Skocz do zawartości

Hans Globke

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hans Globke

  • Urodziny 30.11.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325i-> E39 528iAT->X5 e70 3.0d ->
    E61 520d/ G31 520d
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Hans Globke

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Też bym prosił o sprawdzenie L045035. Dzięki z góry
  2. Mi w piatce pare lat temu blok A strzelił przy 170tys co dziwne rozrząd był w b.dobrym stanie. Silnik wymieniłem na C. W tej chwili ma dopiero około 110tys i na razie cisza spokój. Osobiście nie pchałbym się w remont A tylko wymienił silnik na C i jak rozrząd by dawał o sobie znać to wymienił i cieszył sie z jazdy. Pozdrawiam
  3. Dzien dobry Panom Mnie strzelił blok w n47, pisałem o tym http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=219674&p=1628549#p1628549
  4. Miałem podobnie, moja e61 (12/2007 n47) przy 170tys km zaczęła dymić na biało + słodki zapaszek. Stało sie to na drugi dzień po dłuższej trasie. Takim parowozem zrobiłem jeszcze tysiąc kilometrów do domu. Dojechałem. Okazało się że blok miedzy cylindrami pękł. A bałem sie pękających łańcuchów rozrządu... Skończyło sie wymianą kompletnego silnika wraz z osprzętem z e60 2010r 60tys. Także pozytywnie.
  5. Także poproszę o rozwiązanie. Dziekuje z góry. Juz o ten problem pytalem w tym wątku viewtopic.php?f=97&t=74640&p=1355450#p1355450 ale odpowiedzi sie nie doczekalem, może teraz sie uda...
  6. Witam Dopiero zaczynam przygodę z „domową diagnostyką” także proszę o wyrozumiałość bo trochę zgłupiałem w tym wszystkim. Mam pod win XP zainstalowaną INPE EA90X. Problem polega na tym, że po wybraniu modelu E60 nie widzę mojej wersji silnikowej tj. N47 (auto 2008rok). Domyślam się, że trzeba jakąś aktualizacje przeprowadzić… co jest do niej potrzebne, jakaś wersja sp-daten, czy coś innego? Dzięki za pomoc.
  7. Witam Bardzo prosze o rozkodowanie nr vin WBAPX31060C013518 z gory dziekuje
  8. Prosze o rozkodowanie WBANJ51070B424954 Z góry dziekuje
  9. Witam, miesiąc temu miałem dokładnie to samo! W moim przypadku komputer wskazał na czujnik położenia wału. Wymiana na nowy i po problemie.
  10. Witam. Mam podobny problem jak Barcelonista. Regulacja w poziomie działa jak powinna ale w pionie przestała, kiera zjechała na sam dół i ani drgnie, przy próbie regulacji siłownika nie słychać. Regulacja foteli ok. Co może być przyczyną? Jakiś moduł ? Sterownik? Gdzie szukać co rozkręcać? Dziękuje z góry za rady i Wesołych!! Najgorsze jest to, że w tym miesiącu wystawiam autko na sprzedaż... a tu takie coś :mad2: . ...................................................................... Naprawione!! Tak jak pisał mar_s. Przyczyna wtyczka pod fotelem.
  11. Do swojej E39 przy przebiegu 280tys leje Valvoline maxlife 5W40. Bardzo ładnie na nim chodzi, także polecam. Pozdrawiam.
  12. 528iAT 3os na pokładzie Niemcy, noc ,odcinek okolo 120km, prędkość 160km/h na tempomacie Spalanie wg kompa 9,8l
  13. Ja uzywam zestawu Collonil do skor samochodowych. Emulsja bardzo dobrze czysci a mleczko szybko sie wchlania i po krotkiej chwili skora jest suchutenka, matowa i co wazne tylek na siedzeniu sie nie slizga. Generalnie :cool2: Preparatow z aso nie mialem okazji uzywac wiec porownania brak.
  14. W Szczecinie zaplacilem 1080zl :worried: za wymiane dynamiczna. Wyszlo 11,5l oleju + filtr + uszczelka. Zabieg trwal 3,5 godziny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.