Skocz do zawartości

BMWauto

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Siedlce

Osiągnięcia BMWauto

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktos posiada nawigacje tom tom go 720 lub becker 7827 i jak sie sprawują te sprzety. ktory waszym zdaniem lepiej wybrać? jakie są wady i zalety tych navigacji? dzięki za wypowiedzi.
  2. przed naprawą zrób zdjęcie ze był powgniatany - przy odsprzedaży nie bedzie podejrzeń wtedy ze był dach uszkodzony np w wypadku.
  3. Hmmm to ja w takim razie z innej beczki - porównaj sobie prowadzenie tych dwóch samochodów - B4 i jego następca A4 - pływa po drodze jak łódka, czego nie mozna powiedzieć o E36 - mówimy oczywiście o sprawnym zawieszeniu. Jeśli chodzi o rdzę i ocynk - w miejscach uszkodzeń, gdzie warstwa ocynku została uszkodzona - normalną rzeczą jest, że pod wpływem agresywnych warunków otoczenia zacznie rdzewieć. Poza tym nalezy pamiętać, że w egzemplarzach powypadkowcy często stosowane są zamienniki ze zwykłej blachy pomalowanej na czarno (ze wzgględów ekonomicznych). Faktem jest, że w E36 źle skonstruowano uszczelkę klapy bagażnika, że woda zbiera się pod uszczelką a na dodatek łaczenie uszczelki jest na dole przy zamku - co dodatkowo powoduje przedostawanie się wody. Co do oryginalnej blachy i bezwypadkowego egzemplarza - nie powinien rdzewieć. Poza tym to są możnaby powiedzieć << wiekowe >> auta i pojawienie się ognisk korozji w egzemplarzu 15-17 letnim nie jest niczym nadzwyczajnym. Pzdr, faktycznie z innej beczki poruszyłeś- napisałem pod jakim wzgledem uważam wyższość B4 nad e36, o własnościach jezdnych żadnej mowy nie było.... oczywiście mam na mysli auta niby bezwypadkowe, bo rdza w rozbitkach wcale mnie nie dziwi. Akurat mi nie chodziło o auta 15 -17 letnie tylko o te z końcówki produkcji tj - 1997 -1998 (sedan) czyli auta 10-11 letnie :!: Moim zdaniem za dużo tych wykwitów korozji jak na auto tego segmentu Widziałem juz wykwity korozji (w autach niby bezwypadkowych) na : tylna klapa przy uszczelce i za tablicą rejestracyjną, spody drzwi, błotniki, maska, gril.... Szkoda troche bo takie fajne auta pozatym...
  4. Oczywiscie ze wierzeze sa tez egzemplarze wole od korozji - nawet polonez niejeden sie by znalazł nieskorodowany. Niestety jesli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne e36 sie chowa w porownaniu z audi B4 - niestety.... na potwierdzenie zobacz wysiłek kolegi Lucass_81 - ten ocynk na e36 nie wymaga komentarza jak widac...
  5. dziwne, zeby było ocynkowane całe.... predzej znajde audi b4 lub A4 (oba ocynkowane)z poczatku produkcji- tj. z 1994roku bez korozji niż e36 z 1997 -1998 roku. Jak to jest , ze jak widze bmw e36 jakis czas po stłuczce to w miejscu uszkodzenia lakieru wszedzie wyłazi rdza (nie chodzi mi o miejsca w których niby ocynk odptysnął lub został zdarty) na całej powierzchni. Widuje sie czasem obtarte auta z uszkodzoną powłoką lakiernicza ale bez korozji (tam widac ten ocynk ze jest i spełnia swoją role) Jak to jest właściwie z tym ocynkiem w e36? Fiat cc aż tak nie rdzewieje jak te bmw a tez jest z tego samego okresu produkcji... pzdr
  6. Panowie, niestety bmw -bynajmniej e36 to nie audii. Jak na segment premium aut to rdzewieje to strasznie. Kto by pomyslal ze te auta tak szybko mogą rdzewiec. moim zdaniem jest to najwieksza wada e36. Ogólnie auta które ogladałem to wszystkie miały korozje w róznym stopniu zaawansowania- krawedz tylnej klapy to newralgiczne miejsce. Co do ocynkowania karoserii i takich wykwitów korozji to byc moze ocynkowane były tylko niektore elementy... bo na audi B3- B4 nie znajdziemy takiej korozji jak na e36 z 1997 roku oczywiscie mowa o autach bezwypadkowych. Pod wzgledem zabezpieczenia anntykorozyjnego marka sie niepopisała - zupełnie jakby był to jakis np ford escort. pzdr
  7. BMWauto

