Skocz do zawartości

moby85

Zarejestrowani
  • Postów

    1 211
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O moby85

  • Urodziny 22.02.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60
  • Lokalizacja
    Poznań/Gowarzewo

Osiągnięcia moby85

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Brak możliwe że w mojej wersji wyposażenia nie mam wzmacniacza?
  2. Panowie może jestem ślepy, ale nie widzę tego wzmacniacza. Gdzie on dokładnie jest i który bezpiecznik jest od niego ( rozumiem że szukać wśród bezpiecznikow z tyłu obok akumulatora )??
  3. Zaraz pójdę sprawdzić wzmacniacz. Navi i radio business
  4. Witam, Po zakupie e60 n47 wziąłem się w końcu za weryfikację audio. Byłem bardzo zdziwiony, że jakość audio w e60 jest tak mizerna. Myślałem, że nie ma głośników pod siedzeniami, ale są ORI z tym, że nie grają. Pytanie co może być winne za ten stan rzeczy ? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  5. Witam, Odgrzeje trochę kotleta. Instalacja Inpy poszła ok, komunikacja jest z silnikiem n47, ale podczas chęci odczytania live data wyskakuje poniższy komunikat. Komunikacja ze starszymi modelami bez problemu.
  6. Witam, W zakupionym niedawno E36 odkrylem centralke alarmu VENOM. Wszystko jest zamontowane ( czujniki w srodku, maska, bagaznik). Problem polega na tym, ze przy kupnie nie dostalem pilotow do tego zestawu. Orientuje sie ktos czy mozna pod taka centralke zakodowac, doprogramowac piloty sterujace ?? Z gory dzieki za info. PZDR
  7. Kolego, Ja też mam turasa i patent ze sprężynkami pierwsza liga. Możesz napisać, jaki masz u siebie rozmiar tych sprężynek i ile się za to ceni :mrgreen: ?? PZDR
  8. Z tego co się orientuje klamoty do tych skrzyń są drogie więc naprawa nawet po znajomości lub we własnym zakresie wychodzi drogo...
  9. Jak skrzynka dotrwa do przebiegu 300tys. to już najbardziej opłacalną rzeczą jest kompleksowa regeneracja. Tylko pytanie, czy można wierzyć w zapewnienia mechanika, że wymienił wszystko a nie część podzespołów. Co do kupna używki to prawdopodobieństwo dostanie skrzynki z przebiegiem max 150tys jest bliskie trafieniu 6 w totka. Kupno z przebiegiem bliskim 200tys mija się z celem, szkoda kasy. Mój GM ma w tym momencie 291tys. Niestety pojawiają się już problemy z płynnym ruszaniem i podczas zmiany z 4 na 5 bieg. Biję się z myślami, bo sam do automatu nie przysiądę, a wydatek 6tys za remont w aucie wartym jakieś 2x tyle :twisted:
  10. Łatwo idzie się przyzwyczaić do jazdy automatem. Full service dla GMa to okolice 5000-6000PLN i trzeba się mocno zastanowić czy gra warta świeczki. Na szczęście alternatywą jest swap na 6 biegowy manual ( co wychodzi na pewno taniej).
  11. Co do felg to mam zdanie podobne do tego co napisał Zielo. Też takie miałem i działo się dokładnie to samo. Nie wspominając już o filmie, jaki oglądałem o takich felgach jak potrafią pękać. O gustach się niby nie dyskutuje, ale ten tablet jakoś średnio wpasowany. Tyle ode mnie...żeby nie być kąśliwy jak przedmówcy - najważniejsze, że właściciel jest zadowolony z efektów pracy :cool2:
  12. moby85

    Jak uzyskać taki dźwięk ?

    Gibek2, Na każdym z załączonych filmów masz R6. Z tego co widzę Ty masz M47 więc też musisz brać na to poprawkę.
  13. Na bogato widze :) dzięki za info.
  14. Vale46, U mnie też na wiosnę przyjdzie czas na tylne amory. Możesz zdradzić ile Cię wyniosły amory z całym osprzętem ( odboje, osłony etc. ) ?
  15. Czekam na info co z GM. Ja powiem, że też po roku jeżdżenia automatem nie wyobrażam sobie trochę przesiadki w manuala. Czas pokaże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.