Panowie, bylem dzisiaj na przelozeniu wtrysku sterujacego z czwartego miejsca na trzecie. Trwalo to 1,5 godziny. Trzeba bylo sciagnac caly kolektor ssacy, hmm.. Po tym zabiegu przejechalismy sie z mechanikiem autem i.... i autko stalo sie bardziej dynamiczne! Fajowo. Skasowal mnie 46 euro, bo rzecz dziala sie w Hiszpanii. Po tym podlaczylismy auto pod komputer (program Bosch, nie Carsoft) i nawalil mechanikowi laptop, ale pech! Moze i dobrze, bo wywalilbym kolejne 60 euro! Przy podlaczaniu sie do kostki wyzerowal mi nie wiem jakim cudem oilservice, hmmm... do tego szpeca juz nie pojade z autem. Trudno, i tak mialem wymieniac olej, bo od czasu ostatniej wymiany przejechalem 10,500 km, a zostaly jeszcze 2 zielone cegielki! Po powrocie z warsztatu skasowalem pamiec ECU i Bemka jest mi wdzieczna. Zdjec dotyczacych podlaczenia podcisnien nie wklejam, bo podcisnienia mam podlaczone identycznie jak wolf997. Reduktor powietrza (ten filterek bialo-czarny wpiety pomiedzy wezem od servo, a elektrozaworem) puszcza powietrze tylko w jedna strone i dziwi mnie dlaczego zalozony jest w sposob uniemozliwiajacy zasysanie powietrza? czyli kolorem czarnym w strone elektrozaworu? Troche wbrew logice, co? Sprawdzalem to juz na wielu zdjeciach i wszedzie jest kolorem czarnym do elektrozaworu EGR. W nadchodzacym tygodniu montuje CHIPA. Ale sie rozpisalem, ups! Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow nie tylko 318 TDS.