    Lampy engels eyes

    Podepne sie pod temat. Które reflektory (z ringami, bez kierunków i black) są lepsze waszym zdaniem Depo, In-pro czy Sonar? czy wszystkie mają szklaną szybke? dzieki. pzdr
  8. A dlaczego tak uważasz :?: i co ma tu moc do rzeczy :?: Przecież zmieniajac średnicę felg na wieksze, automatucznie zmienia sie profil opony na odpowiednio niższy....(no chyba ze ktos o tym zapomni :norty: ), wszystko po to aby obwod koła był zblizony jak najbardziej do takiego jaki był orygilalny(fabryczny) ...wiec co ma średnica felgi lub moc do predkości maxymalnej w takim przypadku....
  9. A czy mozesz mi to kolego zamienic na litry? Bo troszke nie bardzo wiem jaka to butla (Chodzi mi o taka która by była równa z podłoga bagażnika) Zapewne wiesz, dlatego moze mi podpowiesz jakie sa lepsze wtryskiwacze gazu do silnika M43 - 1 czy 3 omowe i dlaczego akurat takie? A parownik o wydajnosci do 150 KM wystrczy do silnika 115 konnego?(gdzies wyczytałem ze jak jest zapas na parowniku to lepiej mozna dostroic instalacje - to prawda?) Wielkie dzieki za pomoc
  10. a sprawdzałes pierscienie na tych cylindrach? Nie ma innej mozliwosci na brak kompresji : pierscienie, zawory, lub gdzies peknieta głowica albo cylindry.
  11. witam. Za lepszy uchodzi M43 ponieważ ma napedzany rozrzad za pomocą łańcucha a M40 za pomoca awaryjnego paska. M43 ma nizej polozony moment obrotowy wiec sie bedzie lepiej zbierał. Ogólnie M43 to nowsza i bardziej dopracowana jednostka. Poszukaj sobie np na allegro e36 316 do 1992 roku i tam 100% na zdjeciu silnika bedzie M40. Nastepnie znajdz takie samo auto tylko powyzej 1994 roku i tam zobaczysz jak wyglada M43. Uzyj "zapisz jako" i zkopiuj sobie te dwa zdjecia . Zobaczysz wielką różnice :cool2:
  12. Chyba jednak powinien byc a tu sa przyklady potwierdzajace ta teze :) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4685735 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4710495 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4719646 Choc jak patrze teraz to fakt faktem ze w sporej ilosci egzemplarzy rocznikowo pozniejszych compactow brakuje tego tunelu... Twoim zdaniem do czego jest potrzebny ten tunel jesli auto ma elektryczny wentylator zamiast wisco? W compaktach nie siedze ale w sedanach 90% z lat 1997 i młodszych tzn i z 98 roku przy silnikach M43 mają elektryczny wentylator i nie maja tego tunelu. Opieram sie tylko i wyłącznie na tym co obserwuje w ogłoszeniach. Moze jest ktoś dobrze poinformowany w temacie jak to jest z tą zmianą wiscozy na elektryczny silnik?
  13. BMWauto

    tarcze wentylowane

    Dzieki za odpowiedzi. Z tym ze ja właśnie widziałem je w sedanie e36 318i z 1996 roku, którym jeździł mój szef jak byłem w UK. Odkupił on te auto od swojego kolegi który pracował w bmw. pozatym przeglądając czesci w intercarsie w necie,(już dokładnie nie pamietam ale chyba tak) oferują tarcze wentylowane do sedana 318... Wiec rozumiem ze jesli nawet takie tarcze były to żadko spotykane?
  14. Z tego co zaobserwowałem to w 1997 roku w e36 (choć czasem i z 1996) nie bedzie tego tunelu o którym piszerz, bo w silnikach M43 był montowany już elektryczny wentylator chłodnicy zamiast wisco. Wg niektórych tu na forum jeżeli jest montowany elektrycznym wentylaor chłodnicy to nie ma dodatkowego wętylatora od klimatyzacj (tak wywnioskowałem wiec pewnie jak jest wisco to i od klimy drugi byc powinien, jesli jest klima)
  15. Osobiście jeszcze ten temat mnie nie dotyczy, ale na forum predzej sie dowiesz ze ważniejsze jest to aby ci dobrze założyli gaz ,a nie która firma jest lepsza. Drogo macie w Toruniu. W Siedlcach ogłaszają sie nawet za 1900 zł stag 300. (choć nie wiem z jakich elementów) Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.