Skocz do zawartości

gubic

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska Pólnocna

Osiągnięcia gubic

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. no właśnie się nie kręciło :) Dodałem w/w podkładkę i jest ok, kręci jak karuzelka :) jazda próbna jutro. Dzięki za pomoc!!
  2. Jeżeli chodzi o podkładkę nr 7 na załączonym rysunku, to rzeczywiście nie dałem jej. Dałem podkładkę która była w zestawie z amortyzatorem. Podkładka z zestawu posiada frez, który idealnie pasuje do amorka. Amortyzatory SRL. Nie wiem sam, dać starą podkładkę? Dać obydwie? Ma ktoś jakieś pomysły? Rysunek: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF51&mospid=47459&btnr=31_0254&hg=31&fg=10
  3. Amorki raczej dobrze poskładane-tam nie ma możliwości coś źle złożyć... Wydaje mi się, że jednak koło jest mocniej dociskane
  4. Po wymiane przednich amortyzatorów (stare amorki wybite, prawy na zero,lewy 40%) auto strasznie źle się prowadzi. Na początku myślałem,że ściąga tylko w lewą stronę,ale auto "ściąga" raz w lewą, raz w prawą zależnie od tego w którę stronę wykonywałem wcześniej ostry skręt. Tak jakby koła po skręcie nie prostowały się do końca. Ściąganie jest naprawdę mocne,cały czas trzeba kontrować. były ze 3 razy gdy prowadziło się ok,jakby koła "wskoczyły" we właścicwe położenie. Nie robiłem jeszcze geometrii/zbieżności,nie wiem czy ma to sens. Mam teorię, że pompa wspomagania nie daje rady na nowych amorkach,gdy koła są o wiele mocniej przycisakne do ziemi. Chociaż kierownicą kręci się lekko i przyjemnie,nawet w miejscu. A może to drązki kierowicze są teraz wyżej i tam się coś dzieje? Ma ktoś inne pomysły,co to może być,co z tym zrobić?
  5. a jest to przekażnik tylnej wycieraczki,czy ogólnie wycieraczek? Dzięki wielkie za odp
  6. Padła mi tylna wycieraczka+spryskiwacz.Wariowała powolutku,aż zdechła całkiem.Bezpieczniki całe,myślę że silnik też ok. Przód jest ok-chociaż czasami też lekko warjuje.Myślę,że to przekaźnik lub inna kostka.Pytanko:gdzie znaleźć ten przekaźnik i jak go sprawdzić.Dzięki za pomoc.
  7. Zostań przy tym oleju który był zalany,to jeden z lepszych olejów na rynku i full syntetyk-czego nie można powiedzieć o niektórych 5w40...
  8. gubic

    spadające obroty

    podniosłem obroty o 2stopnie (to chyba ok.55 obr/min) i jest o niebo lepjej :)
  9. gubic

    czy to przekaźnik nagrzewnicy?

    no to nie jest tak źle, za 100PLN używkę powinienem dostac, ciekawe w jakiej cenie nowe namierzę. A mogę -bez obawy uszkodzenia czegoś- odłączyc go po prostu?
  10. Od kilku dni namierzałem niepokojące,jednostajne stuki w silniku.Stukanie wystepuje przy odpalonym silniku i przy przekręconym kluczyku stacyjki(włączona elektryka). Okazało się,że dochodzą z tego urządzenia: http://img155.imageshack.us/img155/163/przekaz.jpg http://img216.imageshack.us/my.php?image=42707181.jpg Myślę że to przekaźnik od nagrzewnicy,węże na ciepłym silniku nagrzewają się.Stuki są dosyc głośne i wyczuwalne przy dotknięciu węża i tego urządzenia.. Czy wie ktos może co to jest ile kosztuje i co się stanie jeżeli szybko tego nie wymienię?
  11. gubic

    spadające obroty

    Nastawnik? Hmm,czyli nie dwumas? Dodam,że coraz mocniej szarpie podczas ruszania,głównie gdy jest zimny..
  12. gubic

    spadające obroty

    Po wkręceniu silnika na obroty(nawet niewielkie 2-2,5tys) i puszczeniu gazu,obroty spadają poniżej nominalnych 750,tak do 600-650 i po chwili wracają do optymalnych - w tym momencie zawsze okrutnie zatrzęsie budą. Dzieje sie tak zarówno na biegu jałowym,jak i w trakcie jazdy-wrzucam luz albo wciskam na chwilę sprzegło i bur bur bur:) cała buda w trzęsawkach.Strasznie mnie to dobija. Podejrzewam koło dwumasowe,aczkolwiek nie wiem czy to coś z pompą może. Miał ktos podobne objawy?
  13. kobe77 trochę czasu minęło,czy coś udło Ci sie ustalić? Jeśli masz jeszcze ten plik mp3 to podeślij jak możesz gubic@op.pl mam chyba podobny problem-porównamy:)
  14. 1.8tds na wymianę 5,5ltr. Jeżdżę na MOBIL1 5W/40 full syntetyk.Ostatnie zalanie w Niemczech było olejem BMW LONGLIFE coś tam 0W/40 przy przebiegu 150tkm.W tej chwili mam 170tkm i naprawdę nie narzekam na silniczek-bardzo cicha praca. Przy 200tkm chcę przejść na pół syntetyk ale sam nie wiem bo jest git na fullu...
  15. zauważyłem dużą zbieżność między odpalaniem ciepłego a jakością paliwa.Kilka razy mojego tedeesika musiałem kręcić dłużej niż 5sek,ze dwa razy odpalił dopiero za drugim razem,tankowałem na neste,jet,orlen czasem coś kombinowałem z tira.Od dobrego miesiąca leje tylko v-power,lub zwykłą ropę na shelu i problem praktycznie zniknął tzn trzeba minimalnie dłużej kręcić na ciepłym ale nigdy dłużej niż 2-3 sek.No i spalanie spadło tak o 0,3-0,5ltr. Moduł rozruchowy jest dobrym i tanim rozwiązaniem-zakupiłem,ale nie zamontowałem. :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.