Skocz do zawartości

LeszekW

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    BYDGOSZCZ

Osiągnięcia LeszekW

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Poszukuję osoby, która posiada sprzęt do diagnostyki GT1 bądź lepszy w celu udzielenia korepetycji z diagnostyki za kasę. Sam korzystam z CArsofta, INPY. Cel poznanie możliwości adoptowania sterowników, programowania itp. Dodatkowo jestem zainteresowany kupnem GT1. Pozdrawiam.
  2. Wykasowałęm będy Carsoftem oraz Inpa i nic. Błędy pozostają.
  3. Koledzy proszę o pomoc, po wymianie AIRBAG mam full błedów: 01 Driver Airbag 02 Driver Belt tensioner 11 Battery connection 12 Driver AirBag faze2. Dziękuję z góry za pomoc!
  4. Nie włącza się automatycznie oświetlenie wewnętrzne, aby zaświecić oświetlenie muszę kolejno włączać lampki wewnętrzne, lecz centralna lampka środkowa między pasażerem i kierowcą nie chce się załączyć (żarówka ok). Nie wiem gdzie znajduje się moduł sterowania światłami wewnętrznymi, będę wdzięczny za pomoc i rady. Pozdrawiam LeszekW
  5. LeszekW

    Czujnik ABS

    1. Trzeba sprawdzić czy we wtyczkach przy nadkolach nie gromadzi się woda, błoto itp. Wystarczy niewielkie przebicie i objawy jak w powyższych postach. Przerabiałem taką sytuację, sprawdziłem wszystko łącznie z sterownikiem ABS. Przyczyną błędów było "niewielkie" przebicie we wtyczce przy nadkolu. Przed wymianą czujnika warto go przeczyścić i ponownie sprawdzić.
  6. Gdzie szukać pod maską plusa?
  7. !. Wyciągnąłem akumulator i zamknąłem bagażnik, nie mogę go już otworzyć, nie mam dzielonych siedzień. Gdzie mogę się podłączyć aby otworzyć bagażnik? PROSZĘ O POMOC!
  8. Możesz też to zmienić prostym interfejsem diagnostycznym.
  9. Warto sprawdzić dokładnie na komputerze kod błędu, ja w zbieżnych przypadkach musiałem przeczyścic czujnik oraz jego podłączenie w nadkolu i wtedy problemy znikały.
  10. LeszekW

    swiecąca kontrolka ABS

    Ostatnio wjechałem prawym kołem w kałużę, dość dużą. Po przejechaniu 50 km zaświeciła się kontrolka ABS i ASC. Diagnostyka wykazała: 6 Front right speed sensor faulty OR ABS-inlet valve . Sprawdziłem połączenie prawego koła, zabezpieczyłam połączenie przewodów przed dostępem wody, skasowałem błąd i kontrolka zgasła. Po przejechaniu kilku metrów z bardzo małą prędkością wszystko było ok, gdy przyspieszyłem do 20 km/h kontrolka znów się zaświeciła, diagnostyka wykazała: 32 Right front wheel speed sensor cable. Skasowałem błąd, kontrolka zgasła, wykonałem kolejną jazdę próbną i kontrolka ABS i ASC przy prędkości 20 km/h znów się zaświeciła. Kolejny raz wykasowałem błąd, lecz sytuacja się powtórzyła. Dodatkowo wykonałem diagnostykę bez podłączonego prawego przedniego czujnika ABS i po skasowaniu błędu kontrolka ciągle się świeciła. Następnie podłączyłem czujnik, skasowałem błąd i kontrolka zgasła, przy kolejnej próbie drogowej zaświeciła się przyspieszeniu pojazdu do prędkości około 20 km/h. Będę wdzięczny za pomoc. LeszekW
  11. LeszekW

    swiecąca kontrolka ABS

    Jeżeli chodzi o samodiagnozowanie się czujnika ABS to w moim przypadku jeździłem cały tydzień na świecącej się kontrolce, byłem przekonany że system sam się zdiagnozuję (jak zawsze bywało) lecz oczekiwanie nie przynisoło rezultatów, po skasowaniu błędu z pozycji interfejsu kontrolka zgasła.
  12. LeszekW

    swiecąca kontrolka ABS

    Ja zabezpieczyłem przewody ABS, w nadkolu w miejscu gdzie jest umocowana wtyczka miałem trochę błota. Wyczyściłem tę obudowę, oraz umiesciłem przeowody narażone na wodę w osłonie. Po uruchomieniu samochodu kontrolka ABS zgasła!!!!
  13. LeszekW

    swiecąca kontrolka ABS

    Założyłem prawe brakujące nadkole i problem z ABS i ASC oddalił się na jakies 2 tygodnie, po obfitych opadach wjechałem w kałużę i znów się ABS i ASC świeci. Nie mam już koncepcji co sprawdzać.
  14. LeszekW

    swiecąca kontrolka ABS

    Ostatnio komputer wykazał błąd lewego czyjnika abs. Muszę wyposażyć się w przejście z USB na Rs232 i wtedy podłączę kompa aby zdiagnozować ABS. Sterownik, przejrzałem bardzo dokładnie i między płytką z układem hybrydowym zalanym "żelem" a płytką z wiązką podłączenia do gniazda ABS było ok. Po złożeniu układu i podłączeniu wtyczki ABS wszystko grało ale niezbyt długo, znaczy generalnie do wczoraj. Zaznaczam że samochód stał w suchym pomieszczeniu a wtym czasie walczyłem z czujnikiem temperatury ponieważ nie miałem prawego nadkola i przewody były w stanie delikatnego zwarcia. Po wymienie przewodów i wyschnięciu auta nie było żadnych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.