Skocz do zawartości

marcelkantor

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia marcelkantor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak to czytam i az mi sie smiac chce :D Rozpisujecie sie jak to trudno gumy spalic. Ja mam diesla 324 bez turbiny i nie stanowi to problemu (bez rewelki ale sie da). Ewidentnie kolega ma kontrole trakcji, przeciez napisal ze po odlączeniu czujnika ABS'u spalil gumki na 25 metrów. Problem w tym jak to normalnie odłączyc.
  2. Witam, coś mi sie nie podoba z tym bezpiecznikiem, świece mi sie paliły ale bezpiecznik nigdy. Poza tym pomaranczowa lampka zawsze mi sie zapala (chyba ze silnik ciepły) nawet w takim przypadku gdy miałem wszystkie świece spalone(zielona wtedy nie działa). Przemyślałem i dochodze do wniosku, ze to logiczne z tym bezpiecznikiem -po spaleniu jednej świecy zabezpiecza reszte przed zbyt dużym prądem. W takim razie to ja mam z za mocny bezpiecznik bo zawsze po spaleniu jednej swiecy reszta świec leciala szybciutko.
  3. marcelkantor

    rozruch tds-a

    Z tym zaworkiem to problem sam szukalem i nigdzie nie maja. Co do pierscieniowania diesla to porażka, jak Wam ktos to zaproponuje to tylko po to by pieniądze wyciągnąć:) pozostaje tulejowanie.
  4. Mialem podobny problem, z tymi swiecami to jest tak: grzeją w dwóch etapach pomaranczowa lampka to pelne grzanie a zielona to grzanie mniejszym pradem i w tym momencie odpalamy samochód a nie wtedy gdy zgasnie zielona (swiece szybko stygną). Gdy po zgaśnięciu pomarańczowej lampki nie świeci sie zielona(mimo pózniejszego pstrykania przekaznika) to na 100% mamy spaloną świece, przekonałem sie o tym juz dwa razy:(. Co do sprawdzania świec to nie polecam omomierza bo świeca mimo spalenia moze mieć opór, ja to robie inaczej czyli kawalek dość gubego przewodu podłączam do plusa na aku. a drugi koniec do koncówki świecy(wczesniej dobrze jest wypiąc wtyczke świec z przekaznika) i jeśli dobrze "iskrzy" to świeca na 100% ok.
  5. Tez by sie przydała:)
  6. Nie wygląda to najlepiej, być moze uszczelniacz na wałku pompy - ale w takim przypadku pompa zapowietrzałaby sie i były by problemy z zapalaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.