Skocz do zawartości

MISIEKGOL

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MISIEKGOL

  • Urodziny 18.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46
  • Lokalizacja
    GOLASOWICE
  • Zawód
    Elektromechanik samochodowy

Osiągnięcia MISIEKGOL

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. MISIEKGOL

    330xd Pomóżcie...

    Gościu miesza i miesza nie tam gdzie trzeba a potem.....wielkie rozczarowanie. Piszę ja i piszą inni co sprawdzić ale.....wie lepiej.
  2. MISIEKGOL

    330xd Pomóżcie...

    Z błędu wcale nie wynika że ciśnienie jest za duże. Wg opisu błędu jest za duża różnica w stosunku do ciśnienia zadanego. Przy tej dawce wg mnie ciśnienie jest za małe. Ciśnienie pompy wstępnej tez musi być ok bo w beemkach jeżeli jest coś z nim nie tak to pojawia się odpowiedni błąd. Osobiście obstawiam: 2 wymienione wtryski pozostałe wtryski pompa wysokiego ciśnienia (mało prawdopodobne) Pozdr
  3. Takie dymienie jest normalne. Normalny jest też "niby dym" widoczny wieczorem we wstecznym lusterku:)
  4. Przecież to wszystko China a nie "opakowania zastępcze":) Moim zdaniem to te same żarniki co te całe HIDy tylko mocowania zmieniają żeby pasowały pod lampę. Z drugiej strony nie świecą najgorzej, oczywiście w oryginalnych lampach xenonowych a nie w halogenowych:) Pozdrawiam
  5. Witam ponownie, Dzisiaj miałem 3h czasu i diagnoze postawiłem:) U mnie wystąpiły 2 przyczyny: 1. Uszkodzenie stycznika składanych lusterek w przełączniku sterującym ustawieniem lusterek w drzwiach kierowcy. Po rozebraniu styk był zwęglony i cały czas zwarty. Po wyczyszczeniu lusterka zaczęły się normalnie składać natomiast regulacja lusterek działała ale nie zawsze zgadzały się zadane i rzeczywiste kierunki ruchu lusterek. 2. Pomierzyłem napięcia przychodzące do przełącznika i stwierdziłem znaczne ich wahania. Wyszło że coś jest zaśniedziałe lub zalane w lewym lusterku które steruje pracą lewego i prawego lusterka. Zdjąłem tylko osłonę lusterka, taśmy wyglądały ok ale z uwagi na brak czasu na rozbiórkę mechanizmu się nie zdecydowałem. Może w następną sobotę:) Z twojego opisu problemu wynikałoby że tez masz coś zalane lub zaśniedziałe w samym przełączniku lub w lewym lusterku. Pozdrawiam
  6. Witam, W sobotę umyłem auto i też mam podobny problem. U mnie składają się całe lusterka i przestawiają wkłady lusterek:) Narazie wyjąłem bezpiecznik (chyba 57) i nic sie nie dzieje:) Będę to oglądał w sobotę bo mam wolne. Pozdr.
  7. To się wpina w wiązkę pompy wtryskowej VP44 Trzeba po prostu odłączyć wtyczkę od pompy i wpiąć ta przejściówkę. Oczywiście kolektor trzeba zdjąć:) Pozdrawiam
  8. Kolego możesz się z nami podzielić jaki masz sposób na "usprawnienie" działania tej "TULEII"?? Chodziło mi tylko o to że nie trzeba robić regeneracji całej pompy. Można ograniczyć się tylko do tulei. Pompę tak czy tak trzeba wyciągać.
  9. Witam, Jeździłem kiedyś trójką z tym silnikiem ale mnie akurat taka sytuacja sie nie przytrafiła:) Na 80% moge powiedzieć że jest to wina zatartej tulei w pompie ponieważ prowadzę warsztat i spotkałem już wiele takich przypadków i to nie tylko w BMW. Czy to tuleja czy nie można w niedługim czasie zdiagnozować np przy pomocy INPy lub innego sprzętu. Wszystko jest kwestią doświadczenia mechanika któremu powierzysz auto:) Co do naprawy to jako tako trzebaby było zrobić regeneracje całej pompy ale samą tuleje też można "usprawnić". Wychodzi dużo taniej. Moim zdaniem wpływ ujemnych temperatur odpada bo po rozgrzaniu silnika wszystko powinno wrócić do normy... Początkowe objawy zacierającej tulei to: powolne i nierównomierne narastanie obrotów zimnego silnika plus kłęby białego dymu z rury. Często po rozgrzaniu silnika/paliwa tuleja odblokowuje sie i wszystko wraca do normy. Ostatecznie jednak tuleja zaciera sie. P.S. traktuj to tylko jako możliwą przyczynę a nie jako 100% rozwiązanie. Wszytko trzeba zdiagnozować:) Pozdr
  10. Zatarta tuleja przestawiacza wrtysku w pompie wtryskowej. Pozdrawiam
  11. MISIEKGOL

    Odgrzybianie klimatyzacji.

    Witam, Jedynym i najprostszym chyba sposobem bezpośredniego potraktowania parownika środkiem do dezynfekcji jest demontaż schowka i następnie regulatora prędkości obrotowej wentylatora wewnętrznego czyli tzw. jeża. Robiłem tak w aucie przed i po lifcie ale z klimatronikiem, nie wiem jak to wygląda z manualną klimą Po wyjęciu jeża można bez problemu wprowadzić sonde z preparatem. Sonde przesuwać lewo-prawo oraz góra-dół Pozdrawiam
  12. Witam, Prawdopodobnie ten bezpiecznik odpowiada także za zasilanie sterownika silnika. Jak sie spali to licznik nie ma komunikacji z silnikiem (info o temperaturze płynu) i wskazówka idzie na maxa, to normalne. Jak pomóc? Schemat i szukać do czego leci zasilanie z palącego sie bezpiecznika i eliminować. Pozdr
  13. Witam, Spróbuj odłączyć aku na około 10min Z tego co wiem po podłączeniu aku trzeba szyby ponownie "nauczyć" skrajnych pozycji Powinno pomóc Pozdr
  14. Jeżeli twoje BMW ma odpowiednio 4 lub 6 detonacji na jeden obrót wału korbowego to ci gratuluję wozu:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.