Skocz do zawartości

grzechusk

Zarejestrowani
  • Postów

    1 196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528iA 98r
  • Lokalizacja
    Pszczyna

Osiągnięcia grzechusk

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. W tamtym tyg zostawiłem w pośpiechu kluczyki przekręcone w stacyjce. Przyszedłem na drugi dzień aku był tak rozładowany że nic się nie zapaliło. Podpiąłem kable z diesla do beemy odpaliłem na gazie. A że robiłem z układem chłodzenia to zgasiłem auto po 20 min pracy. A później odpalałem i gasiłem z 5 razy. Niema co tragizować że już coś się stanie.
  2. grzechusk

    M52B28 iA grzechotanie

    Zabrałem się za wymianę chłodnicy termostatu i zobaczyłem ze zaślepka na głowicy jest jakby nadgniła delikatnie, więc mówię wymienię koszt śmieszny. Wyciągnąłem zaślepkę oczom ukazał się łańcuch wsadziłem palec i na mój mózg chodzić tak nie powinien i to jest chyba powód mojego grzechotania. Czy ktoś sie spotkał z czymś takim i mógłby udzielić odpowiedzi czy łańcuch ma prawko tak "chodzić"?
  3. grzechusk

    M52B28 iA grzechotanie

    Znalazłem stary filmik z inpy miałem kąt 22 stopnie czyli musiałem przedobrzyć. Ale nawet przed naprawą vanosa był grzechot tylko że myślałem ze to vanos. Gadałem z gosciem który ogladał filmik i powiedział że ma to samo nawet po regeneracji pełnej vanosa razem z wymianą tulejki .
  4. grzechusk

    M52B28 iA grzechotanie

    Podpiąłem kompa pokazuje kąt wałka rozrządu 32-31 stopni z internetu wiem że ma być 23 stopnie. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Aha i silnik ma drgania wcześniej praktycznie nie wyczuwalne.
  5. grzechusk

    M52B28 iA grzechotanie

    Nikt nie spotkał się z takim problemem?
  6. Ja ostatnio mierzyłem to najsłabiej wyszedł drugi gar 12.6 a kolejne po 13 i 14
  7. grzechusk

    M52B28 iA grzechotanie

    Witam od kupna auto tj. października tamtego roku i już drugiej wymianie oleju wraz z płukanką (spieczony nagar) coś grzechocze do 2 tys obr. Odpalam samochód do 5 min cisza a po 5 min jak dodam gazu i schodzi z obr poniżej 2 tys słychać grzechotanie. Powiem więcej po wymianie na świeży wydaje mi się że jest ciut głośniej. Przed wymianą uszczelki pokrywy wymieniałem uszczelkę gniazd świec z gumy zrobiony był kruchy plastik. Do tego czyszczenie vanosa pojedynczego wymiana oringów. Zębatka miała mały luz niby ma być z tego co się zorientowałem chodź dla mnie za duży. Wydaje mi się że działa bo auto lepiej wkreca się na obroty. Rozrząd według znaków, napinacz dosyć mocno napina łańcuch. Więc skąd mogą dochodzić takie dźwięki :shock:
  8. Chłodnica wymieniona, olej dolany wszystko gra skrzynia chodzi :mrgreen:
  9. Auto odstawione na warsztat po 50km nie chciał za bardzo już ruszać. Później wszedł w trym awaryjny getriebenotprogramm, i startował na 4 biegu. Okazało się że chłodnica oleju skrzyni automatycznej jest uszkodzona bo jest wyciek i do tego brakowało dość sporo oleju :| . Mam nadzieje że nie przytarłem jej.
  10. W piątek zawożę auto bo jest obniżony nawet skrzyni nie widzę jak się położę. Wczoraj odpaliłem daje na D jedzie sam, wyjeżdżam na główną drogę i już problem dodaje gazu a auto nie chce jechać za bardzo, jak się rozpędzi to goli super jak ma ruszyć jest zwłoka :shock:
  11. Oleju jeszcze nie wymieniałem. Podobno był wymieniany z płukaniem skrzyni rok temu, czy faktycznie to się niebawem okaże jak pojadę do warsztatu bo nie mam kanału.
  12. Żeby nie zakładać osobnego tematu a jestem na etapie szukania godnego zaufania warsztatu od automatów. Z dnia na dzień skrzynia przestała od razu reagować na dodanie gazu ale tyczy się to tylko startu takie 2-3 sekundy zwłoki i np jak dojeżdżam do świateł obr 1500 dodaje gazu i też opóźnienie. Gdy auto jedzie zmienia biegu dobrze i jest dynamiczna. Ktoś miał podobny problem?
  13. Nie, silnik chodzi równo a obroty nie falują więc temat zostawiam. Jeszcze jedno pytanie żeby nowego nie otwierać. Ciężko odkręca się korek oleju silnikowego i wyciąga bagnet, na odpalonym jak bagnet jest wysunięty to słychać bulgotanie tzn że jest odma do wymiany? A jeśli tak to czy można wymienić sam zawór bez rurek jeśli udało by się je zdemontować w całości i później wypłukać.
  14. Ok dziękuje za odpowiedzi, a jeśli chodzi o korekcje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.