Skocz do zawartości

pittt

Zarejestrowani
  • Postów

    224
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było 525tds E34
    jest:
    1. 525td E34 touring 1995r.
    2. 523i E39 sedan 2000r.
  • Lokalizacja
    Jawor

Osiągnięcia pittt

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Może przycięła się jakaś klapa sterująca lub silniczek od niej :?: Jak masz możliwość to podłącz pod kompa, może jakieś błędy wyłapie z panela :)
  2. od siebie dodam, byś uważał przy wykręcaniu - czasami świece lubią się ukręcić :mrgreen:
  3. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?p=1200037 może to pomoże :D
  4. takie coś jak dałeś linka chodzi właśnie u mnie z inpą :D
  5. pittt

    Nie wrzuca biegu

    tak, jak napisał kolega wyżej - próbuj teraz dostać się do przełącznika pod wajchą od biegów i psiknij na styki jakimś wd40 na początek....
  6. pittt

    Nie wrzuca biegu

    napisz czy jest reakcja na wyświetlaczu, może tylko przełącznik elektryczny od zmiany biegów?
  7. jak chcesz mieć spokój na długo to do wymiany: 1,2,7,13 ze schematu.
  8. jeśli masz ASC to nie masz ESP; dopiero DSC to w/g nomenklatury BMW - ESP.
  9. może szukasz dziury w całym?? przy takich ilościach pochłanianego oleju nic nie będzie widać w spalinach, poza tym olej śmierdzi i ma niebieskawy odcień.... Może jeździsz na krótkich dystansach i masz stale niedogrzane auto, lub padnięty termostat /teraz będzie to bardziej widać - jest zimniej/ zobacz czy nie "wciąga" płynu chłodzącego...
  10. pittt

    gaśnie na wolnych obrotach

    jak byś poszukał to byś znalazł... pompa powoli dokonuje żywota, może uda ci się na jakiś czas załagodzić objawy podkręcając dawkę paliwa :mrgreen:
  11. układ sam się odpowietrzy, nie trzeba odkręcać przewodów przy wtryskach!!!!!!! jedynie może być zamieniona kolejność (choć nie próbowałem czy się w ogóle da inaczej przykręcić te przewody?), lub łapie gdzieś powietrze - filtr paliwa, źle dokręcone przewody ciśnieniowe??
  12. które przewody paliwowe wymieniałeś?? te pompa - wtryski??? generalnie układ sam się odpowietrza, przy wymianie czegokolwiek przed pompą wtryskową trzeba dłużej zakręcić /najlepiej zalać filtr paliwem/ silnik troszkę potelepie, wtryski postukają i tyle... u ciebie chyba pomyliłeś kolejność przewodów ciśnieniowych do wtrysków....
  13. pittt

    interfejs diagnostyczny BMW

    załatw sobie INPA - poczytaj na forum jest co, gdzie i jak....
  14. pittt

    interfejs diagnostyczny BMW

    nie podłączałeś zakupionego kabla do auta, bo nie rozumiem pytania :?: jak podłączysz to sam odpowiesz na swoje pytanie :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.