanik'' nie wiem, co do info o roczniku dawcy chyba się nie dowiem, bo ciężko się z gościem porozumieć :) Ale wracając do tematu, sprawdzę połączenie i napiszę jak postępy :)
  11. Witam, kolejne perypetie z moim 750:/ Mianowicie: auto stało około 2-3 miesiące, aku padł do zera, trochę podładowałem, odpaliłem na prostowniku rozruchowym za pierwszym razem. Chodził dość nierówno, ale po zagrzaniu powiedzmy że zaczął pracować w miarę normalnie, ale wsiadam do auta, naciskam gaza tu lipa, 2-2,2 tys obr/min to wszystko...Na więcej silnik się nie wkręca :/ obroty na jałowy, biegu na poziomie 500-600 obr także myślę, że ok. Co dziwne na początku przy odpalaniu nie zaświeca się lampka EML'a a zdarzyło się że podczas pracy przy prędkości obrotowej ok. 500 kontrolka się zaświeciła,a po przegazowaniu gasła..Przy następnych próbach odpalania kontrolka w ogóle się nie zaświeca, ale zdarza się że za każdym przekręceniem kluczyka robi test zegarów. Gdzie szukać przyczyny tego stanu rzeczy? Wiem Ze na forum jest kilku speców od M70 ;) , może ktoś pomoże :) z góry dzięki
  12. JOKEROW750

    750iL brak sond lambda

    A ja zapytam o inną sprawę też związaną z sondą, czy np przez nieszczelność w wydechu między kolektorem a katalizatorem, co na pewno spowoduje błędny odczyt tlenu w spalinach, silnik może gorzej chodzić?np trochę nierówno? reset DME rozumiem przez zwarcie klem?opisany w innym temacie? :D z góry dzięki
  13. Pewnie ktoś zamówił najlepszy zestaw = czarna+jasny środek. Po przyjeździe do domu stwierdził że lepiej byłoby dopasować kolor auta do jego wnętrza :D No chyba że jednak miała jakiś wypadek... ;)
  14. Może po prostu taxiwagen :D :D :D
  15. Wiem, że to nie wina sprężyn, ale i tak cieknie z amorka z tyłu i coś tam z pompy dlatego kupiłbym zwykłe zawieszenie + pompa do samego wspomagania. Chce po prostu teraz normalnie użytkować samochód bo aż żal mnie bierze jak jest taka piękna pogoda a wóz stoi. Niva nie chce wyrzucać na stałe, zostawiam amortyzatory i w przypływie gotówki mam zamiar regenerować układ. A pompa powinna podejść od każdego innego e32?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.